Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHold

Zawieszenie, koła, podwozie, układ kierowniczy, hamulce, opony itp.
Awatar użytkownika
tberent
Zaawansowany
Posty: 452
Rejestracja: pn kwie 04, 2016 08:01
Auto::
Imię::
Podziękował: 8 razy
Otrzymał podziękowań: 35 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: tberent »

Na forum g6 arek_VI w temacie o blind spot dał słownik kodowania do tych pomp.

Jest większa ilość bajtów niż w bj bl i tam nie podaje się tarcz jak w kalkulatorze
poaa1hd pisze:
hagio pisze:
poaa1hd pisze:Wybieralem kodowanie i standardowych hamulcow i takich jakie ja mam czyli 345 przod i 310 tyl i nic nie przyjmuje. Co jest nie tak z ostatnimi bytami? Moja pompa jest 20 bytowa a nie 19 jak BJ jesli o to chodzi.
Policz dobrze liczymy od byt 00 potem byt 01 itd.
Dokładnie i ostatni byte jest 19 czyli razem z byte 00 daje 20 chyba ze cos pokręciłem :)
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
poaa1hd
____________________
____________________
Posty: 146
Rejestracja: pt mar 25, 2016 10:24
Auto:: Touran 2.0TDI CFJB 2014
Imię:: Andrzej
Lokalizacja: Haugesund/Miedzyzdroje
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: poaa1hd »

Właśnie siedze na forum Golfa i tego szukam. Dziękuje za podpowiedź
Awatar użytkownika
spacewalker
Władca postów
Posty: 3419
Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
Imię:: Marcin
Lokalizacja: PL
Podziękował: 116 razy
Otrzymał podziękowań: 697 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: spacewalker »

Sprawdz to , Bm ma dłuższe kodowanie
a VCDS pokazuje za malo jak jest kodowanie same 00000
323B4016092700FD4C0E02EC901B706230000000
Awatar użytkownika
yox
Władca postów
Posty: 2982
Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
Imię:: Marek
Lokalizacja: UK
Podziękował: 240 razy
Otrzymał podziękowań: 673 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: yox »

... albo to: 323B8016092700FD4C0E01EC901B0041A1A0008B
... jesli wybierze swoje tarcze "80" wartość w Byte 10 musi być "01"
... jesli standard "40" wartosć w Byte 10 to "02"

... tu ma aktywne xds, dsr, hh, tpms, i wyłączanie ESP ;)
poaa1hd
____________________
____________________
Posty: 146
Rejestracja: pt mar 25, 2016 10:24
Auto:: Touran 2.0TDI CFJB 2014
Imię:: Andrzej
Lokalizacja: Haugesund/Miedzyzdroje
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: poaa1hd »

No to po problemie :) dziękuje Koledzy za zainteresowanie. Kodowanie od Kolegi Marka zostało przyjęte i już zegary nie wyświetlaję żadnych błędów. Dziękuje jeszcze raz i pozdrawiamObrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Eggzman
Początkujący
Posty: 17
Rejestracja: śr maja 10, 2017 22:53
Auto:: Octavia 1Z5 BLR
Imię:: Kacper
Lokalizacja: DE

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: Eggzman »

Witam wszystkich może pomożecie
Zamontowałem dziś pompę BE i nowe zegary w octavii, zrobiłem adaptacje, ale nie pompa nie chce przyjąć kodowania.
Te które próbowałem
11 3B 40 1C 09 2A 00 00 88 0D 02 EC 90 19 00 41 30 00 00
113B401C092A0000880D02EC90190061300000
113B401C092A0000880D02EC90190040300000

113B401C092A0000880D02EC90190060300000
113B401C092A0000880D02EC90190061300000
113B401C092A8100880D02EC90198160300000
113B401C092A8100880D02EC90198161300000
113B401C092A8000880D02EC90190160300000
113B401C092A8000880D02EC90190160300000

Autoscan:


VIN: TMBGD61Z052086280 License Plate: VIE
Mileage: 211862 Repair Order:



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 1Z-SK35 (7N0)
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 55 56 62 72 76 77

