Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHold

Zawieszenie, koła, podwozie, układ kierowniczy, hamulce, opony itp.
Awatar użytkownika
jeżu
Władca postów
Posty: 5610
Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
Auto:: PB8
Imię:: Tomek
Lokalizacja: KOL
Podziękował: 214 razy
Otrzymał podziękowań: 678 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: jeżu »

Kuba kodowanie masz ok... XDS,DSR i wszystko inne włączasz w adaptacjach pompy abs
Załączniki
bdw.png
Awatar użytkownika
kubawojcik
Przeglądacz
Posty: 88
Rejestracja: ndz gru 03, 2017 21:20
Auto:: VW Touran 1.6 TDI 2011r
Imię:: Jakub
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: kubawojcik »

Elegancko to czekam na przesylke od Ciebie i wlaczam te bajery :-)
Awatar użytkownika
tberent
Zaawansowany
Posty: 452
Rejestracja: pn kwie 04, 2016 08:01
Auto::
Imię::
Podziękował: 8 razy
Otrzymał podziękowań: 35 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: tberent »

Zrób soft w tej pompie bo jest potencjał

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
kubawojcik
Przeglądacz
Posty: 88
Rejestracja: ndz gru 03, 2017 21:20
Auto:: VW Touran 1.6 TDI 2011r
Imię:: Jakub
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: kubawojcik »

Musisz troszkę jaśniej bo ja się przesiadłem z beemki i vagi dla mnie narazie czarna magia :D
Awatar użytkownika
kris25-05
____________________
____________________
Posty: 170
Rejestracja: sob maja 06, 2017 22:44
Auto:: Caddy 09, Caddy 11
Imię:: Krzysztof
Lokalizacja: Ciechanów
Podziękował: 47 razy
Otrzymał podziękowań: 15 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: kris25-05 »

Witam. Posiadam Pompę 1k0907379BM i chciałbym użyć do wyliczenia kodowania kalkulatora ale niestety nie ma tam tej pompy. Czy można wyliczyć to na podstawie pompy BL ? Ponieważ obydwie są 19 bajtowe?
Awatar użytkownika
yox
Władca postów
Posty: 2982
Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
Imię:: Marek
Lokalizacja: UK
Podziękował: 240 razy
Otrzymał podziękowań: 673 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: yox »

... BL jest 19 byte natomiast BM 20 byte ;) kodowanie takie jak w BL plus "00" na koncu, trzeba tez dezaktywować wszelkie "ficzery" z kodowania BL, jak podwójne wyłączanie ESP byte 6 i 14, jesli BM przyjmie kodowanie, wtedy mozna aktywowac RTCA, czy tez ESP-Sport... ;) w ostatnim byte
Awatar użytkownika
kris25-05
____________________
____________________
Posty: 170
Rejestracja: sob maja 06, 2017 22:44
Auto:: Caddy 09, Caddy 11
Imię:: Krzysztof
Lokalizacja: Ciechanów
Podziękował: 47 razy
Otrzymał podziękowań: 15 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: kris25-05 »

yox pisze:... BL jest 19 byte natomiast BM 20 byte ;) kodowanie takie jak w BL plus "00" na koncu, trzeba tez dezaktywować wszelkie "ficzery" z kodowania BL, jak podwójne wyłączanie ESP byte 6 i 14, jesli BM przyjmie kodowanie, wtedy mozna aktywowac RTCA, czy tez ESP-Sport... ;) w ostatnim byte
A można to na stole spróbować zakodować ?
Awatar użytkownika
yox
Władca postów
Posty: 2982
Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
Imię:: Marek
Lokalizacja: UK
Podziękował: 240 razy
Otrzymał podziękowań: 673 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: yox »

... a próbuj ;)
versago
Początkujący
Posty: 38
Rejestracja: śr cze 15, 2011 21:08
Auto:: Caddy Furgon 2006 BLS
Imię:: Piotr
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: versago »

@tberent

Jeśli piszesz że 1k0907397be ma potencjał, to napisz jakiego softa tam włożyć. Mam BE zrobiłem jej BJ.
Pròbować BM?

A wie ktoś może jak na tej pompie zrobić tpms?
Bo mi odrzuca, a napewno się da, bą są caddy z tpms.

