Strona 14 z 276
: sob lut 11, 2012 15:27
autor: Robertaku
Witam
Rozmawiałem z gościem od elektroniki?
I mam troche wątpliwości do toku jego myślenia, ponieważ twierdzi że jest błąd komunikacji z "płytki" z dogrzewaczem, no i dlatego nie można go wystartować. Jednak jest także błąd który pokazuje że temp. jest pow. 200 stopni C. Co automatycznie wyklucza wsytartowanie dogrzewacza. I tu powiem , że wydaje mi sie że wymiana płytki nic nieda, bo i nowa zauważy ten sam błąd ( i walniety czujnik). I mam problem co do kwalifikacji tego gościa.
No i jeszce jak odebrałem mojego Taurana zajechałem do mojego mechanika i twierdzi on dalej, że odpalił dogrzewacz ręcznie, i także widział błąd 200 stopni C.
I tu moje pytanie czy możliwe jest reczne z komputera odpalenie dogrzewacz mimo tego błędu?
No i dzis po rozmowie z moim bratem...za tydzień wyciągamy piecyk sami i zobaczymy. (oczywiście jesli to czujnik kupuje od kolegi z forum)
Jeśli ktoś ma dodatkowe uwagi sugestie będę wdzięczny..
Podrawiam Robert
: sob lut 11, 2012 15:43
autor: Klaif
sprawdź pompkę, tak z kompa idzie testować piecyk, pompkę powinno także.
jak nie działa pompka wody może dojść do przegrzania i wyłączenia pieca.
inna sprawa, jak jest walnięty sterownik to może wywalać różne błędy nie koniecznie prawdziwe tak miałem w dogrzewaczu w sharanie
: sob lut 11, 2012 16:01
autor: Robertaku
Witam
Dzięki za odpowiedż.
Tylko widzisz jak mechanik podłączył przez kompa to samochód ładnie sie nagrzał do 90 stopni C, w j akies małe 10 minut,m czyli jak walnięta byłaby pompa to raczej takiego efektu by niebylo.
Pozdrawiam
: śr lut 15, 2012 22:04
autor: greg75
Witam wszystkich i proszę o pomoc podaję scan z mojego webasta problem w tym że nie chce działać kiedy robię sprawdzenie aktywatorów wszystko działa ale jak próbuję włączyć go w kanale 11 to uruchomi się na moment i się wyłączy. Pompka paliwa "pyka" przez chwilkę po uruchomieniu właśnie w kanale 11 i się wyłącza. Moje pytanie jest takie czy ten błąd ma coś wspólnego z zasilaniem w paliwo a mianowicie czy ten błąd ma coś wspólnego z pompką paliwową czy ten błąd dotyczy konkretnie zaworka N109. Proszę o pomoc. Pozdrawiam wszystkich.
Address 18: Aux. Heat Labels: NONE
Control Module Part Number: 1K0 815 007 BH
Component and/or Version: Standheizer 042 4404
Software Coding: 0000012
Work Shop Code: WSC 54321 321 88911
VCID: 6BD1C39F3315
1 Fault Found:
02754 - Fuel Pre-Heating Heater (Z66)
007 - Short to Ground
Freeze Frame:
Fault Status: 01100111
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 32
Mileage: 238299 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
Start
Temperature: 10.0°C
Temperature: 6.0°C
Voltage: 10.98 V
: śr lut 15, 2012 22:52
autor: Jac79
Witam.
Również mam problem z webastem tzn. działa tylko na włączonym silniku. Próba uruchomienia z pilota w 5/10 przypadkach kończy się błędem: chwilowy zanik płomienia lub brak płomienia. Kilka prób odpalenia i kasowania błędów i webasto znów zaczyna działać do czasu ...