VIN: TMBGD61Z052086280

01-Engine -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: Malfunction 0010
42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
55-Headlight Range -- Status: Malfunction 0010
56-Radio -- Status: OK 0000
61-Battery Regul. -- Status: Malfunction 0010
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
76-Park Assist -- Status: OK 0000
77-Telephone -- Status: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 06F-906-056-BLR.lbl
Part No SW: 06F 906 056 R HW: Hardware No
Component: MED9.5.10 G00 7000
Revision: 00000000 Serial number: SKZ7Z0E2931018
Coding: 0000072
Shop #: WSC 80789 120 95644
VCID: 3878F3A24BC8CB8672-806C

No fault code found.
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes (J104) Labels:. 1K0-907-379-60EC1F.clb
Part No SW: 1K0 907 379 BE HW: 1K0 907 379 BE
Component: ESP MK60EC1 H31 0108
Revision: 00H31001
Coding: 00000000000000000000000000000000000000
Shop #: WSC 04941 000 00000
VCID: 76E43D9AC15C7DF6A0-8022

3 Faults Found
03306 - Coding Not Valid
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 85
Mileage: 211862 km
Time Indication: 0
Date: 2012.14.20
Time: 21:35:07

Freeze Frame:
Count: 3
Count: 2
Count: 12800
Count: 4161
Count: 44288
Count: 0
Count: 0
Count: 0

01042 - Control Module; Not Coded
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 85
Time Indication: 0
Date: 2012.14.20
Time: 21:25:47

Freeze Frame:
Count: 7
Count: 0
Count: 12800
Count: 195
Count: 50176
Count: 0
Count: 0
Count: 0

01486 - System Function Test Activated
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 85
Mileage: 211861 km
Time Indication: 0
Date: 2012.14.20
Time: 21:25:37

Freeze Frame:
Count: 3
Count: 0
Count: 12800
Count: 320
Count: 50176
Count: 0
Count: 0
Count: 0


-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl
Part No: 1Z0 907 044 J
Component: ClimatronicPQ35 084 0305
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 3D76E2B664EAEEAEA1-8068

1 Fault Found
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
004 - No Signal/Communication - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. Labels: None
Part No SW: 3C8 937 049 E HW: 3C8 937 049 E
Component: Bordnetz-SG H54 2602
Revision: 00H54000 Serial number: 00000009110216
Coding: F58E8F320004140040110D5757005A5AB2195E063210012C000000000000
Shop #: WSC 00020 790 12345
VCID: 3362C48E52AE28DE47-8066

Subsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 A
Component: Wischer SK351 012 0401
Coding: 00065525
Shop #: WSC 00020

Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 M
Component: RegenLichtSens 005 0605
Coding: 00151589
Shop #: WSC 00020

1 Fault Found
01800 - Light Switch (E1)
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 86
Mileage: 211848 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
OFF
Voltage: 12.45 V
OFF
ON
OFF
OFF
OFF


-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 1K0-909-605.lbl
Part No SW: 1K0 909 605 M HW: 1K0 909 605 M
Component: Q2 AIRBAG VW8 024 0700
Revision: 07024000 Serial number: 0038DD0RBJ6E
Coding: 0020786
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 3664FD9A41DC3DF660-8062

Subsystem 1 - Serial number: 6332MSME504E050A

Subsystem 2 - Serial number: 6342MSME330D4B08

Subsystem 3 - Serial number: 6351HSME3D010907

Subsystem 4 - Serial number: 6361HSME0E487F06

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY9.lbl
Part No SW: 1K0 953 549 CH HW: 1K0 953 549 CH
Component: J0527 056 0111
Coding: 0000734
Shop #: WSC 01342 020 12345
VCID: 7AFC29AA35441996C4-802E

Subsystem 1 - Part No: 5E0 919 719 F
Component: E221__MFL-PR6 H04 0130
Coding: 00000130
Shop #: WSC 00000

