gienas1224 pisze:ładny , ładny czarny zawsze w modzie. Eljot potwierdzi że ja też preferuje czarny , ale i białe też
coś mają
biały też jak najbardziej
Do hamulców doszła jeszcze wymiana prawej przedniej piasty Ruville.
Fotka całości z letnimi kapciami na pierwszej stronie.
-- Śr mar 25, 2015 21:28 --
No i stało się, długo nie pojeździł z żółtymi zaciskami
Miałem przez ostatni miesiąc problem z odpalaniem jak stał na jakichś nierównościach, później nawet na płaskim, raz palił od pierwszego a raz za trzecim razem zero błędów, aż w końcu pojawił się :
1 Fault Found:
000769 - Cylinder 1
P0301 - 000 - Misfire Detected
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 3
Reset counter: 255
Mileage: 177966 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 10:33:54
Freeze Frame:
RPM: 819 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.21 V
Inj. Quantity: 2.96 mg/str
Temperature: 68.4°C
(no units): 0.0
Decyzja, wszystkie demontujemy i na maszynę, pierwszy kaput, wymiana na nowy(po regeneracji, ale przy demontażu wyszło jeszcze, że wałek rozrządu jest trochę podjechany na krzywkach ( stąd też pewnie synchronizacja wałka -3.4*KW) i popychacze jakieś nie ciekawe, więc znowu decyzja wymiana wałka rozrządu + uszczelniacz, popychacze i panewki wałka rozrządu a jak to nowe to i rozrząd na którym przelatane około 40kkm też do wymiany. Jak już był taki rozgrzebany to sprawdziłem luz na panewkach wału korbowego, pompę oleju i tandemową czy nie oberwały od mojego kręcenia jak nie chciał odpalić. Nowy filtr paliwa Knecht, nowy olej Motul Specyfic i filtr Knecht. Wszystko poskładane do kupy i chodzi jak nowy, cicho bez klekotu powracających bocianów
Taki sobie prezent na zajączka zrobił, a co