: czw lut 16, 2012 00:00
autor: Rauko
Jeśli chodzi o to, że działa tylko na włączonym silniku, to zapewne do wymiany pompka V55 (do sprawdzenia VCDSem - jak sprawdzić poszukaj w manualu Jarrego o rozbudowie), a jeżeli chodzi o NoFlame 01406 to cóż - u mnie zakończyło się "regeneracją" komory spalania - można też ją wymienić na inną używkę, ale to nie musi być przyczyną u Ciebie - podobno może to też być kwestia sterownika i nie wiem czego jeszcze.
: czw lut 16, 2012 00:22
autor: jarry
Rauko a jak po regeneracji? bo chyba nie napisałeś?
: czw lut 16, 2012 20:32
autor: Jac79
Pompka jest sprawna. Problem niedziałania polega na jego blokowaniu po ok 1 - 3 min po uruchomieniu (słychać działające webasto po czym za chwilkę pojawia się kupa dymu).
: czw lut 16, 2012 20:48
autor: Rauko
Jac79, hmm czyli pewnie masz błąd 01406 NoFlame.
Według człowieka z Auto+, który naprawiał mój piec twór Webasto Thermo Top V jest mocno nie udany, a problem z płomieniem bardzo popularny
U mnie po odebraniu pieca z naprawy wszystko śmiga - jak nówka
Mogę śmiało firmę polecić. Niestety z ceny zejść nie chcą, bo mówią, że narzucona odgórnie i w moim wypadku "regeneracja" komory spalania kosztowała 350PLN. Niby duża patrząc na ceny używanych piecyków, ale biorąc pod uwagę, że nie wiadomo ile pociągnie taki używany, to może 350 to jednak nie jest źle.
: pt lut 17, 2012 08:32
autor: Pankrowka
Z tego co widać masz zwarty dogrzewacz paliwa, który znajduje się na króćcu wlotu paliwa w piecyku. Pompka paliwa nie ma tutaj nic do rzeczy.
: pt lut 17, 2012 13:29
autor: Jac79
Rauko, dzięki za informację
: śr lut 22, 2012 20:32
autor: Robertaku
Witam
Dogrzewacz wyciągniety..
1. Pomka prawdopodobnie uszkodzona w momęcie podłączenia do plusa i minusa działaz przerwami, prawdopodobnie jest do wymiany czy ktoś ma może coś takiego na stanie jak w linku
http://allegro.pl/bmw-vw-webasto-pompka ... 17661.html.
2.Wężyk spiralny łączący dogrzewacz z tłumikiem jest dziurawy jak sito, potrzebna wymiana. Gdzie coś takiego mozna dostać?
3. Czujnik temperatury przegrzania tez zostal wyciągniety, komputer pokazywał 220 stopni C plus więć prawdopodobnie jest walnięty, czy istnieje jakiś sposób sprawdzenia miernikiem czy faktycznie tak jest?
czy ktoś ma podane wyżej częsci na sprzedaż
pozdrawiam
: śr lut 22, 2012 21:39
autor: Rauko
Wszystkie 3 rzeczy zapewne dostaniesz u kolegi Jarry'ego z forum - ja brałem u niego pompkę i tą rurkę, którą masz dziurawą

Jak duża część ludzi z forum.
: śr lut 22, 2012 23:02
autor: Dodi
Robertaku pisze:3. Czujnik temperatury przegrzania tez zostal wyciągniety, komputer pokazywał 220 stopni C plus więć prawdopodobnie jest walnięty, czy istnieje jakiś sposób sprawdzenia miernikiem czy faktycznie tak jest?
potwierdzam u Jarrego kupisz wszystko...a co do tego czujnika to bardzo czesto siada i tak włąsnie sie zachowuje, że pokazuje zawyżone wartości... komp to widzi jako przegrzany piecyk i nie pozwala go uruchomić... ja przed zimą miałem dokładnie to samo...
: czw lut 23, 2012 00:12
autor: jarry
Dodi pisze:potwierdzam u Jarrego kupisz wszystko...
no to chyba lekka przesada
ale pompkę, rurkę i czujniki akurat mam