Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHold
-
- Początkujący
- Posty: 17
- Rejestracja: śr maja 10, 2017 22:53
- Auto:: Octavia 1Z5 BLR
- Imię:: Kacper
- Lokalizacja: DE
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Może i tak. Ale gość jak podłączał to nie mógł nawet radia odblokować, bo po wymianie licznika wyświetla SAFE. Także zobaczymy co wymyślą.
- yox
- Władca postów
- Posty: 2982
- Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
- Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: UK
- Podziękował: 240 razy
- Otrzymał podziękowań: 673 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
... 6 i 14 zostaw na "00" BE i tak nie obsługuję 2-stopniowego wyłaczania ESP, ostatnie podejście: 113B401C092A0000880D02EC90190061350000 

-
- Początkujący
- Posty: 17
- Rejestracja: śr maja 10, 2017 22:53
- Auto:: Octavia 1Z5 BLR
- Imię:: Kacper
- Lokalizacja: DE
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Niestety "code rejected"yox pisze:113B401C092A0000880D02EC90190061350000

- yox
- Władca postów
- Posty: 2982
- Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
- Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: UK
- Podziękował: 240 razy
- Otrzymał podziękowań: 673 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
... masz: 143B401C092A0000280D02EC90190061350000 ... jak tego nie przyjmie to ją podpalEggzman pisze:Niestety "code rejected"yox pisze:113B401C092A0000880D02EC90190061350000

-
- Początkujący
- Posty: 17
- Rejestracja: śr maja 10, 2017 22:53
- Auto:: Octavia 1Z5 BLR
- Imię:: Kacper
- Lokalizacja: DE
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
To pozostaje ją tylko podpalićyox pisze:... masz: 143B401C092A0000280D02EC90190061350000 ... jak tego nie przyjmie to ją podpalEggzman pisze:Niestety "code rejected"yox pisze:113B401C092A0000880D02EC90190061350000(żart)

- yox
- Władca postów
- Posty: 2982
- Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
- Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: UK
- Podziękował: 240 razy
- Otrzymał podziękowań: 673 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol


-
- Początkujący
- Posty: 17
- Rejestracja: śr maja 10, 2017 22:53
- Auto:: Octavia 1Z5 BLR
- Imię:: Kacper
- Lokalizacja: DE
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
W tym jest problem, że nie znalazłem w czeluściach internetu żadnej sztuki 2.0 FSI z MK60EC1.yox pisze:... mnie pomysły się skończyły
ale jak to zwykle bywa pewnie będzie jakiś banał (czyt bit)
Obawiam się, że to może okazać się niewykonalne

Przed chwilą znalazłem coś takiego:
vw-golfclub.ru/forum/archive/index.php/t-48160.html
Czyli da się.
Idąc tym tokiem to kodowanie jakie powinno być u mnie to :
113B401C092A0000880D02EC90190061350800
ale nie działa.
Jak będę w skodzie to powiem, żeby spróbowali ten kod to może im się uda.
-
- Początkujący
- Posty: 17
- Rejestracja: śr maja 10, 2017 22:53
- Auto:: Octavia 1Z5 BLR
- Imię:: Kacper
- Lokalizacja: DE
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
yox pisze:113B201C092A0000880D04EC90190051340000 ?

- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3419
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 116 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Jest zabawa jest ryzyko.Eggzman pisze:yox pisze:113B201C092A0000880D04EC90190051340000 ?Moja cierpliwość do tej pompy zaczyna się kończyć
- yox
- Władca postów
- Posty: 2982
- Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
- Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: UK
- Podziękował: 240 razy
- Otrzymał podziękowań: 673 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
... loteryjka
powiedz czy zegary i pompę zmieniasz w tym samym czasie ?
i w VCDS... WSC ustawione ? stare zegary masz ?

i w VCDS... WSC ustawione ? stare zegary masz ?
- tberent
- Zaawansowany
- Posty: 452
- Rejestracja: pn kwie 04, 2016 08:01
- Auto::
- Imię::
- Podziękował: 8 razy
- Otrzymał podziękowań: 35 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Ja w tym wsc widzę wine
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalkayox pisze:... loteryjkapowiedz czy zegary i pompę zmieniasz w tym samym czasie ?
i w VCDS... WSC ustawione ? stare zegary masz ?
-
- Początkujący
- Posty: 17
- Rejestracja: śr maja 10, 2017 22:53
- Auto:: Octavia 1Z5 BLR
- Imię:: Kacper
- Lokalizacja: DE
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Zegary były zakodowane u spacewalker'a i były wymienione razem z pompą oraz przewodami.
WSC, VCDS sam sugeruje wpisać standard czyli 123... Co w tym może być nie tak?
WSC, VCDS sam sugeruje wpisać standard czyli 123... Co w tym może być nie tak?
- yox
- Władca postów
- Posty: 2982
- Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
- Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: UK
- Podziękował: 240 razy
- Otrzymał podziękowań: 673 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
... spróbuj pompę zakodować na starych zegarach, jesli przyjmie kodowanie wtedy podmień na nowe 
... albo najpierw odłącz na chwilkę aku, potem spróbuj zakodować ABS, coś mi się przypomina, że kiedys jak podmieniałem zegary miałem problem z kodowaniem ABS i reset aku pomógł, jesli nie pomoże to j.w (stare zegary)

... albo najpierw odłącz na chwilkę aku, potem spróbuj zakodować ABS, coś mi się przypomina, że kiedys jak podmieniałem zegary miałem problem z kodowaniem ABS i reset aku pomógł, jesli nie pomoże to j.w (stare zegary)
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3419
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 116 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
Pierwsze slysze, sam zresztą wymienialem pompe na nowych zegarach i nie bylo problemu.yox pisze:... spróbuj pompę zakodować na starych zegarach, jesli przyjmie kodowanie wtedy podmień na nowe
... albo najpierw odłącz na chwilkę aku, potem spróbuj zakodować ABS, coś mi się przypomina, że kiedys jak podmieniałem zegary miałem problem z kodowaniem ABS i reset aku pomógł, jesli nie pomoże to j.w (stare zegary)
Fakt faktem, jest to opcja do sprawdzenia.
Sprawdził bym tez bez ECU czy kodpwanie przyjmie, i na ECU na ktore kodowanoa w 100% sà ok.
Potem SW, bo często po flashu mimo ze sucess kodowania nie przyjmuje.