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments (J285) Labels:. 5K0-920-xxx-17.clb
Part No SW: 1Z0 920 843 Q HW: 1Z0 920 843 Q
Component: KOMBI H06 0608
Serial number: 00000000000000
Coding: 110E01
Shop #: WSC 73430 031 00067
ASAM Dataset: EV_KombiU_DS_VDD_RM09 A04114
ROD: N/A
VCID: 46848D5AF93CAD76F0-8012

No ASAM data for: "EV_KombiU_DS_VDD_RM09" (VW36 *)
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway (J533) Labels:. 7N0-907-530-V2.clb
Part No SW: 7N0 907 530 AS HW: 7N0 907 530 AN
Component: J533 Gateway H56 1653
Revision: H56 Serial number: 131213F1000411
Coding: 351302
Shop #: WSC 19460 666 12345
VCID: 010E5E4698924A4E85-8054

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer (J334) Labels:. 5K0-920-xxx-25.clb
Part No SW: 5K0 953 234 HW: 5K0 953 234
Component: IMMO H06 0608
Serial number: SKZ7Z0E2931018
Coding: 000000
Shop #: WSC 00000 000 00000
ASAM Dataset: EV_Immo_UD_SVDD_RM09 A03009
ROD: N/A
VCID: 6ADC19EA8DE4A91634-803E

No ASAM data for: "EV_Immo_UD_SVDD_RM09" (VW36 *)
1 Fault Found
9456681 - ROD - Unknown Error Code
- 00 [008]
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Mileage: 0 km
Date: 2012.14.20
Time: 00:00:10


-------------------------------------------------------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MIN1.lbl
Part No: 1T0 959 701
Component: Tuersteuergeraet 09 0165
Coding: 0000118
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 74E0079217206FE69E-8020

1 Fault Found
00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4)
012 - Electrical Fault in Circuit

-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist Labels: None
Part No: 1K1 909 144 H
Component: EPS_ZFLS Kl.2 1502
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 3068CB82A3B813C63A-8064

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels:. 1K0-959-433-MIN.clb
Part No: 1K0 959 433 AK
Component: KSG 0401
Coding: 08D002007F2D8505080F010004C8
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 79FE36A63042128ECD-802C

Subsystem 1 - Component: Sounder n.mounted

Subsystem 2 - Component: NGS n.mounted

Subsystem 3 - Component: IRUE n.mounted

1 Fault Found
00955 - Key 1
005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MIN1.lbl
Part No: 1T0 959 702
Component: Tuersteuergeraet 09 0165
Coding: 0000118
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 75E63A961C5A76EEA9-8020

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 55: Headlight Range Labels: 1T0-907-357.lbl
Part No: 1T0 907 357
Component: Dynamische LWR 0002
Coding: 0000007
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 74E0079217206FE69E-8020

1 Fault Found
00496 - Sensor for Vehicle Leveling; Front
010 - Open or Short to Plus - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio Labels: 1K0-035-1xx-56.lbl
Part No SW: 1Z0 035 161 A HW: 01. 01. 03
Component: Radio FO3 0008
Coding: 0012400
Shop #: WSC 31721 133 81499
VCID: 2C50DFF28F90772606-8078

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 62: Door, Rear Left Labels: 1K0-959-703-GEN1.lbl
Part No: 1K0 959 703 B
Component: Tuersteuergeraet 06 0219
Coding: 0000048
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 2F6AC8FEBE860C3E23-807A

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 72: Door, Rear Right Labels: 1K0-959-704-GEN1.lbl
Part No: 1K0 959 704 B
Component: Tuersteuergeraet 06 0219
Coding: 0000048
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 3068CB82A3B813C63A-8064

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 76: Park Assist Labels: 1Z0-919-283.lbl
Part No SW: 1Z0 919 283 C HW: 1Z0 919 283 C
Component: Parkhilfe 8-Kan H04 0020
Coding: 0000011
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 3E74E5BA69ECF5B6B8-806A

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 77: Telephone Labels: 5P0-862-335.lbl
Part No SW: 5P0 862 335 A HW: 5P0 862 335 A
Component: FSE_2P5x H18 0050
Revision: 00000001 Serial number: 00000000255596
Coding: 0000322
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 316ECE86A8B21ACE35-8064

No fault code found.

