Strona 11 z 31

: śr maja 23, 2012 17:21
autor: zibi1961
witam
Jeszcze raz zapytam koledzy:
Ja w/gVIN-u mam z przodu 288mm a z tyłu 256mm. Mierzyłem i jest z tyłu 260 mm.Czy 260 mm jest zamienne z 256 mm? Są takie same tylko średnica jest większa o 4 mm i zauważyłem że niestarta przez klocki część tarczy wewnętrzna ma 2 mm a zewnętrzna 4 mm więc jak włożę tarcze 256 mm to obie te części będą równe po 2 mm .Pytam bo chcę złożyć tarcze ATE a tam nie ma tarcz 260 mm. Będzie to dobrze jak zamienię na 256 mm tym bardziej że w/g VIN-u powinno być 256 mm?

: śr maja 23, 2012 18:28
autor: jeżu
zibi1961 pisze:Będzie to dobrze jak zamienię na 256 mm tym bardziej że w/g VIN-u powinno być 256 mm?
Tak :brawa:

: ndz maja 27, 2012 18:22
autor: Ciapek
zibi1961 jakiś czas temu w tym temacie z pomocą Jeżu ustaliłem:
średnica:
Przód: 288 mm
Tył: 256mm

Mam chyba takie samo auto jak Ty. U mnie wszystko pasowało.

: pn maja 28, 2012 07:49
autor: zibi1961
Dzięki Ciapek . U mnie jest z tyłu 260 mm ale Jeżu mówi że są zamienne z 256 mm.Klocki rozumiem ,że takie same przy 260 mm i 256 mm?

komunikat "check brake pads"

: śr lip 11, 2012 14:57
autor: naruot
o ile dobrze rozumiem ten komunikat to należny się przygotować do wymiany klocków, chyba wybiorę polecane ATE , tylko nie wiem dlaczego jest aż taka różnica w cenie pomiędzy Allegro i Intercars , bo te same klocki o numerze 13.0460-7184.2 tam można kupić za 140 zł a tu za 247zl w przypadku ceramików różnica jest w cenie jeszcze większa: 248zl Allegro, 391zł Intercars.
Czy czasem te klocki z allegro to nie jakieś podróby?, dalej czy warto dopłacać te ponad 100zł za ceramiki?

: sob lip 14, 2012 20:30
autor: Cesarz
naurot sprawdz jeszcze ceny u jeża

: sob lip 14, 2012 21:35
autor: niko02
Ja na tył zakładałem sam TRW i jestem zadowolony. Przodu jeszcze nie ruszałem ale zbliża się ten moment.

: pn lip 16, 2012 14:02
autor: naruot
niko02 pisze:Ja na tył zakładałem sam TRW i jestem zadowolony. Przodu jeszcze nie ruszałem ale zbliża się ten moment.
Mały update bo komunikat "check brake pads" znikł samoistnie po dwóch dniach, niemniej kierowany chęcią sprawdzenia stanu klocków organoleptycznie, zdjąłem wczoraj kółka i sytuacja wygląda tak że z przodu mam jeszcze jakieś 13 mm klocka na każdej tarczy, z tyłu około 15mm. Dodatkowo dało się zauważyć że z tyłu mam klocki Ferodo.

btw. Czy jest jakiś link do sklepu Jeża, czy też trzeba sprawę załatwiać przez PW?

: pn lip 16, 2012 14:05
autor: cheles
naruot pisze:
niko02 pisze:Ja na tył zakładałem sam TRW i jestem zadowolony. Przodu jeszcze nie ruszałem ale zbliża się ten moment.
Mały update bo komunikat "check brake pads" znikł samoistnie po dwóch dniach, niemniej kierowany chęcią sprawdzenia stanu klocków organoleptycznie, zdjąłem wczoraj kółka i sytuacja wygląda tak że z przodu mam jeszcze jakieś 13 mm klocka na każdej tarczy, z tyłu około 15mm. Dodatkowo dało się zauważyć że z tyłu mam klocki Ferodo.

btw. Czy jest jakiś link do sklepu Jeża, czy też trzeba sprawę załatwiać przez PW?
Linka chyba nie ma pisz do niego na PW. - poprawka tak ma stronkę

: pn lip 16, 2012 14:12
autor: Tomas
link jest http://www.swemot.pl/index.htm ale i tak lepiej do niego pisać

: pn lip 16, 2012 14:13
autor: mieszkoma
naruot, link podał tutaj:
http://touranklub.pl/forum/viewtopic.ph ... c&start=45

Ale co PW to PW :piwo:

Edit: Tomas byłeś szybszy :omatko:

: pn lip 16, 2012 15:07
autor: jeżu
naruot pisze: zdjąłem wczoraj kółka i sytuacja wygląda tak że z przodu mam jeszcze jakieś 13 mm klocka na każdej tarczy, z tyłu około 15mm.
Sprawdź kabelek i wtyczkę do czujnika zużycia klocków tez tak miąłem....

: pt paź 12, 2012 09:56
autor: anko1973
koledzy a jaki płyn hamulcowy polecacie? wiadomo DOT 4. czy może lejecie 5.1?
a marka?: Borygo, Orlen ( to tak economy :P ), Ferodo (sa dwa dot 4 "zwykły" i do ESP), ATE (SL, czy typ 200), w ASO Skody firmowy za 0,5 litra chcą 22 złote te wcześniejsze za 30-40 zeta za litr można wyhaczyć. różnica w cenie w sumie żadna.

: pt paź 12, 2012 12:17
autor: Muti
ATE SL6 do ESP!!

: pt paź 12, 2012 18:56
autor: marcin975