Różnice między 1T2 a 1T3
-
Mol
- Użytkownik
- Posty: 221
- Rejestracja: sob mar 29, 2014 15:55
- Auto:: Touran 1T3 2.0 TDI HL
- Imię:: Michał
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 16 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Różnice między 1T2 a 1T3
Ja cały czas szukam auta w nowej budzie. Ciezko jest znaleźć cos sensownego do 50 tys.
Ja sie mocno zastanawiam nad autem z konca 2009r.
Ja sie mocno zastanawiam nad autem z konca 2009r.
Był: Touran 1T3 1.6 TDI 2011, 1T3 2.0 TDI DSG CUP 2015, jest 1T3 2.0 TDI 140KM DSG HL 2015
- cheles
- Władca postów
- Posty: 5009
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 17:52
- Auto:: Conceptline, 1.6 z 2009
- Imię:: Leszek
- Lokalizacja: WAWA - MAZ
- Podziękował: 33 razy
- Otrzymał podziękowań: 129 razy
Re: Odp: Różnice między 1T2 a 1T3
Jeżeli szukasz auta sprowadzonego do PL w tej kasie to fakt ciężko będzie. Lepiej juz pogadaj z kolegami co sprowadzają żeby sie rozejrzeli i tyle.
NzTT
NzTT
-
Mol
- Użytkownik
- Posty: 221
- Rejestracja: sob mar 29, 2014 15:55
- Auto:: Touran 1T3 2.0 TDI HL
- Imię:: Michał
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 16 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Różnice między 1T2 a 1T3
Sam szukam w de ale ceny sie zaczynaja od 12 - 13 tys eu
Do tego oplaty...
Spokojnie przekraczam 50 tys zl
Do tego oplaty...
Spokojnie przekraczam 50 tys zl
Był: Touran 1T3 1.6 TDI 2011, 1T3 2.0 TDI DSG CUP 2015, jest 1T3 2.0 TDI 140KM DSG HL 2015
- cheles
- Władca postów
- Posty: 5009
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 17:52
- Auto:: Conceptline, 1.6 z 2009
- Imię:: Leszek
- Lokalizacja: WAWA - MAZ
- Podziękował: 33 razy
- Otrzymał podziękowań: 129 razy
Re: Odp: Różnice między 1T2 a 1T3
Bo w miarę dobrze utrzymane autko kosztuje, niemcy nie są idiotami, do polski trafia zajezdzony złom, podpicowany przez handlarza z tekstem niemiec płakał jak sprzedawał. Oczywiście też można trafić na zadbany egzemplarz ale trzeba przy tym bardzo cierpliwym.
NzTT
NzTT
-
abdj
- Początkujący
- Posty: 45
- Rejestracja: wt gru 13, 2011 18:55
- Auto:: 1T3 2.0 TDI 2010
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował: 1 raz
Re: Różnice między 1T2 a 1T3
Ja szukam tylko w nowej budzie. Niby te 58 tys mogl bym dac ale i tak nic sensownego u nas nie ma. 1.6 tdi odpada. Tylko 2.0 szukam. I trafil mi sie blisko za 51 tys tylko ze bez ksenonu i navi z 2010r. Ale to juz bym sobie dokupil takze czekam do wieczora na historie po VINIE i jak sie potwierdzi to jade ogladac.
- cheles
- Władca postów
- Posty: 5009
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 17:52
- Auto:: Conceptline, 1.6 z 2009
- Imię:: Leszek
- Lokalizacja: WAWA - MAZ
- Podziękował: 33 razy
- Otrzymał podziękowań: 129 razy
-
Mol
- Użytkownik
- Posty: 221
- Rejestracja: sob mar 29, 2014 15:55
- Auto:: Touran 1T3 2.0 TDI HL
- Imię:: Michał
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 16 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Różnice między 1T2 a 1T3
z tym xenonem to troche zabawy jest. Znalazlem za 2500 bez poziomowania.