End-------------------------(Elapsed Time: 02:21)--------------------------
Awatar użytkownika
spacewalker
Władca postów
Posty: 3419
Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
Imię:: Marcin
Lokalizacja: PL
Podziękował: 116 razy
Otrzymał podziękowań: 697 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: spacewalker »

Eggzman pisze: -------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer (J334) Labels:. 5K0-920-xxx-25.clb
Part No SW: 5K0 953 234 HW: 5K0 953 234
Component: IMMO H06 0608
Serial number: SKZ7Z0E2931018
Coding: 000000
Shop #: WSC 00000 000 00000
ASAM Dataset: EV_Immo_UD_SVDD_RM09 A03009
ROD: N/A
VCID: 6ADC19EA8DE4A91634-803E

No ASAM data for: "EV_Immo_UD_SVDD_RM09" (VW36 *)
1 Fault Found
9456681 - ROD - Unknown Error Code
- 00 [008]
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Mileage: 0 km
Date: 2012.14.20
Time: 00:00:10


-------------------------------------------------------------------------------
cos z immo bo nawet i bład w immo jest
kabel pewnie kiepski klon więc i z odczytem błędu sobie nie radzi
Eggzman
Początkujący
Posty: 17
Rejestracja: śr maja 10, 2017 22:53
Auto:: Octavia 1Z5 BLR
Imię:: Kacper
Lokalizacja: DE

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: Eggzman »

spacewalker pisze:cos z immo bo nawet i bład w immo jest
Ten się pojawił po wymianie licznika jak nie wymieniłem pastyliki w kluczyku. Z błąd skasowałem i się nie pojawia.
Dodam, że auto normalnie jeździ i wszystko działa, poza tym, że kontrolki od abs, esp i esp off cały czas mrygają.
Eggzman
Początkujący
Posty: 17
Rejestracja: śr maja 10, 2017 22:53
Auto:: Octavia 1Z5 BLR
Imię:: Kacper
Lokalizacja: DE

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: Eggzman »

Byłem w ASO i nie mogli nawet radia odkodować VASem ani zakodować pompy. Twierdzi, że jest jakiś problem z połączeniem z autem, więc za 2 tygodnie zostawiam im auto na diagnostykę. Zobaczymy czy coś znajdą.
Awatar użytkownika
yox
Władca postów
Posty: 2982
Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
Imię:: Marek
Lokalizacja: UK
Podziękował: 240 razy
Otrzymał podziękowań: 673 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: yox »

... W Byte 16 spróbuj wartość 35
Pamiętaj byte 06 to lustrzane odbicie byte 14 np jeśli w byte 6 zakodujesz bit 0 to w 14 musi byś bit 7 i dlaczego w byte 07 jest 00 ?
Eggzman
Początkujący
Posty: 17
Rejestracja: śr maja 10, 2017 22:53
Auto:: Octavia 1Z5 BLR
Imię:: Kacper
Lokalizacja: DE

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: Eggzman »

yox pisze:... W Byte 16 spróbuj wartość 35
Nie działa
yox pisze: dlaczego w byte 07 jest 00 ?
Tak wychodzi z kalkulatora i informacji, które znałazłem
"LC,07,0~7,00, 14-th sign of the VIN - 6 "
A mój VIN:TMBGD61Z052086280 .
Wspomniałem o byte 6 i 14. Znalazłem kodowania z sieci z innych aut i próbowałem jeszcze:
113B401C092A0800880D02EC90191041350000
113B401C092A0800880D02EC90191061350000
113B401C092A0800880D02EC90191060350000
113B401C092A0800880D02EC90191040350000

113B401C092A0E00880D02EC90197041350000
113B401C092A0E00880D02EC90197061350000
113B401C092A0E00880D02EC90197060350000
113B401C092A0E00880D02EC90197040350000

Ale też, niestety nic.

