Strona 11 z 37

: sob lut 23, 2013 22:22
autor: jeżu
Rafik, w 2,0TDI masz +100á-100

: sob lut 23, 2013 22:28
autor: Rafik
Tylko że ja mam 1.9 105 :D

: sob lut 23, 2013 22:47
autor: jeżu
Rafik, Ja odnoszę się do wypowiedzi, która pisałeś do Dodi (passat 2.0TDI)

: sob lut 23, 2013 23:07
autor: Rafik
jeżu, chyba coś pomyliłeś :) pisałem o zakresie od -30 do +30 który dotyczy 1,9 :) :piwo:

[ Dodano: Sob Lut 23, 2013 22:09 ]
a to od -150 do +150 ten zakres krytyczny pewnie dot. 2,0 ???? :mrgreen:

: ndz lut 24, 2013 00:04
autor: lock00
Rafik, czytaj uważnie co pisze :)i staraj sie pisać raz konkretnie, 150,-150 i ameno masz dla :19:

: ndz lut 24, 2013 01:14
autor: Rafik
No :) to dobrze zrozumiałem tylko troszkę jeżu mnie zakręcił :) :piwo:

: ndz lut 24, 2013 01:38
autor: jeżu
Rafik, Nie wiem z czym bo napisałeś Dodiemu że ma 2 PD do wymiany a sam nie wiem czemu... (Dodi z resztą też) :hahaha:

: ndz lut 24, 2013 01:43
autor: lock00
Rafik pisze:przedział krytyczny jest od -150 do +150 :) a powinny pracować od -30 do +30 :) :)
Tak jak jest napisane, Dodi jak i Jeżu nic nie mieszali, po przekroczeniu wartości 30/-30 nie trzeba pompek wymieniać (jak sam napisałeś)lecz , spróbować wartości poprawić......opisane w powyższych wątkach...

: ndz lut 24, 2013 12:11
autor: Rafik
Koledzy głupio napisałem :) ja nie oceniałem logów Dodiego tylko swoje :mrgreen: :hahaha: :) z góry przepraszam za zamieszanie :) postaram się dzisiaj wrzucić całe logi :) Dodi :piwo: Jeżu :piwo:

[ Dodano: Nie Lut 24, 2013 12:03 ]
przepraszam za jakość :) co o nich sądzicie ??:) :)

Tutaj moje logi 1.9 TDi Bkc 105KM

http://s1258.beta.photobucket.com/user/ ... 5.jpg.html

: ndz lut 24, 2013 13:41
autor: lock00
Rafik, przy takim zestawieniu wszystko jest :oki:

: ndz lut 24, 2013 16:40
autor: Rafik
lock00 Wielkie dzięki :) kamień spadł mi z serca :) ps. świetny manual :D pifffko leci :piwo:

: ndz lut 24, 2013 18:28
autor: Dodi
Rafik pisze: :) z góry przepraszam za zamieszanie :)
:piwo:
Rafik pisze:Tutaj moje logi 1.9 TDi Bkc 105KM

http://s1258.beta.photobu...ie0525.jpg.html
no tak jak pisałeś 1 i 3 troszke odstaje od normy, no ale tragedii jeszcze nie ma i nie ma sie co przejmować na zapas...

: śr lut 27, 2013 18:34
autor: popis11
To może ja przedstawię swoje logi z pompek:

Paliwo z stacji ORLEN.
Serdecznie proszę o analizę.


Address 01: Engine (03G 906 016 BT)

16:15:57 Group 018: Injector Status
0.0 Injector Status Cylinder 1
0.0 Injector Status Cylinder 2
0.0 Injector Status Cylinder 3
0.0 Injector Status Cylinder 4

16:15:57 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.56 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.78 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.21 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
1.58 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4

16:15:57 Group 023: Injector Switch Time Deviation
-38.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-30.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-34.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-19.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4

: śr lut 27, 2013 19:30
autor: Łukaszz
popis11 pisze:To może ja przedstawię swoje logi z pompek:

Paliwo z stacji ORLEN.
Serdecznie proszę o analizę.


Address 01: Engine (03G 906 016 BT)

16:15:57 Group 018: Injector Status
0.0 Injector Status Cylinder 1
0.0 Injector Status Cylinder 2
0.0 Injector Status Cylinder 3
0.0 Injector Status Cylinder 4

16:15:57 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.56 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.78 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.21 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
1.58 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4

16:15:57 Group 023: Injector Switch Time Deviation
-38.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-30.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-34.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-19.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4

Cały czas lejesz ON na orlenie, we Wrocławiu?

: śr lut 27, 2013 19:53
autor: lock00
popis11, 4 odstaje wyraźnie, sprawdź inne paliwo, i jak u Ciebie z ustawieniem rozrządu?