Ale wracajac do meritum kto z kolegow z forum pomaga przy zakupie? Po za adminem B-)
Ale wracajac do meritum kto z kolegow z forum pomaga przy zakupie? Po za adminem B-)
Był: Touran 1T3 1.6 TDI 2011, 1T3 2.0 TDI DSG CUP 2015, jest 1T3 2.0 TDI 140KM DSG HL 2015
-
Mol
- Użytkownik
- Posty: 221
- Rejestracja: sob mar 29, 2014 15:55
- Auto:: Touran 1T3 2.0 TDI HL
- Imię:: Michał
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 16 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Różnice między 1T2 a 1T3
Ok. Dziekuje.
Co raz bardziej zastanawiam sie nad wyborem auta z silnikiem 1.6 TDi i BM oraz ew. DSG ale nie koniecznie.
Autem bede jeździć w 80% po miescie. Trasy raczej wakacyjne. Zależy mi bardziej na ekonomicznej jezdzie niz na osiagach.
Czy ktoś z Was eksploatuje takie auto i moze ma juz wiecej niz 150 tys na liczniku? Jak sie sprawuje skrzynia DSG 7? Ja w Skodzie mialem sporo problemow. Padla mechatronika i sprzeglo. Pierwsze przy 60 tys 2 przy niecalych 1110 :'(. Auto eksploatuje dość oszczędnie.
Czy faktycznie przy tym silniku mozna uzyskac po miescie wynik 5.5 - 6L?
Jeździlem skoda z silnikiem 1.6 90km i jak delikatnie jezdzilem udawalo mi sie zejsc do 5L
Co raz bardziej zastanawiam sie nad wyborem auta z silnikiem 1.6 TDi i BM oraz ew. DSG ale nie koniecznie.
Autem bede jeździć w 80% po miescie. Trasy raczej wakacyjne. Zależy mi bardziej na ekonomicznej jezdzie niz na osiagach.
Czy ktoś z Was eksploatuje takie auto i moze ma juz wiecej niz 150 tys na liczniku? Jak sie sprawuje skrzynia DSG 7? Ja w Skodzie mialem sporo problemow. Padla mechatronika i sprzeglo. Pierwsze przy 60 tys 2 przy niecalych 1110 :'(. Auto eksploatuje dość oszczędnie.
Czy faktycznie przy tym silniku mozna uzyskac po miescie wynik 5.5 - 6L?
Jeździlem skoda z silnikiem 1.6 90km i jak delikatnie jezdzilem udawalo mi sie zejsc do 5L
Był: Touran 1T3 1.6 TDI 2011, 1T3 2.0 TDI DSG CUP 2015, jest 1T3 2.0 TDI 140KM DSG HL 2015
- aki
- Władca postów
- Posty: 2937
- Rejestracja: czw lip 21, 2011 19:59
- Auto:: VW/AUDI
- Imię:: Artur
- Lokalizacja: LEDZINY/LUDWIGSHAFEN
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 40 razy
Re: Różnice między 1T2 a 1T3
Dzięki cheles za polecenie
śmigałem i śmigam zarówno samochodem ze skrzynia DSG 6 biegową jak i 7 biegową i jak na razie nic się nie dzieje, przelot samochodu z 7 był 170 tkm i nawet szybko się sprzedał, 6 chodzi dalej i nie narzekam. Spalanie w 6 biegowym na trasie mam 5,6 l/100 km, 7 była ekonomiczniejsza, mówię tutaj o ekonomicznej jeździe.
-
Mol
- Użytkownik
- Posty: 221
- Rejestracja: sob mar 29, 2014 15:55
- Auto:: Touran 1T3 2.0 TDI HL
- Imię:: Michał
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 16 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Różnice między 1T2 a 1T3
Autem chce jezdzic prze najblizsze 5 lat. Czyli planuje zrobic ok 150 tys.
Czy dsg 7 wytrzyma przebieg 300 - 350 tys?
Czy dsg 7 wytrzyma przebieg 300 - 350 tys?
Był: Touran 1T3 1.6 TDI 2011, 1T3 2.0 TDI DSG CUP 2015, jest 1T3 2.0 TDI 140KM DSG HL 2015
- Marco_Polo
- Specjalista
- Posty: 622
- Rejestracja: pt lis 11, 2011 10:02
- Auto:: VW Sharan 2.0 TSI 220KM
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 18 razy
Re: Różnice między 1T2 a 1T3
Witam
A ja mam pytanko czy ktoś z Was miał możliwość testowania 1T3 z silnikiem 1.4 TSI 170KM z DSG.
