Strona 2 z 2

Re: Immobilizer active SAFE - problem

: pn maja 05, 2014 22:45
autor: Cesarz
"Mylić się jest rzeczą ludzka" powiedział kogut złażąc z kaczki :)
Ja nie upieram się że to MUSI być to o czym piszę, podsuwam jedynie opcje... Więc zanim BartG rozmontuje pół samochodu czemu miałby nie spróbować innych opcji

Co do spierania się dla zasady, może coś w tym jest ale na pewno nie ma to nic wspólnego z byciem moderatorem

p.s. przeprosiny przyjęte :piwo: :hahaha:

Re: Immobilizer active SAFE - problem

: pn maja 05, 2014 22:53
autor: spacewalker
JacaTouran pisze:Marynarzu przepraszam, że napiszę to publicznie, ale piszesz bzdury i mam wrażenie że spierasz się dla zasady, ale jesteś moderator to zapewne masz z zasady rację ;-).
I tak trzymac, bo zaraz bedzie kazał zatankować do pełna - bo .....nie zaszkodzi.
Puknij się w głowe i pomysl 2 x Marynarz zanim takie cos napiszesz.
Powiem Ci ze mozesz nawet odczepic pilot z kluczyka i trzyamć go w domu i zapalisz auto samą połówką kluczyka z grotem i pastylką Immo.

Wracając do tematu - wyjmij licznik, zdejmij obudowe kolumny kierownicy i miernikiem sprawdz przejscie z wtyczki od licznika do CEWKI czytającej kluczyk (ta w około bębenka stacyjki)
Cewka jest połączona BEZPOŚREDNIO do LICZNIKA, nie ma zadnych wtyczek , kostek po drodze , NIC.

PIN nr 8 we wtyczce licznika do PIN NR 2 w cewce
PIN nr 7 we wtyczce licznika do PIN nr 1 w cece

Jak nie ma przejscia, ciągnij nowy kabel lub szukaj przetarcia po drodze, kabel idzie PRAWĄ STRONĄ KOLUMNY KIEROWNICY , tu przy wtyczce poduszki sterowkina kolumny kierownicy
Cewka ma też wtyczkę i może się wypieło przypadkowo

Twój problem to na 99% nie widziany kluczyk przez IMMO.

Re: Immobilizer active SAFE - problem

: pn maja 05, 2014 22:58
autor: JacaTouran
tu pół samochodu rozbierać nie trzeba , potrzebne zaś jest rzeczowe podejscie do tematu.
Zatem klep dalej rzeczowe porady :hahaha: i poprowadź do końca temat naprawy pastylki i baterii kluczyka.

Grzecznie ustępuję, temat ze swojej strony zamykam

Re: Immobilizer active SAFE - problem

: pn maja 05, 2014 22:59
autor: Cesarz
spacewalker pisze:I tak trzymac, bo zaraz bedzie kazał zatankować do pełna - bo .....nie zaszkodzi.
Puknij się w głowe i pomysl 2 x Marynarz zanim takie cos napiszesz.
Powiem Ci ze mozesz nawet odczepic pilot z kluczyka i trzyamć go w domu i zapalisz auto samą połówką kluczyka z grotem i pastylką Immo.
Ja nikomu niczego nie każe... Ja tylko sugeruje a tu od razu człowieka... :omatko:

Re: Immobilizer active SAFE - problem

: pn maja 05, 2014 23:08
autor: BartG
OK, Czyli odczyt pinu i ponowne kodowanie kluczy narazie nie ma sensu ?
Trzeba dobrać się do auta.

Re: Immobilizer active SAFE - problem

: pn maja 05, 2014 23:21
autor: spacewalker
marynarz75 pisze: Ja nikomu niczego nie każe... Ja tylko sugeruje a tu od razu człowieka... :omatko:
.......oszczędź takich rad
BartG pisze:OK, Czyli odczyt pinu i ponowne kodowanie kluczy narazie nie ma sensu ?
Trzeba dobrać się do auta.
Kluczyk jak i immo nie wykoduje się od tak, chyba ze sypną się licznik , lub najnormalniej w świecie coś nie styka.

Przekop kabel, to jest osobny kabel w pancerzu

Re: Immobilizer active SAFE - problem

: śr maja 07, 2014 12:48
autor: BartG
Witam ponownie, autko dalej stoi, chyba skończy się na wymianie licznika z kodowaniem kluczy na nowo, czy przy okazji moge go wymienić na wyższy model, aktualnie mam 1/2 FIS o nr 1T0920864A?

Re: Immobilizer active SAFE - problem

: śr maja 07, 2014 13:58
autor: dexter23pl
Na upartego można wyłączyć na stałe immo ale ....

Re: Immobilizer active SAFE - problem

: śr maja 07, 2014 17:30
autor: JacaTouran
Jak wyłączyć z mimo to kontrolka i tak będzie mruga, ale auto odpalisz

Re: Immobilizer active SAFE - problem

: śr maja 07, 2014 21:14
autor: winetu_vip
BartG pisze:Witam ponownie, autko dalej stoi, chyba skończy się na wymianie licznika z kodowaniem kluczy na nowo, czy przy okazji moge go wymienić na wyższy model, aktualnie mam 1/2 FIS o nr 1T0920864A?
Jak nie sprawdziłeś cewki immo i jej połączenia z zegarami tak jak sugerował ci kolega spacewalker to choć byś założył licznik z 2014 roku to i tak nie odpalisz auta a nic o tym nie napisałeś.

Re: Immobilizer active SAFE - problem

: śr maja 07, 2014 21:52
autor: JacaTouran
No jak napisał, że wymiana licznika to wydaje mi się, że cewkę sprawdził. W każdym. ..

Re: Immobilizer active SAFE - problem

: pt maja 09, 2014 12:40
autor: BartG
Po całym tygodniu pod znakiem VW, skończyło się wymianą licznika, ale musiałem też wyciągać komuter z podszybia aby ni holować auta. Jedyna korzyść z tego to to, że mam mam pełny FIS. O kosztach nie wspominam. "Das auto". Temat zamykam. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.