Zakup Passata B5 3B

Czy to auto warto kupić? Co o nim sądzą inni forumowicze? Tutaj możecie się do woli pytać o auta z ogłoszeń.
Awatar użytkownika
aki
Władca postów
Posty: 2937
Rejestracja: czw lip 21, 2011 19:59
Auto:: VW/AUDI
Imię:: Artur
Lokalizacja: LEDZINY/LUDWIGSHAFEN
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 40 razy

Post autor: aki »

też bym stawiał na 1.8 T. Silnik ten daje przyjemność z jazdy i zapewnia niezłe osiągi.
Był: VW TOURAN CROSS, AUDI A3 SPORTBACK S-TRONIC, PASSAT B6 VARIANT SPORTLINE, VW TOURAN R-LINE, VW Golf V TDI, VW TOURAN UNITED 2.0 TDI, FIAT PANDA
Jest: AUDI A6 Avant CR, MERCEDES A180, VW UP, SKODA CITIGO
"Lieber Geld verlieren als Vertrauen" - Robert Bosch.
Image
TommyVW
Początkujący
Posty: 24
Rejestracja: śr paź 09, 2013 23:32
Auto:: VW Passat B5
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: TommyVW »

Miałem okazję jechać A3 z 1.8T (180ps) silnik rewelacja, tylko jak on znosi gaz..?

Proszę o opinię: http://tablica.pl/oferta/vw-passat-b5-1 ... 340a3fce02
Awatar użytkownika
kolber
Początkujący
Posty: 40
Rejestracja: wt sie 13, 2013 16:48
Auto:: CEE'D SW GDI, 2015
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: kolber »

Powiem Ci miałem przed touranem Passka B5 FL z silnikiem 2.0 115KM - w porównaniu ze słubowym focusem TDCI 115KM, to to auto w ogóle nie jechało ;), W porównaniu a touranem, to nawet nie ma co porównywać.

Dwóch znajomych ma 1.8 T z sekwencyjnym gazem i nie narzekają, przed zakupem 1.8 warto sprawdzić czy zawory nie cykają za bardzo, jeśli tak to są wyrobione i możesz spodziewać się wymiany, z racji tego, że jest ich 20 to trochę roboty jest ;).
Zwróć też uwagę na stan przedniego zawieszenia, koszt wymiany jest dość spory. Poza tym fajne duże wygodne auto :)

Pozdrawiam
...:::Paweł:::...
było: DU Espero 1.8CD i DU Nubira 2.0 CDX
był: Mercedes E200 CE i Mercedes C230T
był: VW Passat B5 FL 2.0 i Audi 80 Avant
był: VW Touran 2.0 TDI

jest...
CEE'D SW
i Skoda Octavia kombi

LINK DO MOJEJ GALERII
Awatar użytkownika
PIOTR.PMS
Użytkownik
Posty: 225
Rejestracja: pn sty 28, 2013 18:05
Auto:: touran bkd dsg
Imię:: Piotr
Lokalizacja: Tczew
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Post autor: PIOTR.PMS »

Jak jezdzi na polsyntetyku i ladnie rownochodzi to mozna brac
Zobacz tez jak pod korkem od wlewu oleju wyglada.
No i gaz sam zakladaj
Awatar użytkownika
tomcio1600
Zaawansowany
Posty: 318
Rejestracja: czw lut 21, 2013 22:38
Auto:: Touran 1.9 AVQ
Imię:: Tomasz
Lokalizacja: DGL
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 28 razy

Post autor: tomcio1600 »

TommyVW pisze:A powracając jeszcze do kwestii silników to który byłby najmniej awaryjny?
I najtańszy w eksploatacji?

1.9 TDI 110 ps
1.6+ LPG 101 ps
1.8 + LPG 125 ps
Zdecydowanie 1.8 125KM (ADR lub późniejsze ARG) - w mojej ocenie wygrywa (pod względem bezawaryjności) z AFN tylko dlatego, że w dieslu mogą uszkodzić się takie elementy jak wtryski, czy turbo, acz kolwiek wybierając ADR/AFN osobiście wolałbym AFN :mrgreen: dlaczego? odpowiedź prosta - Nm :evil:

[ Dodano: Pią Paź 18, 2013 22:21 ]
Co do zawieszenie - nie psuje się tak szybko, jak to opisują na forach. Zasada prosta - jak wymieniasz elementy, rób to na częściach FEBI lub Lemforder'a.

