Strona 13 z 15
: pn maja 06, 2013 02:23
autor: JacaTouran
Przemo210481 pisze:Aha zapomniałem jeszcze o jednej rzeczy przestawił m i się kąt wtrysku, był w normie po wymianie rozrządu dwa miesiące temu. Teraz mam -6 stopni nie wiem czy to po czyszczeniu bo nie sprawdziłem przed serwisem. Może ktoś ma doświadczenia dlaczego tak się stało?
Może napinacz popuscił...
Sprawdzałeś na dogrzanym silniku?
: czw maja 09, 2013 19:43
autor: Przemo210481
Silnik dogrzany. Będzie trzeba podregulować.
: wt maja 14, 2013 14:34
autor: said
Mam pytanie koledzy dotyczące wymiany oleju po płukance.
Czy dużo zabrudzeń zostanie w silniku jeśli po płukance olej
zostanie wyssany maszyną - czy jednak za wszelką cenę dążyć do
spuszczenia przez odkręcenie korka ?
Nie mam możliwosci technicznych samemu a firma tylko wysysa

: wt maja 14, 2013 16:27
autor: Muti
said, wysysanie to lipa. Już lepiej znajdź zwykły warsztat co wymieni konwencjonalnie.
: wt maja 14, 2013 16:46
autor: JacaTouran
Muti, ma rację. Wysysarka to wygoda dla mechanika, ale spuszczenie pozwala na dobry odpływ wszystkiego co zalega w silniku.
Spuszczaj, wysysarki zostaw do Tira

: wt maja 14, 2013 16:51
autor: said
dzięki koledzy za poradę
piwko na Roztoczu się należy

: czw maja 16, 2013 15:53
autor: anko1973
JacaTouran, mam takie pytanie dotyczące płukanki ProTec; na stronie dystrybutora motochemica jest "stare" opakowanie płukanki ProTec; jak kliknie się na ich stronie kupuj to jest przekierowanie do ich aukcji na allegro a tam jest jakiś produkt PowerMaxx OIL SYSTEM CLEANER; zmienili dostawcę? czy to jest ten sam produkt pod inną marką sprzedawany? Dzwoniłem do sklepu motochemica pod kontakt podany na allegro i facet z tego sklepu powiedział, ze dystrybutorzy maja „zakaz”(?) sprzedawania ProTecu przez internet a producent/importer na kanał sprzedaży wypuścił tą markę PowerMaxx OIL SYSTEM CLEANER; trochę to dziwne bo na niemieckim eBay bez problemu to jest i po ok. 10 EUR; sprzedawca zapewnia ze ten PowerMaxx OIL SYSTEM CLEANER to samo tylko sprzedawane pod inna marką; na ich stronie o tym PowerMaxx nic nie ma a ProTec w najlepsze sobie wisi i go reklamują; dziwne to wszystko; czy Ty masz cały czas tego ProTec’a? można gdzieś go w necie kupić (bo jechać do Ciebie tylko po ten środek to tak kiepsko – mam BMW w domu jeszcze i tam też bym chciał przepłukać; właśnie przymierzam sie do wymiany oleju); czy tego PowerMaxx’a zalewać? ten sam producent - tylko coś namieszali z polityka sprzedaży
: czw maja 16, 2013 16:24
autor: JacaTouran
motochemica to nie Pro-Tec
Chcesz pro-tec to zapraszam
: pt maja 31, 2013 17:29
autor: stann
Koledzy czy ktoś z was stosował już jakąkolwiek płukankę do silnika benzynowego ale 1.4 TSI?? W dieslach jak najbardziej usuwa ona te wszystkie nagary ale w benzynie nie rozpuści za dużo?? Co o tym sądzicie??
: sob cze 01, 2013 00:18
autor: JacaTouran
Napisałem Ci wszystko na pw.
: sob cze 01, 2013 08:44
autor: stann
Ok, dzięki a proszę powiedz jaki płyn hamulcowy polecasz do tourana 1.4 tsi? Co u siebie lejecie?
: sob cze 01, 2013 12:34
autor: JacaTouran
stann pisze:Ok, dzięki a proszę powiedz jaki płyn hamulcowy polecasz do tourana 1.4 tsi? Co u siebie lejecie?
masz napisane na obudowie zbiorniczka.
Dot 4 albo dot 5
: ndz cze 02, 2013 11:38
autor: seba244
Muti pisze:said, wysysanie to lipa. Już lepiej znajdź zwykły warsztat co wymieni konwencjonalnie.
Napisze pare zdań na ten temat..Sam osobiście widziałem jak w japońskim i francuskim solonie ASA (nie padam jaka marka), wymieniali olej przez wyssanie...Gdy wyssali na oko ile sie mieści w silniku to wlali już nowy płyn..Cała operacja trwała może do 20 min. Potem rozmowy i trzymali mnie tak z godzinę nie wiedząc że to widzę....Wymiana 700zł i 600zł....Tylko za co? A podobno japońskie jak i francuskie auta są takie dobre.......
: czw lip 04, 2013 18:32
autor: lunabingo
Witajcie
Tu macie tez cos do czyszenia waszych silnikow
ja robilem to w zeszlym roku i auto chula jak nowo narodzone
pozdrawiam
http://www.youtube.com/watch?v=u6Rwrz6EDNk
: czw lip 04, 2013 18:53
autor: collega
Nie wydaje wam sie ze te srodki do czyszczenia silnika zamiast pomagac moga szkodzic poprzez wymywanie nagaru ktory w jakis sposob tez uszczelnia silnik ?