

Koledzy piszecie 108.1, co mam nie tak jeśli są nie aktywne nastawy podstawowe( MB ) zaś BS jest OK. Czy tak ma być w autkach z CR.
To w 108 pisałem, że znalazłem, ale jest w ml, a nie gramach i VCDS podpowiada 380 jako graniczne, ale u mnie w PD, VCDS podpowiadał 60 gram jako graniczne, a u Ciebie na wycięcie byłem jak miałem 68JacaTouran pisze:Interesuje Was kanał 108. Tam są zapisane wartosci zapełnienia. VCDS pokazuje w podpowiedzi ile powinno być
Ile masz przebiegu na liczniku?Groul pisze: Pozwolę sobie odświeżyć temat. Trochę mnie martwi to 66![]()
Dziś ponownie sprawdzałem te wartości i po przejechaniu ponad 200 km parametry nic się nie zmieniły. Tylko temperatury inne. Autkiem mam przejechane około 3000 km i nie zauważyłem oznak aby kiedykolwiek wszedł w stan wypalania filtra.
Czy to normalne ?
To jeszcze pochwal się przebiegiem auta i wartością w polu 68.2Blupol pisze:Patent na pusty DPF:
Raczej nie, chyba, że zrobił te 184 po mieście.Groul pisze:Na liczniku mam 184tys. Raczej prawdziwy bo dość szczegółowo sprawdzony.
Blupol pisze:Patent na pusty DPF:
Większosć czasu z Tourankiem poświęcam na dojazdy do pracy i codziennie pokonuję 2 raz ok. 8 km trasą szybkiego ruchu, gdzie rozpędzam auto do 100-120 km/h, pozostałe 7km to miasto. DO tego dochodza jakeiś wycieczki no i wypady na zakupy - wiadomo jazda w mieście.
Dzisiaj sprawdziłęm poziom zanieczyszczeń: 0%![]()
Jak ktoś 90% baku przeznacza na miasto nie przekraczajac przy tym 60km/h to musi się liczyć z błędami i zapychaniem DPF.
Ameryki nie odkryłem, ale warto przypominać takie podstawy
Pierwsze i zasadniecze jest to , ze nie jest to wypalenie tylko dopalanie co zmienia postać rzeczy. Bo filtr jest dopalany do parametru, który pozwala silnikowi normalnie jechać. Ten jak to nazwałeś tryb serwisowy włącza się własnie wtedy jak owy parametr pojawia się w odpowiednim bloku sterownika.Blupol pisze:Tylko powiedz mi w takim razie po co jest "tryb serwisowy" czyli wymuszenie jazdy przez kilkanaście minut stałą prędkością przy wyższych obrotach w celu "wypalenia "DPF?
Na stan DPFu ma wpływ szereg czynników i uwierz mi jazda trasą to nie jest złoty srodek.Blupol pisze:Niektórzy mają problem z DPF'em już przy 120-150 tys., ja mam 237 tys, nikt wcześniej nic przy nim nie robił bo samochód jest często eksploatowany na trasach...
Kupując samochód z DPF do jazdy po mieście trzeba się liczyć z bardzo szybkimi problemami z tym filtrem. I o tym pisałem.