Mini Manual jak sprawdzić pracę pompowtrysków pompowtryski
- Łukaszz
- Zaawansowany
- Posty: 482
- Rejestracja: sob sie 25, 2012 19:45
- Auto:: BLS 1.9 tdi
- Imię:: Łukasz
- Lokalizacja: Dolnośląskie/Canada
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Tankuj na orlenie i zobacz, czy bedzie poprawa.popis11 pisze:Dzisiaj zalałem bak na Orlenie po wyświetleniu rezerwy dlatego też test pompek tak opisałem, ale tak naprawdę to tankuję na shelu w Oleśnicy ul. klonowa (rondo koło kościoła - to już tak szczegółowo).
lock00 - jak sprawdzić rozrząd?
BLS 147ps 375nm
AAZ 1.9 TD 615tyś i rośnie:)
MT-09 było
MT-07 jest
AAZ 1.9 TD 615tyś i rośnie:)
MT-09 było
MT-07 jest
-
- Początkujący
- Posty: 30
- Rejestracja: ndz lis 06, 2011 23:55
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Olesnica
lock00 - serdeczne dzięki za tak szybką reakcję niemniej jednak to co napisałeś jest dla mnie zbyt enigmatyczne. Jeślibyś mógł proszę powiedz co mam zrobić.lock00 pisze:popis11, masz 1.5 skoryguj do -0,5 ,-1 , przy sytuacji że jedną 4 pompke masz w gorszym stanie, zawsze to odbija sie na innych, to polecam to zrobić
- jeżu
- Władca postów
- Posty: 5610
- Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
- Auto:: PB8
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: KOL
- Podziękował: 214 razy
- Otrzymał podziękowań: 678 razy
To powinno Ci wyjasnić... http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... le-TDI.htmpopis11 pisze:Jeślibyś mógł proszę powiedz co mam zrobić.
-
- Początkujący
- Posty: 30
- Rejestracja: ndz lis 06, 2011 23:55
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Olesnica
Tzn. że mam opóźnić rozrząd do - 0,5 lub -1 z tych moich 1,5 i pompki powinny się wyrownać?jeżu pisze:To powinno Ci wyjasnić... http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... le-TDI.htmpopis11 pisze:Jeślibyś mógł proszę powiedz co mam zrobić.
-
- Początkujący
- Posty: 30
- Rejestracja: ndz lis 06, 2011 23:55
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Olesnica
ok tak zrobię. Pzdr.lock00 pisze:popis11 pisze:Tzn. że mam opóźnić rozrząd do - 0,5 lub -1 z tych moich 1,5 i pompki powinny się wyrownać?
Jedz do mechanika niech poprawi rozrząd i odrazu sprawdz wartość na kanale 004 , przy poprawnym ustawieniu zapodaj scan pompeki profilaktycznie tez na innym paliwie
- Dodi
- Władca postów
- Posty: 3653
- Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
- Auto:: Sharan 7N CFGB
- Imię:: Paweł
- Lokalizacja: Łuków
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 58 razy
Tomek, masz gdzieś jak sie ustawia w 16V ( DOHC)?jeżu pisze: To powinno Ci wyjasnić... http://www.myturbodiesel....st-Idle-TDI.htm
Ostatnio zmieniony pt mar 01, 2013 08:58 przez Dodi, łącznie zmieniany 1 raz.
- BigBratl12
- Przeglądacz
- Posty: 143
- Rejestracja: pn paź 31, 2011 20:00
- Auto:: Touran 2.0TDI BKD DSG 06r
- Imię:: Leszek
- Lokalizacja: małopolska
- Podziękował: 42 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
-
- Początkujący
- Posty: 30
- Rejestracja: ndz lis 06, 2011 23:55
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Olesnica
lock00 i jeżu proszę was jeszcze raz o analizę moich logów dzisiejszych w odniesieniu do logów, które przedstawiłem wczoraj zaraz po zalaniu paliwa na orlenie.
