Strona 16 z 37

: sob mar 16, 2013 17:39
autor: lsz11
A tak w ogóle to te bipy sprawdza się na zimnym silniku czy w temperaturze roboczej (90°) ? Nigdzie, tej akurat, informacji nie mogę znaleźć. Wcześniej podawałem swoje pomiary ale były robione na zimnym silniku.

: sob mar 16, 2013 18:38
autor: lock00
lsz11, robisz na zimnym jak i na cieplym ,dużej róźnicy nie powinno być...

: ndz mar 17, 2013 11:49
autor: lsz11
No bo u mnie na zimnym i ciepłym (90°C) tak wygląda :shock:

: ndz mar 17, 2013 14:56
autor: lock00
lsz11, ok jest, troche bipy na 4 odstaja od reszty

: ndz mar 17, 2013 17:05
autor: Przemo210481
Koledzy zerkniecie na te bipy? Czy mogą być takie wartości? sprawdzałem również dwa tygodnie temu i jest to samo.

: pn mar 25, 2013 21:45
autor: lsz11
A tak wygląda na "ruskim" paliwie - z Obwodu Kalingradzkiego :ok:
Paliwo pozbawione dziwnych biokomponentów, zauważyłem, że lepiej odpala na "zagranicznym" paliwie. Przy obecnych mrozach (ok -12°C) z rana za pierwszym razem gdy na polskiej nafcie potrafił raz czasami dwa razy zgasnąć. Może powodem gaśnięcia jest nie tylko paliwo ale też kąt ustawienia wtrysku czy też wałka rozrządu (jak zwał tak zwał - jedni mówią tak inni tak :roll: )

: pn mar 25, 2013 21:48
autor: lock00
lsz11, jest dobrze :) , zwłaszcza jak na rozrząd co sam widzisz jak masz ustawiony :D

: pn mar 25, 2013 22:10
autor: lsz11
Nooo, mam ustawione -2.5­° a tu na forum zalecacie -0.5° do -1°
Acha, te -2.5 skacze na -2.9 gdy lekko przygazuję - może tak być, że się sobie zmienia?

: wt mar 26, 2013 11:21
autor: Groul
To i ja poproszę o analizę :)

: wt mar 26, 2013 11:37
autor: lock00
Groul, wszystko perfekcyjnie :super:

: wt mar 26, 2013 12:01
autor: Groul
Dzięki wielkie. Dopiero zaczynam zabawę z VCDSem i mam delikatnego stracha. Moja wiedza jest :omatko:


Wie ktoś może jak zrobić ten label File? Bo z nim pomiary są szersze chyba

: wt mar 26, 2013 20:02
autor: seba244
Groul pisze:Dzięki wielkie. Dopiero zaczynam zabawę z VCDSem i mam delikatnego stracha. Moja wiedza jest :omatko:


Wie ktoś może jak zrobić ten label File? Bo z nim pomiary są szersze chyba

Nie przejmuj sie każdy tak miał.....

Przeinstaluj VCDS-a bo żle wczytuje ci pliki lbl.

: pt maja 03, 2013 02:16
autor: KondzioR.
Obrazek

Więc i ja mam wielką prośbę o analizę :)

: pt maja 03, 2013 10:25
autor: lock00
KondzioR., Twoje pompki sa w bardzo dobrym stanie :ok:

: pt maja 03, 2013 13:03
autor: KondzioR.
A jeżeli podczas przyśpieszania na 2 i 3 pompowtyrsky spada do 0.0 na 1 jest - 0.90 a na 4 + 0.70 to dobrze? nie zawsze tak jest ale często.