Silnik ten jest dostępny m.in. w Niemczech. W Polskiej ofercie nie ma. Jeździłem jakiś czas temu testowym 1T3 1.4TSI 140KM DSG i jak dla mnie mógłby być mocniejszy.
Zastanawiam się za jakiś czas nad wymianą na 1T3 i skłaniam się ku silnikowi benzynowemu (do tej pory same diesle).
Trochę niefajnych rzeczy słyszałem o silniku 1.4 TSI a dodatkowo zastanawiam się czy 170KM nie jest za dużym wyżyłowaniem z takiej pojemności.
Czekam na Wasze info.
Pozdrawiam
A ja mam pytanko czy ktoś z Was miał możliwość testowania 1T3 z silnikiem 1.4 TSI 170KM z DSG.
Silnik ten jest dostępny m.in. w Niemczech. W Polskiej ofercie nie ma. Jeździłem jakiś czas temu testowym 1T3 1.4TSI 140KM DSG i jak dla mnie mógłby być mocniejszy.
Zastanawiam się za jakiś czas nad wymianą na 1T3 i skłaniam się ku silnikowi benzynowemu (do tej pory same diesle).
Trochę niefajnych rzeczy słyszałem o silniku 1.4 TSI a dodatkowo zastanawiam się czy 170KM nie jest za dużym wyżyłowaniem z takiej pojemności.
Czekam na Wasze info.
Pozdrawiam
Był VW Passat Variant B6 2005r. Comfortline 2.0 TDI 140KM - manual
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
-
Mol
- Użytkownik
- Posty: 221
- Rejestracja: sob mar 29, 2014 15:55
- Auto:: Touran 1T3 2.0 TDI HL
- Imię:: Michał
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 16 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Różnice między 1T2 a 1T3
Przy silnikach 1.4 i 1.8 sa problemy z łańcuchami rozrządu juz przy niewielkich przebiegach. Silniki nie sa tak ekonomiczne jak to w broszurach jest napisane. Moja Octavia 1.8 tsi 160km pali po miescie od 9L. Teraz średno ok 10L i nie stoje za duzo w korkach.
A i auta z tymi silnikami lubia brać olej. Dopuszczlne jest 0,5L na 1 tyś!
Niestety dotknelo to mnie. Skoczylo sie na kapitalnym remoncie silnika i wymianie łancucha, pompy i innego osprzetu. W aso... Po kilku tys poszło sprzęgło. Auto kupione w salonie. Tylko dlatego że serwisowane cały czas w aso jakoś przebolałem naprawdę (współfinanowanie przez skode i aso).
Na koniec jeszcze jedno. Jak auto jest zaladowane to spalanie rosnie o 1-2L
A i auta z tymi silnikami lubia brać olej. Dopuszczlne jest 0,5L na 1 tyś!
Niestety dotknelo to mnie. Skoczylo sie na kapitalnym remoncie silnika i wymianie łancucha, pompy i innego osprzetu. W aso... Po kilku tys poszło sprzęgło. Auto kupione w salonie. Tylko dlatego że serwisowane cały czas w aso jakoś przebolałem naprawdę (współfinanowanie przez skode i aso).
Na koniec jeszcze jedno. Jak auto jest zaladowane to spalanie rosnie o 1-2L
Był: Touran 1T3 1.6 TDI 2011, 1T3 2.0 TDI DSG CUP 2015, jest 1T3 2.0 TDI 140KM DSG HL 2015
- Muti
- Władca postów
- Posty: 5031
- Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
- Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 75 razy
- Otrzymał podziękowań: 365 razy
Re: Różnice między 1T2 a 1T3
Nie polecam DSG7 w tak ciężkim aucie..
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy 
-
Mol
- Użytkownik
- Posty: 221
- Rejestracja: sob mar 29, 2014 15:55
- Auto:: Touran 1T3 2.0 TDI HL
- Imię:: Michał
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 16 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Różnice między 1T2 a 1T3
A coś więcej?
Był: Touran 1T3 1.6 TDI 2011, 1T3 2.0 TDI DSG CUP 2015, jest 1T3 2.0 TDI 140KM DSG HL 2015
