Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHold
- jeżu
- Władca postów
- Posty: 5610
- Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
- Auto:: PB8
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: KOL
- Podziękował: 214 razy
- Otrzymał podziękowań: 678 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Kuba kodowanie masz ok... XDS,DSR i wszystko inne włączasz w adaptacjach pompy abs
- kubawojcik
- Przeglądacz
- Posty: 88
- Rejestracja: ndz gru 03, 2017 21:20
- Auto:: VW Touran 1.6 TDI 2011r
- Imię:: Jakub
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Elegancko to czekam na przesylke od Ciebie i wlaczam te bajery :-)
- kubawojcik
- Przeglądacz
- Posty: 88
- Rejestracja: ndz gru 03, 2017 21:20
- Auto:: VW Touran 1.6 TDI 2011r
- Imię:: Jakub
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Musisz troszkę jaśniej bo ja się przesiadłem z beemki i vagi dla mnie narazie czarna magia 

- kris25-05
- ____________________
- Posty: 170
- Rejestracja: sob maja 06, 2017 22:44
- Auto:: Caddy 09, Caddy 11
- Imię:: Krzysztof
- Lokalizacja: Ciechanów
- Podziękował: 47 razy
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Witam. Posiadam Pompę 1k0907379BM i chciałbym użyć do wyliczenia kodowania kalkulatora ale niestety nie ma tam tej pompy. Czy można wyliczyć to na podstawie pompy BL ? Ponieważ obydwie są 19 bajtowe?
- yox
- Władca postów
- Posty: 2982
- Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
- Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: UK
- Podziękował: 240 razy
- Otrzymał podziękowań: 673 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
... BL jest 19 byte natomiast BM 20 byte
kodowanie takie jak w BL plus "00" na koncu, trzeba tez dezaktywować wszelkie "ficzery" z kodowania BL, jak podwójne wyłączanie ESP byte 6 i 14, jesli BM przyjmie kodowanie, wtedy mozna aktywowac RTCA, czy tez ESP-Sport...
w ostatnim byte


- kris25-05
- ____________________
- Posty: 170
- Rejestracja: sob maja 06, 2017 22:44
- Auto:: Caddy 09, Caddy 11
- Imię:: Krzysztof
- Lokalizacja: Ciechanów
- Podziękował: 47 razy
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
A można to na stole spróbować zakodować ?yox pisze:... BL jest 19 byte natomiast BM 20 bytekodowanie takie jak w BL plus "00" na koncu, trzeba tez dezaktywować wszelkie "ficzery" z kodowania BL, jak podwójne wyłączanie ESP byte 6 i 14, jesli BM przyjmie kodowanie, wtedy mozna aktywowac RTCA, czy tez ESP-Sport...
w ostatnim byte
-
- Początkujący
- Posty: 38
- Rejestracja: śr cze 15, 2011 21:08
- Auto:: Caddy Furgon 2006 BLS
- Imię:: Piotr
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
@tberent
Jeśli piszesz że 1k0907397be ma potencjał, to napisz jakiego softa tam włożyć. Mam BE zrobiłem jej BJ.
Pròbować BM?
A wie ktoś może jak na tej pompie zrobić tpms?
Bo mi odrzuca, a napewno się da, bą są caddy z tpms.
Może jakieś przykładowe kodowanie? Ale nie z kalkulatora.
Caddy 1.9 tdi BLS 5s 2006 ale z oryginału został mi tylko sterownik silnika i czerwone zegary.
Jeśli piszesz że 1k0907397be ma potencjał, to napisz jakiego softa tam włożyć. Mam BE zrobiłem jej BJ.
Pròbować BM?
A wie ktoś może jak na tej pompie zrobić tpms?
Bo mi odrzuca, a napewno się da, bą są caddy z tpms.
Może jakieś przykładowe kodowanie? Ale nie z kalkulatora.
Caddy 1.9 tdi BLS 5s 2006 ale z oryginału został mi tylko sterownik silnika i czerwone zegary.
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3419
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 116 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Licznik musi Ci to wyswietlić najpierw , bo kodując prosty TPMS w ABS , musisz to zakodowac tez w licznikuversago pisze:@tberent
Jeśli piszesz że 1k0907397be ma potencjał, to napisz jakiego softa tam włożyć. Mam BE zrobiłem jej BJ.
Pròbować BM?
A wie ktoś może jak na tej pompie zrobić tpms?
Bo mi odrzuca, a napewno się da, bą są caddy z tpms.
Może jakieś przykładowe kodowanie? Ale nie z kalkulatora.
Caddy 1.9 tdi BLS 5s 2006 ale z oryginału został mi tylko sterownik silnika i czerwone zegary.
-
- Początkujący
- Posty: 38
- Rejestracja: śr cze 15, 2011 21:08
- Auto:: Caddy Furgon 2006 BLS
- Imię:: Piotr
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Wcześniej miałem pompę mk60-at i na niej tpms działał.Licznik musi Ci to wyswietlić najpierw , bo kodując prosty TPMS w ABS , musisz to zakodowac tez w liczniku
Napisz trochę jaśniej, co mam zrobić w liczniku. Kodowanie ma kròtkie, ale może coś jest w adaptacji. Nie wiem, nie mam tam podpowiedzi. Na pompie mk70 też nie chciało się zakodować.
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3419
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 116 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
AT czy Mk70 było dedykowane do tego licznikaversago pisze:Wcześniej miałem pompę mk60-at i na niej tpms działał.Licznik musi Ci to wyswietlić najpierw , bo kodując prosty TPMS w ABS , musisz to zakodowac tez w liczniku
Napisz trochę jaśniej, co mam zrobić w liczniku. Kodowanie ma kròtkie, ale może coś jest w adaptacji. Nie wiem, nie mam tam podpowiedzi. Na pompie mk70 też nie chciało się zakodować.
Mk60EC1 jest dedykowana do liczników nowszych
nie wiem co masz zrobić ....... bo ani razu nie wkleiłes autoscanu , wiec domyslam sie co masz
- yox
- Władca postów
- Posty: 2982
- Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
- Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: UK
- Podziękował: 240 razy
- Otrzymał podziękowań: 673 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
... z BJ nie zrobisz BM
te pompy mają inne HW o jeden Byte więcej, podawałem gdzieś w którymś wątku kodowanie TPMS dla Caddy właśnie na pompie BM, na innych chyba nikomu nie udało się tego uruchomić w Caddy, poszukaj... 
... licznik to już inna para kaloszy


... licznik to już inna para kaloszy

-
- Początkujący
- Posty: 38
- Rejestracja: śr cze 15, 2011 21:08
- Auto:: Caddy Furgon 2006 BLS
- Imię:: Piotr
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Czyli BJ to już max co może być?
Wygląda na to że czeka mnie kolorowy licznik
Jutro wkleje skan, jak znajdę jakiegoś vcdsa.
Wygląda na to że czeka mnie kolorowy licznik

Jutro wkleje skan, jak znajdę jakiegoś vcdsa.
- yox
- Władca postów
- Posty: 2982
- Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
- Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: UK
- Podziękował: 240 razy
- Otrzymał podziękowań: 673 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
BJ... BL ale to ten sam sortversago pisze:Czyli BJ to już max co może być?
Wygląda na to że czeka mnie kolorowy licznik
Jutro wkleje skan, jak znajdę jakiegoś vcdsa.