wczorajsze logi:
Address 01: Engine (03G 906 016 BT)
16:15:57 Group 018: Injector Status
0.0 Injector Status Cylinder 1
0.0 Injector Status Cylinder 2
0.0 Injector Status Cylinder 3
0.0 Injector Status Cylinder 4
16:15:57 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.56 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.78 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.21 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
1.58 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
16:15:57 Group 023: Injector Switch Time Deviation
-38.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-30.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-34.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-19.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
Dzisiejsze logi:
Address 01: Engine (03G 906 016 BT)
13:45:28 Group 004: Pump-Jet Valves
903 /min Engine Speed (G28)
0.3 °BTDC Injection Start (specified)
7.1°KW Injection Duration (specified)
1.5°KW Torsion Value
13:45:28 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.52 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.61 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.21 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.92 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
13:45:28 Group 023: Injector Switch Time Deviation
-34.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-32.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-34.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-17.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
Głównie chodzi mi o tę 4 pompkę oraz kąt synchronizacji na wałku rozrządu, o którym lock00 mówił żeby zmienić u mechanika z moich 1,5 na -0,5 lub -1.
Nie ukrywam, że wczorajszy log był zrobiony na zimnym silniku (ale to tylko wynikało z mojej niewiedzy).
Dzisiejszy log zrobiony został na ciepłym silniku tak jak mówi grupa wskazań bloku 004 tj. silnik rozgrzany, temp. płynu chłodzącego nie mniejsza niż 80 stp. C i oczywiście bieg jałowy.
Ponadto kąt synchronizacji wg. powyższej grupy 004 to granica od -6 do +6 stp. obrotu wału korbowego. Tak więc moje 1,5 jest jak najbardziej w normie.
Mechanik zasugerował aby niepotrzebnie nie kombinować i teraz po prostu zgłupiałem. Moja troska oczywiście o tę pompkę na 4 cylindrze.
Proszę jeszcze raz o sprawdzenie moich logów z dzisiejszego dnia i o opinię.
Pzdr. Piotrek
wczorajsze logi:
Address 01: Engine (03G 906 016 BT)
16:15:57 Group 018: Injector Status
0.0 Injector Status Cylinder 1
0.0 Injector Status Cylinder 2
0.0 Injector Status Cylinder 3
0.0 Injector Status Cylinder 4
16:15:57 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.56 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.78 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.21 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
1.58 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
16:15:57 Group 023: Injector Switch Time Deviation
-38.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-30.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-34.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-19.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
Dzisiejsze logi:
Address 01: Engine (03G 906 016 BT)
13:45:28 Group 004: Pump-Jet Valves
903 /min Engine Speed (G28)
0.3 °BTDC Injection Start (specified)
7.1°KW Injection Duration (specified)
1.5°KW Torsion Value
13:45:28 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.52 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.61 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.21 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.92 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
13:45:28 Group 023: Injector Switch Time Deviation
-34.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-32.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-34.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-17.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
Głównie chodzi mi o tę 4 pompkę oraz kąt synchronizacji na wałku rozrządu, o którym lock00 mówił żeby zmienić u mechanika z moich 1,5 na -0,5 lub -1.
Nie ukrywam, że wczorajszy log był zrobiony na zimnym silniku (ale to tylko wynikało z mojej niewiedzy).
Dzisiejszy log zrobiony został na ciepłym silniku tak jak mówi grupa wskazań bloku 004 tj. silnik rozgrzany, temp. płynu chłodzącego nie mniejsza niż 80 stp. C i oczywiście bieg jałowy.
Ponadto kąt synchronizacji wg. powyższej grupy 004 to granica od -6 do +6 stp. obrotu wału korbowego. Tak więc moje 1,5 jest jak najbardziej w normie.
Mechanik zasugerował aby niepotrzebnie nie kombinować i teraz po prostu zgłupiałem. Moja troska oczywiście o tę pompkę na 4 cylindrze.
Proszę jeszcze raz o sprawdzenie moich logów z dzisiejszego dnia i o opinię.
Pzdr. Piotrek