Strona 16 z 29
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: pn maja 21, 2018 22:09
autor: Eggzman
Może i tak. Ale gość jak podłączał to nie mógł nawet radia odblokować, bo po wymianie licznika wyświetla SAFE. Także zobaczymy co wymyślą.
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: pn maja 21, 2018 22:26
autor: yox
... 6 i 14 zostaw na "00" BE i tak nie obsługuję 2-stopniowego wyłaczania ESP, ostatnie podejście: 113B401C092A0000880D02EC90190061350000

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: czw maja 24, 2018 20:36
autor: Eggzman
yox pisze:113B401C092A0000880D02EC90190061350000
Niestety "code rejected"

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: pt maja 25, 2018 00:12
autor: yox
Eggzman pisze:yox pisze:113B401C092A0000880D02EC90190061350000
Niestety "code rejected"

... masz: 143B401C092A0000280D02EC90190061350000 ... jak tego nie przyjmie to ją podpal

(żart)
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: pt maja 25, 2018 20:26
autor: Eggzman
yox pisze:Eggzman pisze:yox pisze:113B401C092A0000880D02EC90190061350000
Niestety "code rejected"

... masz: 143B401C092A0000280D02EC90190061350000 ... jak tego nie przyjmie to ją podpal

(żart)
To pozostaje ją tylko podpalić

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: pt maja 25, 2018 20:58
autor: yox

... mnie pomysły się skończyły

ale jak to zwykle bywa pewnie będzie jakiś banał (czyt bit)
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: pt maja 25, 2018 21:04
autor: Eggzman
yox pisze:
... mnie pomysły się skończyły

ale jak to zwykle bywa pewnie będzie jakiś banał (czyt bit)
W tym jest problem, że nie znalazłem w czeluściach internetu żadnej sztuki 2.0 FSI z MK60EC1.
Obawiam się, że to może okazać się niewykonalne
Przed chwilą znalazłem coś takiego:
vw-golfclub.ru/forum/archive/index.php/t-48160.html
Czyli da się.
Idąc tym tokiem to kodowanie jakie powinno być u mnie to :
113B401C092A0000880D02EC90190061350800
ale nie działa.
Jak będę w skodzie to powiem, żeby spróbowali ten kod to może im się uda.
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: pt maja 25, 2018 23:29
autor: yox
113B201C092A0000880D04EC90190051340000 ?

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: sob maja 26, 2018 15:48
autor: Eggzman
yox pisze:113B201C092A0000880D04EC90190051340000 ?


Moja cierpliwość do tej pompy zaczyna się kończyć
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: sob maja 26, 2018 19:07
autor: spacewalker
Eggzman pisze:yox pisze:113B201C092A0000880D04EC90190051340000 ?


Moja cierpliwość do tej pompy zaczyna się kończyć
Jest zabawa jest ryzyko.
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: sob maja 26, 2018 19:13
autor: yox
... loteryjka

powiedz czy zegary i pompę zmieniasz w tym samym czasie ?
i w VCDS... WSC ustawione ? stare zegary masz ?
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: sob maja 26, 2018 19:14
autor: tberent
Ja w tym wsc widzę wine
yox pisze:... loteryjka

powiedz czy zegary i pompę zmieniasz w tym samym czasie ?
i w VCDS... WSC ustawione ? stare zegary masz ?
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: sob maja 26, 2018 23:20
autor: Eggzman
Zegary były zakodowane u spacewalker'a i były wymienione razem z pompą oraz przewodami.
WSC, VCDS sam sugeruje wpisać standard czyli 123... Co w tym może być nie tak?
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: sob maja 26, 2018 23:28
autor: yox
... spróbuj pompę zakodować na starych zegarach, jesli przyjmie kodowanie wtedy podmień na nowe

... albo najpierw odłącz na chwilkę aku, potem spróbuj zakodować ABS, coś mi się przypomina, że kiedys jak podmieniałem zegary miałem problem z kodowaniem ABS i reset aku pomógł, jesli nie pomoże to j.w (stare zegary)
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: ndz maja 27, 2018 09:36
autor: spacewalker
yox pisze:... spróbuj pompę zakodować na starych zegarach, jesli przyjmie kodowanie wtedy podmień na nowe

... albo najpierw odłącz na chwilkę aku, potem spróbuj zakodować ABS, coś mi się przypomina, że kiedys jak podmieniałem zegary miałem problem z kodowaniem ABS i reset aku pomógł, jesli nie pomoże to j.w (stare zegary)
Pierwsze slysze, sam zresztą wymienialem pompe na nowych zegarach i nie bylo problemu.
Fakt faktem, jest to opcja do sprawdzenia.
Sprawdził bym tez bez ECU czy kodpwanie przyjmie, i na ECU na ktore kodowanoa w 100% sà ok.
Potem SW, bo często po flashu mimo ze sucess kodowania nie przyjmuje.