Strona 16 z 20
: sob cze 02, 2012 14:44
autor: Muti
Zmieniłem pompę tandemową i wygląda,że lżej teraz pali,ale dopiero jutro będę wiedział rano czy problem się rozwiązał czy dalej lipa

: sob cze 02, 2012 14:49
autor: kowet
Jestem po wizycie u mechanika i powiedział że pompki po wymianie wiązki muszą się "ułożyć" i chyba miał rację bo auto już pali normalnie i jest git... a przejechaliśmy ok. 0,5kkm może trochę lepiej
: sob cze 02, 2012 15:57
autor: gregk
Ja wymieniłem u znajomego oringi na pompkach i problem z paleniem nie występuje

: czw cze 28, 2012 14:48
autor: thomas_81
Mam taki oto problem .Jak silnik zimny to musze krecic z 3-4 sek az zapali a jak cieply to jeszcze dluzej .Silnik po odpaleniu pracuje normalnie niema zadnych skoków obrotów.Akumulator sprawdzałem i gość powiedział żę za mała moc jest na rozruchu.Co to może być??
: czw cze 28, 2012 14:56
autor: Gregor
no to ci odpowiem mailaem taki sam problem do dzisiaj wymieniłem czujnik g40 odpalam auto dalej trzeba go kręcić ale już nie tak długo no to dawaj pod kompa dawkę mu zwiększyłem z 0 na 50 ciepły czy zimny pali od strzała.
: czw cze 28, 2012 14:58
autor: kowet
thomas_81 pisze:Mam taki oto problem .Jak silnik zimny to musze krecic z 3-4 sek az zapali a jak cieply to jeszcze dluzej .Silnik po odpaleniu pracuje normalnie niema zadnych skoków obrotów.Akumulator sprawdzałem i gość powiedział żę za mała moc jest na rozruchu.Co to może być??
Powodów możesz mieć wiele, począwszy od drobnicy np. aku do wymiany przez bardziej skomplikowane np. zmiana programu (dawki startowej) do zupełnie trudnych...
Z własnej autopsji miałem (w zależności od auta) słabe aku, robiony program, robiony rozrusznik, wymiana wiązki zasilającej pompki, wymiana pompy paliwa w zbiorniku, wymiana wtrysków....
: czw cze 28, 2012 16:52
autor: thomas_81
A czy zmiana dawki ma jakieś odbicie na pracę silnika i czy przedewszystkim spalanie ulega zmianie??A i problem w tym że żaden mechanik nie chce się tego podjąć .
[ Dodano: Czw Cze 28, 2012 16:59 ]
Gregor a ty byłbyś w stanie mi takie coś zrobić???
: czw cze 28, 2012 18:09
autor: Gregor
Jasne że jestem w stanie mieszkam obok zgorzelca także niedaleko , przy okazji mały spocik zrobimy masz do mnie ok 120 km w jedną stronę tylko pamiętaj w moim przypadku to pomoglo na 100% niewiem jak będzie w twoim.
: pt cze 29, 2012 14:18
autor: thomas_81
Dzisiaj gadałem z koleżką w pracy i mówił mi że to może być pompa wysokiego ciśnienia.Może być coś na rzeczy??
: pt cze 29, 2012 14:49
autor: jeżu
thomas_81 pisze: mówił mi że to może być pompa wysokiego ciśnienia

Zapytaj czy miał na myśli pompę rotacyjną vp, bo takich w Touranach w dieslu nie doświadczysz....
: pt cze 29, 2012 19:39
autor: thomas_81
jeżu zapytam,ale podejrzewam ,że nie będzie wiedział o co chodzi .
[ Dodano: Pon Lip 16, 2012 20:50 ]
Ja już wymiękam z tym paleniem auta raz pali od strzała na zimnym raz trzeba go dłużej kręcić a na ciepłym to już jest tragedia .Wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu akumulator sprawdzony pompowryski sprawdzone i nic.Zastanawiam się jeszcze nad zmianą uszczelniaczy na pompowtryskach albo odrazu polece zmienić dawkę rozruchową bo to jest tragedia.Może ktoś ma jescze jakieś pomysły???
Pozdrawiam
thomas_81
: pn paź 22, 2012 17:31
autor: gregorypeg
Podczas sprawdzania VAGiem powody wyrzucania białego dymu i szarpania silnikiem podczas odpalania po dłuższym postoju stwierdziłem, że w kanale 013 trzeci pompowtryskiwacz wskazuje +2,99 mg/skok (zimny silnik). Jak praca silnika się uspokaja to parametry normalnieją do ok 0,14 mg/skos. Co o tym sadzicie?
: pn paź 22, 2012 17:55
autor: lock00
gregorypeg, a moze cos z paliwem? ,az takiej ogromnej roznicy nie powinno byc
: śr paź 24, 2012 18:46
autor: gregorypeg
po wykonaniu zabiegu odpaleniu na zdjętej klawiaturze zaworów zaczął znowu odpalać dobrze.
: śr paź 24, 2012 19:21
autor: Muti
gregorypeg, ciągle mnie to zastanawia,jaki to może mieć wpływ na odpalanie...Może po prostu przy okazji ruszasz gdzieś wiązką PD,która w 2.0 jest często wadliwa i się upalają styki, i lepiej stykają?Ciężko to inaczej wyjaśnić..
