Turbo po regeneracji wiec kiepski dół...troche musialem w mapce N75 powalczyc by obudzic leniwca...no i walka z rozrzadem bo ustawiony jak d.. no powiedzmy ze zalozony tylko
A próbowałeś je ruszyć na aktuatorze i na srubie stopujacej ruch sztangi ? ?
Paranoja jak firmy te turbiny składają....
na miejscu właściciela auta zareklamowalbym turbo i dopiero potem wirus.
Przy tak pracującej turbinie wirus traci bardzo na efekcie.
Wykres
dymu przy tym setupie tez nie powinno być
Gdyby nie turbo byłoby piknie
pozdrowionka
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
Pewnie i mozna by cos podregulowac...ale zobacz...ja sie nawalcze pol dnia....a turbo pierdyknie za jakis czas (jak to regenerowane lubia) a reklamacji nie uwzglednia bo farbka ze srubek ruszona
nie nie - lepiej g.. nie ruszac. A to juz drugie turbo...na poprzedniim wogule dolu nie bylo
Okazalo sie ze zlozyli bez tego odbojnika co geomeria sie zatrzymuje...jak sztanga sie wciagnela to az skrzydełka pogielo
Daj go do mnie z tym turbo, zrobię mu jak trzeba z gwarancją na 2 lata bez limitu kilometrów i głowę daje , że przetrzyma 150 kkm na Twoim chipie, tylko będziesz musiał zrobić korektę softu .
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
filmik z pomiaru umieszczony na naszej stronce na Facebooku
pozdrawiam właściciela
Załączniki
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
Mam pytanie z innej beczki czy jak zrobie wirusa bez wywalania dpf-a to czy mi spalanie spadnie w BMM+dsg w tej chwili na zbiorniku zrobilem 800km z czego 200 po miescie srednia okolo 7,2/100
Zostanie na tym poziomie co masz. Wywalisz dpf to spadnie.
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
A oświećcie mnie.
Miki ma max mocy przy 4000 a momentu przy 2500.
A ja jadąc autem odczuwam max mocy przy powiedzmy 2000 (na 2 biegu pale gume), potem juz nie czuje spektakularnego przyspieszenia. Czy odczucia nie maja nic wspólnego z faktycznym przebiegiem? Czy może masa + predkosc + układ przełożęń skrzyni takie uczucia powoduje?