Strona 12 z 40
					
				
				: sob kwie 20, 2013 07:29
				autor: Cyrus
				Klasyfikacja  - opory toczenia C , Hałas 68
			 
			
					
				
				: sob kwie 20, 2013 08:23
				autor: GioW
				
Ja dzisiaj właśnie będę przekładkę robił, na Touranka powędrują własnie Vredesteiny... tak więc zobaczymy jak się na nich śmiga. Tamten sezon Tourek jeździł na Conti (na takich został sprowadzony) więc będzie jakieś tam minimalne porównanie 

 
			 
			
					
				
				: sob kwie 20, 2013 09:22
				autor: Damian15
				To wiesz łysej opony nie ma co porównywać do nowej. A Conti to miałeś Premium 5 czy jakieś inne ?
			 
			
					
				
				: sob kwie 20, 2013 09:26
				autor: GioW
				Nie były łyse, jeden sezon można było jeszcze pojeździć, jednak wolałem zmienić bo nie wiadomo ile km zrobiły po Dojczlandii.
Raczej 5 tam nie było... ciężko mi teraz powiedzieć co za model... na pewno Continetal Conti... 

 
			 
			
					
				
				: sob kwie 20, 2013 09:32
				autor: Damian15
				A teraz zakładasz Sportraca 5 ?
			 
			
					
				
				: sob kwie 20, 2013 10:38
				autor: GioW
				Tak, za kilka godzin jak robotę skończę 

 
			 
			
					
				
				: sob kwie 20, 2013 13:19
				autor: seba244
				Mój ranking jest Michelin potem Goodyear
			 
			
					
				
				: sob kwie 20, 2013 13:28
				autor: Piotr1979
				Subiektywne wrażenia z jazdy Conti PC5 w rozmiarze 205 55 R16, dwie nieśmigane z 8 tygodnia '13 (Made in Germany) porównanie do Dunlop Sport Fastresponse (Made in Germany z 40 tyg. 2010) w tym samym rozmiarze, takie same indeksy 91V. (Dunlopy 2-3mm do wskaźników granicznego zużycia), nie wiem czy powinno się porównywać zużyte opony:
1. Conti ma bardziej miękką gumę - w Dunlopach miałem wrażenie szybszej reakcji na ruchy kierownikiem (miękka guma lepiej się klei do asfaltu ale również szybciej się zużywa jak mniemam.
2. Conti ciszej się prowadzi.
Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: sob kwie 20, 2013 14:36
				autor: borge
				marynarz75 pisze: pozostało Ci tylko jedno... ciągnąc losy 
 
moneta  rzucona,  los  usmiechnal  sie do Michelin Saver Plus,
opony zamowione, maja byc we wtorek
obejrzalem  sobie  fotki  auta  i  okazalo sie ze jednak dotychczasowe
kapcie to nie byly Energy Saver tylko Energy E 3A, niby drobna roznica
i  pewnie  protoplastka  kolejnych  generacji  ale  jednak inny rodzaj
bieznika i ilosc jego 'paskow' na obwodzie
BTW  dziwne  ze  opona  o  nazwie  Energy Saver wg. etykiety posiada w
oporze  toczenia  dopiero  klase  C... noblesse oblige ; ) powinno byc A
prawde  mowiac  dokonujac  wyboru nowych opon wazniejsze dla mnie bylo
kryterium  trwalosci niz zuzycia paliwa a w sumie nie sadze aby opony
w  poszczegolnych  klasach,  np.  Premium,  az  tak bardzo sie roznily jakoscia
pozdrawiam
 
			 
			
					
				
				: sob kwie 20, 2013 20:55
				autor: GioW
				Tak wyglądają Vredesteiny na Touranku 

 świeżo założone i wymyte (przy okazji mycia całego auta)...

 
			 
			
					
				
				: ndz kwie 21, 2013 07:03
				autor: Piotr1979
				Giugiaro - elegancja.
PZDR
			 
			
					
				
				: ndz kwie 21, 2013 09:32
				autor: borge
				GioW pisze: Vredesteiny (...) świeżo założone i wymyte
tym bardziej przydalby sie jakis dressing do opon, zabezpieczy przed promieniowaniem UV,
nie beda kleily brudu (znacznie mniej i latwiej zmyc syf ; ) i beda mialy swiezy wyglad
pozdrawiam
 
			 
			
					
				
				: ndz kwie 21, 2013 11:20
				autor: GioW
				borge pisze:GioW pisze: Vredesteiny (...) świeżo założone i wymyte
tym bardziej przydalby sie jakis dressing do opon, zabezpieczy przed promieniowaniem UV,
nie beda kleily brudu (znacznie mniej i latwiej zmyc syf ; ) i beda mialy swiezy wyglad
pozdrawiam
 
Pewnie tak... trzeba będzie coś pomyśleć 

 
			 
			
					
				
				: ndz kwie 21, 2013 17:49
				autor: KriSSo
				GioW pisze:Tak, za kilka godzin jak robotę skończę
Ja zjeździłem komplet Sportrac 3. Gdy kupowałem Vredestein'a byłem pełny obaw, jakieś takie egzotyczne się wydawały itd. Tym czasem nie mogę ani jednego złego słowa na nie powiedzieć, zarówno jeśli chodzi o trakcję, jak również (co jest bardzo istotne) o trwałość i przebiegi. W Sportrac 3 jedynym małym minusem był nieznacznie za duży hałas, ale nie od początku, lecz pod koniec ich życia. Natomiast tamten bieżnik był w jodełkę (podobno hałas to przypadłość wszystkich opon w tym wzorze bieżnika), a u Ciebie widzę bieżnik bardziej typowy - w kostkę i pewnikiem jest cicho..
 
			 
			
					
				
				: ndz kwie 21, 2013 20:45
				autor: GioW
				KriSSo w planach również były Sportrac 3 bo ich bieżnik jest nieziemski... jednak nie znalazłem w tamtym czasie kompletu więc padło na ich następcę Sportrac 5. Masz rację, że większy hałas był spowodowany rodzajem bieżnika, jednak tamte "trójki" były kapitalne na mokrym, właśnie dzięki takiemu ułożeniu bieżnika. "Piątki" dostały już dość standardowy bieżnik, możliwe że powalczono trochę o komfort. Zobaczymy jak się będą sprawować. Trochę o nich poczytałem i myślę, że nie będę zawiedziony.