Strona 16 z 29

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: pn maja 21, 2018 22:09
autor: Eggzman
Może i tak. Ale gość jak podłączał to nie mógł nawet radia odblokować, bo po wymianie licznika wyświetla SAFE. Także zobaczymy co wymyślą.

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: pn maja 21, 2018 22:26
autor: yox
... 6 i 14 zostaw na "00" BE i tak nie obsługuję 2-stopniowego wyłaczania ESP, ostatnie podejście: 113B401C092A0000880D02EC90190061350000 ;)

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: czw maja 24, 2018 20:36
autor: Eggzman
yox pisze:113B401C092A0000880D02EC90190061350000
Niestety "code rejected" :evil:

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: pt maja 25, 2018 00:12
autor: yox
Eggzman pisze:
yox pisze:113B401C092A0000880D02EC90190061350000
Niestety "code rejected" :evil:
... masz: 143B401C092A0000280D02EC90190061350000 ... jak tego nie przyjmie to ją podpal :D (żart)

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: pt maja 25, 2018 20:26
autor: Eggzman
yox pisze:
Eggzman pisze:
yox pisze:113B401C092A0000880D02EC90190061350000
Niestety "code rejected" :evil:
... masz: 143B401C092A0000280D02EC90190061350000 ... jak tego nie przyjmie to ją podpal :D (żart)
To pozostaje ją tylko podpalić :P

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: pt maja 25, 2018 20:58
autor: yox
:ok: ... mnie pomysły się skończyły :) ale jak to zwykle bywa pewnie będzie jakiś banał (czyt bit)

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: pt maja 25, 2018 21:04
autor: Eggzman
yox pisze::ok: ... mnie pomysły się skończyły :) ale jak to zwykle bywa pewnie będzie jakiś banał (czyt bit)
W tym jest problem, że nie znalazłem w czeluściach internetu żadnej sztuki 2.0 FSI z MK60EC1.
Obawiam się, że to może okazać się niewykonalne :(

Przed chwilą znalazłem coś takiego:
vw-golfclub.ru/forum/archive/index.php/t-48160.html
Czyli da się.
Idąc tym tokiem to kodowanie jakie powinno być u mnie to :
113B401C092A0000880D02EC90190061350800
ale nie działa.
Jak będę w skodzie to powiem, żeby spróbowali ten kod to może im się uda.

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: pt maja 25, 2018 23:29
autor: yox
113B201C092A0000880D04EC90190051340000 ? ;)

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: sob maja 26, 2018 15:48
autor: Eggzman
yox pisze:113B201C092A0000880D04EC90190051340000 ? ;)
:cry: Moja cierpliwość do tej pompy zaczyna się kończyć

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: sob maja 26, 2018 19:07
autor: spacewalker
Eggzman pisze:
yox pisze:113B201C092A0000880D04EC90190051340000 ? ;)
:cry: Moja cierpliwość do tej pompy zaczyna się kończyć
Jest zabawa jest ryzyko.

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: sob maja 26, 2018 19:13
autor: yox
... loteryjka :D powiedz czy zegary i pompę zmieniasz w tym samym czasie ?
i w VCDS... WSC ustawione ? stare zegary masz ?

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: sob maja 26, 2018 19:14
autor: tberent
Ja w tym wsc widzę wine
yox pisze:... loteryjka :D powiedz czy zegary i pompę zmieniasz w tym samym czasie ?
i w VCDS... WSC ustawione ? stare zegary masz ?
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: sob maja 26, 2018 23:20
autor: Eggzman
Zegary były zakodowane u spacewalker'a i były wymienione razem z pompą oraz przewodami.
WSC, VCDS sam sugeruje wpisać standard czyli 123... Co w tym może być nie tak?

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: sob maja 26, 2018 23:28
autor: yox
... spróbuj pompę zakodować na starych zegarach, jesli przyjmie kodowanie wtedy podmień na nowe ;)
... albo najpierw odłącz na chwilkę aku, potem spróbuj zakodować ABS, coś mi się przypomina, że kiedys jak podmieniałem zegary miałem problem z kodowaniem ABS i reset aku pomógł, jesli nie pomoże to j.w (stare zegary)

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

: ndz maja 27, 2018 09:36
autor: spacewalker
yox pisze:... spróbuj pompę zakodować na starych zegarach, jesli przyjmie kodowanie wtedy podmień na nowe ;)
... albo najpierw odłącz na chwilkę aku, potem spróbuj zakodować ABS, coś mi się przypomina, że kiedys jak podmieniałem zegary miałem problem z kodowaniem ABS i reset aku pomógł, jesli nie pomoże to j.w (stare zegary)
Pierwsze slysze, sam zresztą wymienialem pompe na nowych zegarach i nie bylo problemu.
Fakt faktem, jest to opcja do sprawdzenia.
Sprawdził bym tez bez ECU czy kodpwanie przyjmie, i na ECU na ktore kodowanoa w 100% sà ok.
Potem SW, bo często po flashu mimo ze sucess kodowania nie przyjmuje.