Jeśli nie miałeś przyjemności prowadzić auta z wielowahaczowym zawiasem Audi/VW to nie wiesz co tracisz.. komfort jazdy i trzymanie się drogi - bezcenne :mrgreen: za resztę zapłacisz... :P hehe
Highline
Użytkownik
Posty: 194
Rejestracja: ndz maja 01, 2011 15:44
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Dolnośląskie
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Highline »

tomcio1600 pisze:Zdecydowanie 1.8 125KM (ADR lub późniejsze ARG) - w mojej ocenie wygrywa (pod względem bezawaryjności) z AFN tylko dlatego, że w dieslu mogą uszkodzić się takie elementy jak wtryski, czy turbo, acz kolwiek wybierając ADR/AFN osobiście wolałbym AFN :mrgreen: dlaczego? odpowiedź prosta - Nm :evil:

[ Dodano: Pią Paź 18, 2013 22:21 ]
Co do zawieszenie - nie psuje się tak szybko, jak to opisują na forach. Zasada prosta - jak wymieniasz elementy, rób to na częściach FEBI lub Lemforder'a.

Jeśli nie miałeś przyjemności prowadzić auta z wielowahaczowym zawiasem Audi/VW to nie wiesz co tracisz.. komfort jazdy i trzymanie się drogi - bezcenne :mrgreen: za resztę zapłacisz... :P hehe
Większość osób pisze by LPG zakładać samemu.. ale to jednak 2,5tys na dzień dobry.
Ostatnio zmieniony sob paź 19, 2013 01:14 przez Highline, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Touran 1.9TDI '08 KLIKNIJ
Awatar użytkownika
tomcio1600
Zaawansowany
Posty: 318
Rejestracja: czw lut 21, 2013 22:38
Auto:: Touran 1.9 AVQ
Imię:: Tomasz
Lokalizacja: DGL
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 28 razy

Post autor: tomcio1600 »

Większość osób pisze by LPG zakładać samemu.. ale to jednak 2,5tys na dzień dobry.
Autem będę jeździł bardzo niewiele więc jeśli bym nie kupił z gazem to nie opłacałoby mi się samemu go zakładać.
Jak będziesz kupował auto z już pracującą instalacją LPG, to sprawdź czy przy zakupie dostaniesz odpowiednie papiery (od gazu) tzn. nie tylko homologację na instalację LPG, ale też osobną homologację na butlę. Jedno holo nie wystarczy - przy braku drugiej mogą być problemy przy przeglądzie...
Jest:
* Mondeo 2.0 SCTi 240KM

Było:
* Touran 1.9 TDI
** Peugeot 206 1.1
*** Audi A4 1.8
**** Ford Fiesta mk3 1.1i
Awatar użytkownika
PIOTR.PMS
Użytkownik
Posty: 225
Rejestracja: pn sty 28, 2013 18:05
Auto:: touran bkd dsg
Imię:: Piotr
Lokalizacja: Tczew
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Post autor: PIOTR.PMS »

Pomysl logicznie
Jezeli zainwestujesz 3tys na gaz to bedziesz chcial zeby sie to zwrocilo.
Takze wiekszosc tychz gazem ma 5letnia i starsza instalacje i nic dobrego (wtryski zawory brak komprechy)
Awatar użytkownika
WJ
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 29, 2012 16:05
Auto:: 1,9 BXE, model 2009
Imię:: Waldek
Lokalizacja: Jasło
Podziękował: 8 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy

