Strona 15 z 20
: śr maja 09, 2012 14:52
autor: Marko_77_
Panowie niewiem czy moje przypadki były te same, ale już dwukrotnie nie palił mi również na zimnym silniku a ściślej po odstaniu jakiś 7-8 godzin i za każdym razem okazało się że jest walnięty pompowtrysk. Po wymianie jak ręką odjął.
Dodatkowym objawem było telepanie silnikiem ciepłym.
: śr maja 09, 2012 18:43
autor: gregorypeg
U mnie po poruszaniu kopułek świec żarowych problem ustał.
: śr maja 09, 2012 19:45
autor: Muti
gregorypeg, i co już dobrze pali za każdym razem?

: śr maja 09, 2012 20:26
autor: gregorypeg
Ostatnie objawy to odpalał odpalał od razu ale strzelał (jakby na jednym cylindrze) i wypuszczał biały dym. Zdjąłem osłonę klawiatury i pościągałem kopułki świec i posprawdzałem czy dochodzi prąd. Po czym na zdjętej osłonie druga osoba odpaliła auto i zobaczyłem przez moment jak pracują pd. Auto odpaliło normalnie i taki już 4 dzień pali bez problemu.
: czw maja 17, 2012 22:20
autor: gregk
Ja walcze z kolegi Touranem AVQ 2004r.
Nieraz jak mu coś odbije to ciężko pali.
Jakie macie wartości w grupie 13 na zimnym silniku. U niego zaobserwowałem,że jak ma problem z rozruchem to na 1 cylindrze dochodzi do 2 mg/R, po pary sekundach jest juz 0,5 mg/R- czyli ok.
Żadnych błędów nie ma.
Zwiększyłem dawkę startową na 50 jednak nic to nie dało.
Winne będą oringi na pompowtryskach, czy pompka paliwa nie wyrabia?
: pt maja 18, 2012 10:51
autor: Dodi
gregk pisze:Zwiększyłem dawkę startową na 50 jednak nic to nie dało.
ta operacja, jest skuteczna przy złym paleniu na ciepłym... a w tym przypadku bardziej bym sie przyjrzał uszczelkom na pompkach...
: pt maja 18, 2012 11:20
autor: gregk
Na ciepło też 2 obroty więcej musi wykonać. Nie pali od strzała.
Jednak na zimnym czasami jest gorzej-trzeba kręcić 30 s.
Najgorsze jest to, że tylko czasami tak wariuje.
Pompka w zbiorniku jest nowa, przekaźnik też.
Oleju nie przybywa
Jednak podpada tak duża dawka na 1 pompowtrysku!
: pt maja 18, 2012 21:29
autor: gregorypeg
u mnie logi wyglądają tak: podpada 4 PD
21:06:37 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.26 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.19 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.38 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.85 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
21:06:37 Group 023: Injector Switch Time Deviation
38.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
9.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
19.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
34.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
: pt maja 18, 2012 22:03
autor: gregk
gregorypeg pisze:u mnie logi wyglądają tak: podpada 4 PD
0.85 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
Nie ma tragedii. Robiłeś na zimnym silniku?
: pt maja 18, 2012 22:06
autor: gregorypeg
Yes
Na ciepłym podobnie,.
Tylko dlaczego zakopci na biało?

: pt maja 18, 2012 22:26
autor: gregk
A jaka macie wartość mg/r w bloku 001 pozycja 2. Rano przed odpaleniem zimnego silnika?
W Touranie było 12, a w moim BKC który pali od strzała było 0.
: sob maja 26, 2012 13:22
autor: kowet
niko02 pisze:kowet pisze:Mój teść w swojej nowej A3 2,0 TDI też ma problem z odpaleniem po nocy.
Daj znać, jak teściu coś ogarnie, bo mo brat też ma to auto i ten sam problem.
Co do Audi od teścia - mój szwagier robi swoje auto u Koraszewskiego i tam pojechali z audi teścia -zrobił program i pali od strzała.
W moim Touranie sytuacja wygląda tak... dwie pompki bardzo słabe, po wymianie wiązki elektrycznej auto SŁABIEJ pali na zimnym niż wcześniej. W poniedziałek oddaję do mechanika i zobaczymy co dalej - chyba do wymiany te dwie pompki na 1 i 3 cylindrze.
Postaram się dzisiaj podpiąć pod kompa i zrobić jakieś logi - zobaczymy czy coś się zmieniło po wymianie elektryki...
Według mnie parametry znacznie lepsze od tych co były - więc skąd te problemy z odpalaniem... mam nadzieję, że we wtorek się wyjaśni....
: sob maja 26, 2012 22:29
autor: gregk
Nie przesadzał bym z tym bardzo słabe. Wymień oringi pompek + dobra regulacja i jeszcze długo pojeździsz. Dzisiaj podłączałem passata gdzie skali zabrakło-stanęło na 2.99 mg. U Ciebie jest luz.
: ndz maja 27, 2012 11:53
autor: kowet
Zacznę tak jak mówisz od oringów - a potem zobaczymy...
Ja przed wymianą wiązki miałem coś koło 3 na 1 cylindrze a na trzecim 1,5
http://vaglog.rtnet.pl/putom_83736.html
: ndz maja 27, 2012 14:39
autor: danfu
gregorypeg,
hej - nadal masz problemy z odpalaniem ?
to były jednak świece żarowe ?
danfu