Strona 11 z 29

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: czw mar 22, 2018 21:28
autor: jeżu
Kuba kodowanie masz ok... XDS,DSR i wszystko inne włączasz w adaptacjach pompy abs

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: czw mar 22, 2018 21:34
autor: kubawojcik
Elegancko to czekam na przesylke od Ciebie i wlaczam te bajery :-)

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: czw mar 22, 2018 21:54
autor: tberent
Zrób soft w tej pompie bo jest potencjał

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: czw mar 22, 2018 22:26
autor: kubawojcik
Musisz troszkę jaśniej bo ja się przesiadłem z beemki i vagi dla mnie narazie czarna magia :D

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: sob mar 24, 2018 15:55
autor: kris25-05
Witam. Posiadam Pompę 1k0907379BM i chciałbym użyć do wyliczenia kodowania kalkulatora ale niestety nie ma tam tej pompy. Czy można wyliczyć to na podstawie pompy BL ? Ponieważ obydwie są 19 bajtowe?

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: sob mar 24, 2018 16:07
autor: yox
... BL jest 19 byte natomiast BM 20 byte ;) kodowanie takie jak w BL plus "00" na koncu, trzeba tez dezaktywować wszelkie "ficzery" z kodowania BL, jak podwójne wyłączanie ESP byte 6 i 14, jesli BM przyjmie kodowanie, wtedy mozna aktywowac RTCA, czy tez ESP-Sport... ;) w ostatnim byte

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: sob mar 24, 2018 16:53
autor: kris25-05
yox pisze:... BL jest 19 byte natomiast BM 20 byte ;) kodowanie takie jak w BL plus "00" na koncu, trzeba tez dezaktywować wszelkie "ficzery" z kodowania BL, jak podwójne wyłączanie ESP byte 6 i 14, jesli BM przyjmie kodowanie, wtedy mozna aktywowac RTCA, czy tez ESP-Sport... ;) w ostatnim byte
A można to na stole spróbować zakodować ?

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: sob mar 24, 2018 16:56
autor: yox
... a próbuj ;)

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: śr mar 28, 2018 21:35
autor: versago
@tberent

Jeśli piszesz że 1k0907397be ma potencjał, to napisz jakiego softa tam włożyć. Mam BE zrobiłem jej BJ.
Pròbować BM?

A wie ktoś może jak na tej pompie zrobić tpms?
Bo mi odrzuca, a napewno się da, bą są caddy z tpms.

Może jakieś przykładowe kodowanie? Ale nie z kalkulatora.

Caddy 1.9 tdi BLS 5s 2006 ale z oryginału został mi tylko sterownik silnika i czerwone zegary.

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: śr mar 28, 2018 21:46
autor: spacewalker
versago pisze:@tberent

Jeśli piszesz że 1k0907397be ma potencjał, to napisz jakiego softa tam włożyć. Mam BE zrobiłem jej BJ.
Pròbować BM?

A wie ktoś może jak na tej pompie zrobić tpms?
Bo mi odrzuca, a napewno się da, bą są caddy z tpms.

Może jakieś przykładowe kodowanie? Ale nie z kalkulatora.

Caddy 1.9 tdi BLS 5s 2006 ale z oryginału został mi tylko sterownik silnika i czerwone zegary.
Licznik musi Ci to wyswietlić najpierw , bo kodując prosty TPMS w ABS , musisz to zakodowac tez w liczniku

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: śr mar 28, 2018 21:51
autor: versago
Licznik musi Ci to wyswietlić najpierw , bo kodując prosty TPMS w ABS , musisz to zakodowac tez w liczniku
Wcześniej miałem pompę mk60-at i na niej tpms działał.
Napisz trochę jaśniej, co mam zrobić w liczniku. Kodowanie ma kròtkie, ale może coś jest w adaptacji. Nie wiem, nie mam tam podpowiedzi. Na pompie mk70 też nie chciało się zakodować.

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: śr mar 28, 2018 22:31
autor: spacewalker
versago pisze:
Licznik musi Ci to wyswietlić najpierw , bo kodując prosty TPMS w ABS , musisz to zakodowac tez w liczniku
Wcześniej miałem pompę mk60-at i na niej tpms działał.
Napisz trochę jaśniej, co mam zrobić w liczniku. Kodowanie ma kròtkie, ale może coś jest w adaptacji. Nie wiem, nie mam tam podpowiedzi. Na pompie mk70 też nie chciało się zakodować.
AT czy Mk70 było dedykowane do tego licznika
Mk60EC1 jest dedykowana do liczników nowszych
nie wiem co masz zrobić ....... bo ani razu nie wkleiłes autoscanu , wiec domyslam sie co masz

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: śr mar 28, 2018 22:33
autor: yox
... z BJ nie zrobisz BM ;) te pompy mają inne HW o jeden Byte więcej, podawałem gdzieś w którymś wątku kodowanie TPMS dla Caddy właśnie na pompie BM, na innych chyba nikomu nie udało się tego uruchomić w Caddy, poszukaj... ;)

... licznik to już inna para kaloszy ;)

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: śr mar 28, 2018 22:39
autor: versago
Czyli BJ to już max co może być?
Wygląda na to że czeka mnie kolorowy licznik :(

Jutro wkleje skan, jak znajdę jakiegoś vcdsa.

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: śr mar 28, 2018 22:41
autor: yox
versago pisze:Czyli BJ to już max co może być?
Wygląda na to że czeka mnie kolorowy licznik :(

Jutro wkleje skan, jak znajdę jakiegoś vcdsa.
BJ... BL ale to ten sam sort ;) z BM możesz zrobić CC :) i właśnie na tych pompach caddilaki miały TPMS