Jak ASO nie poradzi i zostaje wrócić do serii lub MK60-AT, bo nowy licznik z kawką działa i już nie chciałbym demontować.
Awatar użytkownika
spacewalker
Władca postów
Posty: 3419
Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
Imię:: Marcin
Lokalizacja: PL
Podziękował: 116 razy
Otrzymał podziękowań: 697 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: spacewalker »

Eggzman pisze:
Jak ASO nie poradzi i zostaje wrócić do serii lub MK60-AT, bo nowy licznik z kawką działa i już nie chciałbym demontować.
Do aso to nawet nie jedz bo strata czasu
Eggzman
Początkujący
Posty: 17
Rejestracja: śr maja 10, 2017 22:53
Auto:: Octavia 1Z5 BLR
Imię:: Kacper
Lokalizacja: DE

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: Eggzman »

A niech robią. Mają szukać i jak nic nie znajdą to i tak mnie nic nie kosztuje.
W DE mają trochę inne podejście do klienta. Jak powiedziałem, że chcę kod do radia, to pierwsze co zrobił to wjechał autem na warsztat i podłączył VAS, za co nawet pieniędzy nie chcieli.
Także nic nie tracę a może uda im się coś zrobić z tą pompą :)
Awatar użytkownika
tberent
Zaawansowany
Posty: 452
Rejestracja: pn kwie 04, 2016 08:01
Auto::
Imię::
Podziękował: 8 razy
Otrzymał podziękowań: 35 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: tberent »

Eggzman pisze:A niech robią. Mają szukać i jak nic nie znajdą to i tak mnie nic nie kosztuje.
W DE mają trochę inne podejście do klienta. Jak powiedziałem, że chcę kod do radia, to pierwsze co zrobił to wjechał autem na warsztat i podłączył VAS, za co nawet pieniędzy nie chcieli.
Także nic nie tracę a może uda im się coś zrobić z tą pompą :)
Inny świat .u mnie jak zapytałem czy mogą mi wrzucić nowszy soft w zegarach bo miko ze b&w z mfa+ to ikony premium of BT nie było tylko krzaczki to pan z ASO w P Tryb od zimnego ze mogą podłączyć kompa i spróbować. To ja ze jak się powiedzie to zapłacę a jak nie to papa . To pan ze za roboczo godzinę musze zapłacić 170zl . To ja się pytam za co place ? On ze za próbę zrobienia . To ja do niego ze jak oni spróbują i się uda to im zapłacę a jak się nie uda to dołożę wszelkich starań i tez spróbuję ale nie gwarantuje że się uda to się usmialismy i podziekowalismy sobie.
Miałem wrażenie ze pytam o cuda ......
Ehhhh.
Teraz to czasem gość do mnie dzwoni i się pyta co może być . Mało tego. Jeden z nich siedzi na forum g6 ;D

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
spacewalker
Władca postów
Posty: 3419
Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
Imię:: Marcin
Lokalizacja: PL
Podziękował: 116 razy
Otrzymał podziękowań: 697 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: spacewalker »

Eggzman pisze:A niech robią. Mają szukać i jak nic nie znajdą to i tak mnie nic nie kosztuje.
W DE mają trochę inne podejście do klienta. Jak powiedziałem, że chcę kod do radia, to pierwsze co zrobił to wjechał autem na warsztat i podłączył VAS, za co nawet pieniędzy nie chcieli.
Także nic nie tracę a może uda im się coś zrobić z tą pompą :)
g****** ci zrobią.
podlączą sie online, po vin pokaze ze ma byc mk60 i tyle.
wymienic ci na mk60 mogą i pobrac kodowanie do takiej.
ot co ci aso zrobi
odis na serverze po VIN nic innego nie ma

tberent pisze:Inny świat .u mnie jak zapytałem czy mogą mi wrzucić nowszy soft w zegarach bo miko ze b&w z mfa+ to ikony premium of BT nie było tylko krzaczki to pan z ASO w P Tryb od zimnego ze mogą podłączyć kompa i spróbować.
kolejny co mysli ze zegaryw aucie to PCet z windowsem i sie aktualuzuje z usb.
ODPOWIEDZ