Strona 16 z 35

: śr lip 10, 2013 11:23
autor: Dodi
hubert222 pisze:A jak tam wyglada sprawa spalania po takim zabiegu?? Jedni mowia ze jest mniejsze, inni znowu ze wiecej mocy to musi wiecej palic. A jak jest w rzeczywistosci?:)
ja u siebie nie zauważyłem zmian w spalaniu...

: śr lip 10, 2013 13:00
autor: JacaTouran
hubert222 pisze:A jak tam wyglada sprawa spalania po takim zabiegu?? Jedni mowia ze jest mniejsze, inni znowu ze wiecej mocy to musi wiecej palic. A jak jest w rzeczywistosci?:)

Zasadniczo silnik silnikowi nie jest równy. Przy sprawnej jednostce spalanie nie powinno wzrosnąc przy zachowaniu tego samego stylu jazdy, jest wiele przypadków, że przy mocniejszym setupie spada.
jednak przy standart modzie raczej oscyluje w tych samych wartosciach.

: śr lip 10, 2013 23:54
autor: niko02
U mnie na oko 0,5l mniej.

: czw lip 11, 2013 00:09
autor: KriSSo
U mnie też palił mniej, co najmniej 0,5 litra.

: sob lip 13, 2013 15:50
autor: eddiemaiden
@JacaTouran jaki jest koszt zachipowania tourana u Was ??

: ndz lip 14, 2013 19:28
autor: JacaTouran
eddiemaiden pisze:@JacaTouran jaki jest koszt zachipowania tourana u Was ??

Pisz na pw. Cena zależna od rocznika i pojemności.

: pt lip 26, 2013 21:57
autor: GASIOR997
Brakuje mi więcej koni i moczy ale morze żebym chciał chipować. To na pewno nie Tourana . Kupi bym sobie jakiś sportowy.

: pt lip 26, 2013 23:44
autor: Łukaszz
GASIOR997 pisze:Brakuje mi więcej koni i moczy ale morze żebym chciał chipować. To na pewno nie Tourana . Kupi bym sobie jakiś sportowy.
Tourana nikt nie chipuje aby się stał sportowym.

: pt lip 26, 2013 23:51
autor: Cesarz
GASIOR997 pisze: morze
nad morze to zapraszam na rybkę.... litości GASIOR997 ty czytasz czasem to co napiszesz

: pt lip 26, 2013 23:53
autor: KriSSo
Odnośnie ciptuningu, ciekawy wątek problemowy rozwinął się na forum leona, choć dotyczy toledo. Sam nie wiem, czyżby coś popsuł tuner?
R-Performence - korekta i wybuchło turbo

: sob lip 27, 2013 00:11
autor: hubert222
Moze kolega JacaTouran by sie wypowiedzial co mysli o tej sprawie?? Troche sie zaniepokoilem ze takie sceny moga sie dziac :)

: sob lip 27, 2013 00:29
autor: adas81
No nie ciekawie. Z mojego punktu widzenia to widzę to tak. Przyjechał koleś na podrasowanie silnika...w skrócie coś się spier... umywam rączki koleś przywiózł rozwalone autko , szybko pozamiatam i będzie cacy, nikt się nie dowie, szybko posprzątamy, właściciel nie kumaty może to nic nie będzie dymił i będzie jakby nigdy nic. Z mojego punktu widzenia, nie ruszyłbym się z miejsca dopóty nie rozeznamy co się stało, jak z tego problemu wybrnąć i polubownie wyjść z "twarzą" z "obu stron. Od strony "rasującego" też bym tak to załatwił, aby wieści się nie rozeszły i do wymiany turbo bym się dorzucił.
Może się nie znam bo jestem zwykłym użytkownikiem auta, który nie koniecznie zna się na rzeczy, ale swoje wiem i od tak nowe turbo się nie posypało!!
Walczyłbym o swoje, choć pewne ryzyko tuningu istnieje, ale od strony który bawi się w zwiększanie mocy, również ma świadomość że różne rzeczy się dzieją i informować klienta trzeba, ale do własnej odpowiedzialności też trzeba mieć poczucie winy.
Trochę zagmatwanie, ale każdy wie o co chodzi i każdy kto to czyta tam nie pojedzie.
Z drugiej strony, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia...
Choć każdy chce w swoją stronę.
Miłej nocki :)

: sob lip 27, 2013 09:27
autor: Łukaszz
Przykro że takie sytuacje mają miejsce,a tym bardziej że koszty naprawy nie są jakieś wielkie ale jak to w Polsce każdy grosz sie liczy.Moim zdaniem auto nie powinno odjechać od tunera na lawecie :/

: sob lip 27, 2013 09:45
autor: niko02
Powiem tak. Robiłem Swojego Tourana u niego za pierwszym razem i teraz mam wrażenie, że ma za dużo roboty i za szybko chce wszystko zrobić tylko po to, żeby zagarnąć kasę... Ja już mam swój zaufany warsztat i jak na razie jestem zadowolony. V-tech.

: sob lip 27, 2013 11:29
autor: JacaTouran
niko02 pisze:Ja już mam swój zaufany warsztat i jak na razie jestem zadowolony. V-tech.

Dzięki niko za uznanie :)
Co do tej sprawy , to moje zdanie jest takie, wirnik się rozpadł i wałek pęknięty.... Wygląda to na obce ciało w dolocie lub naj zwyczajniej brak dobrego smarowania sprężarki.
Nie wiem co tam Witek porobił w programie i tu wypowiadał się nie będę . Moim zdaniem w aucie nie wychwycono problemu przed robotą i dlatego tak się zadziało. Nie dziwię się , ze garret nie uznał w tym przypadku gwarancji bo wirnik sprężarki , ani wałek od tak sobie się nie urywają i nie pękają.
Z własnego doświadczenia wiem, że turbo ARL potrafi znieść więcej niż 1.6bara i tu bym się problemu nie upatrywał.

Na miejscu własciciela Auta poddałbym jednak sprężarkę ekspertyzie i wtedy przyczyna usterki zostałaby wyjasniona.

Sprawa reakcji tunera to już inna bajka, powinien trochę bardziej elastycznie załatwić temat i okazać choć trochę chęci wyjaśnienia sprawy..... ale tu to już każdy jest dorosły i robi jak uważa.