Post autor: WJ »

tomcio1600 pisze:osobiście wolałbym AFN :mrgreen:
Przychylam się do zdania kolegi :)
Jeździłem B5 sedan przed lift z motorem AFN przez 5 lat, obecnie jeździ nim mój ojciec. Auto ma prawie 300 tysi km i sprawuje się znakomicie. Oczywiście wszystkie wymiany na bieżąco (oleje, płyny, rozrząd).
Co do zawieszenia - na wielowahaczu jeździ się rewelacyjnie jak dla mnie. Niestety nasze drogi mu nie sprzyjają. Co prawda u siebie wymieniałem tylko 4 szt., ale znam takich którzy nowe komplety na przód zakładali po kilkudziesięciu tysiącach km w kraju.
Awatar użytkownika
tomcio1600
Zaawansowany
Posty: 318
Rejestracja: czw lut 21, 2013 22:38
Auto:: Touran 1.9 AVQ
Imię:: Tomasz
Lokalizacja: DGL
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 28 razy

Post autor: tomcio1600 »

WJ pisze:ale znam takich którzy nowe komplety na przód zakładali po kilkudziesięciu tysiącach km w kraju.
Jak kupują Master Sport to wymieniają co roku :haha: Ja dolne wahacze wymieniłem na FEBI, drążki Lemforder i użytkowałem A4 bez żadnego problemu prawie przez pięć lat - sprzedałem auto.
Awatar użytkownika
WJ
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 29, 2012 16:05
Auto:: 1,9 BXE, model 2009
Imię:: Waldek
Lokalizacja: Jasło
Podziękował: 8 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy

Post autor: WJ »

tomcio1600 pisze:Jak kupują Master Sport to wymieniają co roku Ja dolne wahacze wymieniłem na FEBI
tomcio1600, również zmieniałem na FEBI za każdym razem kiedy tego wymagały. Niestety FEBI również nie wytrzymywał na górnych elementach i musiałem ponownie wymieniać te same a użytkowałem auto 5 lat i po "normalnych" polskich drogach krajowych - żaden offroad ;)
TommyVW
Początkujący
Posty: 24
Rejestracja: śr paź 09, 2013 23:32
Auto:: VW Passat B5
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: TommyVW »

Witam ponownie :D
Wczoraj trafiłem na taką ofertę:
http://tablica.pl/oferta/wv-passat-1-8- ... 85915d82e9

Proszę mi powiedzieć drodzy klubowicze jaki jest sens zakładania instalacji LPG za 2700zł i po 4 miesiącach sprzedaż auta ?
Czy to od razu wiadomo że z autem coś musi być nie tak ?
Awatar użytkownika
PIOTR.PMS
Użytkownik
Posty: 225
Rejestracja: pn sty 28, 2013 18:05
Auto:: touran bkd dsg
Imię:: Piotr
Lokalizacja: Tczew
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Post autor: PIOTR.PMS »

Pierwsze co przychodzi do glowy to zecos nie tak,
Chociaz zdarzaja sie okazje. (Na klapie ma reklame -moze sprzedaje zeby komornik go niewziol)
By pojechal go zobaczyc i pogadac
Awatar użytkownika
admin
Władca postów
Posty: 2336
Rejestracja: sob sie 28, 2010 20:00
Auto:: Touran
Imię:: Maciek
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 122 razy
Kontakt:

Post autor: admin »

A może jest tak, że sam zamontował LPG (części za 1000-1500 zł), a tak napisał dla podkręcenia sytuacji, żeby kupujący miał więcej oszczędności ;)
Awatar użytkownika
aki
Władca postów
Posty: 2937
Rejestracja: czw lip 21, 2011 19:59
Auto:: VW/AUDI
Imię:: Artur
Lokalizacja: LEDZINY/LUDWIGSHAFEN
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 40 razy

Post autor: aki »

według można rozpatrywać dwa przypadki:
1) sytuacja zmusiła go do sprzedaży samochodu (mało prawdopodobne ale)
2) wpis podnoszący wartość samochodu, choćby że instalacja jest jak nowa i powinna być bezawaryjna :)
Był: VW TOURAN CROSS, AUDI A3 SPORTBACK S-TRONIC, PASSAT B6 VARIANT SPORTLINE, VW TOURAN R-LINE, VW Golf V TDI, VW TOURAN UNITED 2.0 TDI, FIAT PANDA
Jest: AUDI A6 Avant CR, MERCEDES A180, VW UP, SKODA CITIGO
"Lieber Geld verlieren als Vertrauen" - Robert Bosch.
Image
ODPOWIEDZ