Koledzy, poniżej wklejam pomiary jakie udało mi się zrobić (motor 2.0 BKD)
14:55:53 Group 018: Injector Status
0.0 Injector Status Cylinder 1
16.0 Injector Status Cylinder 2
0.0 Injector Status Cylinder 3
16.0 Injector Status Cylinder 4
14:55:53 Group 004: Pump-Jet Valves
819 /min Engine Speed (G28)
0.0 °BTDC Injection Start (specified)
6.1°KW Injection Duration (specified)
-1.5°KW Torsion Value
14:55:53 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
1.08 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
0.35 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.35 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
-1.11 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
14:54:46 Group 005: Start Conditions (last Engine Start)
819 /min Engine Speed (G28)
18.4 mg/str Start Injection Quantity
48.0 Start Synchronisation
82.8°C Coolant Temperature (G62)
Wiem, że brakuje jeszcze grupy 023 do kompletu ale jakoś mi się nie zapisało

a skapnąłem się już w domu... wartości w tek grupie znajdują się pomiędzy 20 a 50. ( podane z pamięci

)
Czy na podstawie tego jesteście w stanie powiedzieć co może być powodem "16" grupie 018. Dodam, że każdy pompowtrysk ma "16" tylko, że pojawiają się one na przemian z "0" i przy zapisywaniu tego nie widać.
( 016 = Begin of Injection Period (BIP) out of Specification )
Czy powodem może być zużyty pasek rozrządu czy to jednak usterka pompowtrysków??
Z objawów ogólnych to strata mocy w górnych zakresach obrotów, w zasadzie od 1800. Na wolnych obrotach spalanie 0,3l/h natomiast ogólnie więcej pali bo muszę go kręcić na wyższe obroty żeby cokolwiek jechał. No i poszarpywanie pomiędzy 1800 a 2500.