: czw lut 21, 2013 22:03
kolego, to listwa zasilajaca swiece, ktora jest wcisnieta na swiece.Wszystkie cztery na jednym mostku i zarazem kazda z osobna zasilana
jak zle mowie niech mnie ktos poprawi 
Forum dla Użytkowników VW Tourana
https://www.touranklub.pl/forum/
No właśnie, a dlaczego ma paść? Czy dlatego, że po wymianie jednej świecy będzie się czymś różnić od pozostałych (np. rezystancją) i będzie paliła "stare" świecelock00 pisze:lsz11, możesz pojedynczo, tylko czy jest sens? , a gdy za miesiąc padnie Ci następna ?
Tylko dlatego,że maja zbliżona żywotność... Choć w 1.9TDI to szybka czynność... Zrobisz jak zechcesz. Mi by się cztery razy nie opłacało ściągać dekla pokrywy zaworów... (2.0 TDI BKD)lsz11 pisze:No właśnie, a dlaczego ma paść?
Tak, wszystko wróciło do normy, po zgaszeniu i odpaleniu po ok. 20 minutach. Więcej takich objawów nie miałem.darek8677 pisze:kolego zrób logi statyczne i zapodaj. Objawy wygladają jakby sie pompka kończyła. A pózniej te objawy ustąpiły? powtarza sie? Pozdro
Tak, mam Asystenta Parkowania.1 6 D pisze:lsz11, co do błędu w 44 to masz Park Assist zainstalowany?
Co powinienem z tym zrobić? Wymienić? Czy da się jakoś przeczyścić? Drzwi się dobrze zamykają.1 6 D pisze:Co do drzwi to silniczek pełnego ich blokowania przy zamykaniu najwidoczniej padł.
Jak się do niego dostać?1 6 D pisze:W klimatyzacji prawdopodobnie standardowo potencjometr wytarty lub zanieczyszczony że źle odczytuje pozycje klapy od obiegu zamkniętego.