CHIP-TuninG co o tym sądzicie
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
darek8677,
Ja bym nie eksperymentował, tym bardziej że ustrojstwo którego linke wstawiles jest jedno-kanalowe. Jeżeli już się byś przy tym uparł to chociaż zestroj to na hamowni. Pod warunkiem, że ten box na to pozwala. Finalnie jednak, ja takie zabawki uważam za badziew.
Jeżeli podnosić moc to tylko poprzez modyfikację oprogramowania.
Serdecznie pozdrawiam.
Ja bym nie eksperymentował, tym bardziej że ustrojstwo którego linke wstawiles jest jedno-kanalowe. Jeżeli już się byś przy tym uparł to chociaż zestroj to na hamowni. Pod warunkiem, że ten box na to pozwala. Finalnie jednak, ja takie zabawki uważam za badziew.
Jeżeli podnosić moc to tylko poprzez modyfikację oprogramowania.
Serdecznie pozdrawiam.
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
- Marco_Polo
- Specjalista
- Posty: 622
- Rejestracja: pt lis 11, 2011 10:02
- Auto:: VW Sharan 2.0 TSI 220KM
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 18 razy
Marynarz75 w tym Golfie zabrakło opcji podtlenek azotu
albo silnik rakietowy 
Ogólnie filmik


Ogólnie filmik

Był VW Passat Variant B6 2005r. Comfortline 2.0 TDI 140KM - manual
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
- rob555
- Przeglądacz
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 12:28
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: gdansk
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 17 razy
Proste ...wiekszosc sterownikow ma w sobie mapy pod 3 kodowania...
A jak zapodasz wieksza pamiec to mozna i 10 wersji softu wpalic.
Problemem jest tylko zmiana adresowania by czytal live ale to tez mozna zalatwic.
Pytanie tylko po co...
Przeciez dawke regulujesz prawa stopa

Masz nagle syt podbramkowa to co bedziesz klikac wybierajac odpowiednia mape jak 2 tiry trzeba lyknac?

- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Przyjeżdzaj, rolki masz w gratisiekurik pisze:Ps. Jacek muszę teraz hamownię uskutecznić żeby sprawdzić co w trawie piszczy

Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
- kurik
- Zaawansowany
- Posty: 388
- Rejestracja: czw lis 10, 2011 18:58
- Auto:: VW Touran 1,9 TDI 2004
- Imię:: Paweł
- Lokalizacja: Podbeskidzie
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Badaj ten temat tam się wszystkiego dowieszlukasz22i pisze:
Ile taka przyjemność i ile udało się wyciągnąć?

http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4343
Jak tylko będę przejazdem na pewno wpadnę... myślę że w czerwcu będęJacaTouran pisze:Przyjeżdzaj, rolki masz w gratisie![]()
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Przyjedź konieczniekurik pisze:Jak tylko będę przejazdem na pewno wpadnę... myślę że w czerwcu będę

przepatrzymy Ci Turcia jak trzeba

Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
- lsz11
- Użytkownik
- Posty: 169
- Rejestracja: sob sty 26, 2013 18:30
- Auto:: Touran 1.9 BLS DSG 2007r
- Imię:: Leszek
- Lokalizacja: Olecko
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Witam
Dziś skusiłem się na dodanie paru kucyków do swojego Tourana i prawdę mówiąc nie wiem czy już żałować czy jeszcze trochę poczekać, mam mieszane uczucia.
A było to tak:
Pewny znajomy mechanik zczytał mapę z mojego Tourana, wysłał drogą elektroniczną do jakiegoś gościa w Rzeszowie (podobno dobry tuner). Ten na podstawie mojej mapy stworzył drugą i odesłał z powrotem. Wgrał mi mechanik tą nową mapę, niby ma być 130 KM i 310 Nm.
I rzeczywiście mocy mu przybyło, ładnie się zbiera od samego "dołu", przy prędkości 90 km/h super przyspiesza na 5 biegu (i to wszystko nie wymaga wciskania pedału w podłogę).
Spalanie wzrosło o ok. 0.5 l /100 km
Mechanik zapewnia mnie, że owy zabieg jest 100% bezpieczny
Nawet bipy na 4 cylindrze nieco się poprawiły
Zastanawia mnie i martwi wynik na kanale 018, otóż nie wiem jak było przed wgraniem mapy bo nigdy nie sprawdzałem, ale gdy wkręcę na obroty (do ok. 3500 obr./min) i w chwili zejścia z tych obrotów wartości z 0.0 na moment zmieniają się na 128.0 zwykle na wszystkich cylindrach, czasami tylko gdy zapodam tylko nieco wyższe obroty wartości te zmieniają się na wszystkich cylindrach na 4.0 a czasami tylko na jednym na 128.0
Czy takie zachowanie tych wartości jest normalne, czy coś nie tak z moim "tuningiem"?
Za zabieg dałem 400 zł i mam na pedrive'ie starą mapę jakby co.
Zamierzam też z czasem poszukać jakiejś hamowni i sprawdzić jak ''konie żyją"
Dziś skusiłem się na dodanie paru kucyków do swojego Tourana i prawdę mówiąc nie wiem czy już żałować czy jeszcze trochę poczekać, mam mieszane uczucia.
A było to tak:
Pewny znajomy mechanik zczytał mapę z mojego Tourana, wysłał drogą elektroniczną do jakiegoś gościa w Rzeszowie (podobno dobry tuner). Ten na podstawie mojej mapy stworzył drugą i odesłał z powrotem. Wgrał mi mechanik tą nową mapę, niby ma być 130 KM i 310 Nm.
I rzeczywiście mocy mu przybyło, ładnie się zbiera od samego "dołu", przy prędkości 90 km/h super przyspiesza na 5 biegu (i to wszystko nie wymaga wciskania pedału w podłogę).
Spalanie wzrosło o ok. 0.5 l /100 km
Mechanik zapewnia mnie, że owy zabieg jest 100% bezpieczny
Nawet bipy na 4 cylindrze nieco się poprawiły

Zastanawia mnie i martwi wynik na kanale 018, otóż nie wiem jak było przed wgraniem mapy bo nigdy nie sprawdzałem, ale gdy wkręcę na obroty (do ok. 3500 obr./min) i w chwili zejścia z tych obrotów wartości z 0.0 na moment zmieniają się na 128.0 zwykle na wszystkich cylindrach, czasami tylko gdy zapodam tylko nieco wyższe obroty wartości te zmieniają się na wszystkich cylindrach na 4.0 a czasami tylko na jednym na 128.0
Czy takie zachowanie tych wartości jest normalne, czy coś nie tak z moim "tuningiem"?
Za zabieg dałem 400 zł i mam na pedrive'ie starą mapę jakby co.
Zamierzam też z czasem poszukać jakiejś hamowni i sprawdzić jak ''konie żyją"