Może jakieś przykładowe kodowanie? Ale nie z kalkulatora.

Caddy 1.9 tdi BLS 5s 2006 ale z oryginału został mi tylko sterownik silnika i czerwone zegary.
Awatar użytkownika
spacewalker
Władca postów
Posty: 3419
Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
Imię:: Marcin
Lokalizacja: PL
Podziękował: 116 razy
Otrzymał podziękowań: 697 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: spacewalker »

versago pisze:@tberent

Jeśli piszesz że 1k0907397be ma potencjał, to napisz jakiego softa tam włożyć. Mam BE zrobiłem jej BJ.
Pròbować BM?

A wie ktoś może jak na tej pompie zrobić tpms?
Bo mi odrzuca, a napewno się da, bą są caddy z tpms.

Może jakieś przykładowe kodowanie? Ale nie z kalkulatora.

Caddy 1.9 tdi BLS 5s 2006 ale z oryginału został mi tylko sterownik silnika i czerwone zegary.
Licznik musi Ci to wyswietlić najpierw , bo kodując prosty TPMS w ABS , musisz to zakodowac tez w liczniku
versago
Początkujący
Posty: 38
Rejestracja: śr cze 15, 2011 21:08
Auto:: Caddy Furgon 2006 BLS
Imię:: Piotr
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: versago »

Licznik musi Ci to wyswietlić najpierw , bo kodując prosty TPMS w ABS , musisz to zakodowac tez w liczniku
Wcześniej miałem pompę mk60-at i na niej tpms działał.
Napisz trochę jaśniej, co mam zrobić w liczniku. Kodowanie ma kròtkie, ale może coś jest w adaptacji. Nie wiem, nie mam tam podpowiedzi. Na pompie mk70 też nie chciało się zakodować.
Awatar użytkownika
spacewalker
Władca postów
Posty: 3419
Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
Imię:: Marcin
Lokalizacja: PL
Podziękował: 116 razy
Otrzymał podziękowań: 697 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: spacewalker »

versago pisze:
Licznik musi Ci to wyswietlić najpierw , bo kodując prosty TPMS w ABS , musisz to zakodowac tez w liczniku
Wcześniej miałem pompę mk60-at i na niej tpms działał.
Napisz trochę jaśniej, co mam zrobić w liczniku. Kodowanie ma kròtkie, ale może coś jest w adaptacji. Nie wiem, nie mam tam podpowiedzi. Na pompie mk70 też nie chciało się zakodować.
AT czy Mk70 było dedykowane do tego licznika
Mk60EC1 jest dedykowana do liczników nowszych
nie wiem co masz zrobić ....... bo ani razu nie wkleiłes autoscanu , wiec domyslam sie co masz
Awatar użytkownika
yox
Władca postów
Posty: 2982
Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
Imię:: Marek
Lokalizacja: UK
Podziękował: 240 razy
Otrzymał podziękowań: 673 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: yox »

... z BJ nie zrobisz BM ;) te pompy mają inne HW o jeden Byte więcej, podawałem gdzieś w którymś wątku kodowanie TPMS dla Caddy właśnie na pompie BM, na innych chyba nikomu nie udało się tego uruchomić w Caddy, poszukaj... ;)

... licznik to już inna para kaloszy ;)
versago
Początkujący
Posty: 38
Rejestracja: śr cze 15, 2011 21:08
Auto:: Caddy Furgon 2006 BLS
Imię:: Piotr
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: versago »

Czyli BJ to już max co może być?
Wygląda na to że czeka mnie kolorowy licznik :(

Jutro wkleje skan, jak znajdę jakiegoś vcdsa.
Awatar użytkownika
yox
Władca postów
Posty: 2982
Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
Imię:: Marek
Lokalizacja: UK
Podziękował: 240 razy
Otrzymał podziękowań: 673 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: yox »

versago pisze:Czyli BJ to już max co może być?
Wygląda na to że czeka mnie kolorowy licznik :(

Jutro wkleje skan, jak znajdę jakiegoś vcdsa.
BJ... BL ale to ten sam sort ;) z BM możesz zrobić CC :) i właśnie na tych pompach caddilaki miały TPMS
ODPOWIEDZ