Strona 17 z 31

: czw wrz 05, 2013 22:39
autor: fiedorf
Muti a jak z twardością zawsze jest coś za coś dobry twardy klocek = szybko znikająca tarcza
a co do klocków gorrąco nie polecam bosch wysypały mi się z tyłu

: czw wrz 05, 2013 22:40
autor: Muti
fiedorf, bierz komplet ate,to wtedy twardości są odpowiednio dobrane.

: czw wrz 05, 2013 22:42
autor: fiedorf
tylko mam jeszcze tarcze i myśle że przy nastepnej wymianie bedzie komplet

: czw wrz 05, 2013 22:47
autor: jeżu
fiedorf pisze:Witam szykuje się w Turasie wymiana klocków przód-tył więc zapytanie mam zastanawiam się nad ate lub tekstarem co lepsze?
1 które mniej pylą?
2 jak wygląda zcieralność
3 i które waszym zdaniem lepsze? bo w cenie nie ma różnicy..
Ja zdecydowanie polecam Textara bo jest jednym z trzech producentów dostarczającym klocki na pierwszy montaż (oprócz Ferrodo lub Jurida). Ate to też b.doba firma ale przedewszystkim producent systemu hamulcowego....

Ciekawy artykuł

: czw wrz 05, 2013 23:04
autor: Muti
A widzisz :) Ciekawostki takie na YT można znaleźć :P

: czw wrz 05, 2013 23:13
autor: jeżu
Muti, Można oczywiście.... ale handlując też częściami do "cięższych" aut (Tiry itp) tam Textar jest "królem". Mam u siebie jeszcze lekki zapas, ale na wiosnę będzie Textar.... :mrgreen:

: pt wrz 06, 2013 07:08
autor: Blackleon
Mam kolegę, który prowadzi bardzo duży warsztat i zawsze poleca tarcze ATE i klocki TEXTAR - najlepszy duet ;)

Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.

: wt lut 18, 2014 17:17
autor: Marko_77_
Koledzy czy jeżeli mam teraz opony zimowe na feldze 15 to mogę mieć pewność ze tarcze z przodu mam 288. Chciałbym zamówić tarcze a nie bardzo mam teraz jak to sprawdzić.

Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.

: śr lut 19, 2014 15:18
autor: collega
Marko_77_ pisze:Koledzy czy jeżeli mam teraz opony zimowe na feldze 15 to mogę mieć pewność ze tarcze z przodu mam 288. Chciałbym zamówić tarcze a nie bardzo mam teraz jak to sprawdzić.
Nie wiem co maja opony do tarcz ale tarcze z przodu masz 288 ;]

Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.

: śr lut 19, 2014 15:29
autor: KriSSo
collega pisze:
Nie wiem co maja opony do tarcz ale tarcze z przodu masz 288 ;]
To, że jeśli teraz ma koła (opony i felgi) 15", to z pewnością nie ma tarcz 312 mm, najwyżej 288.

Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.

: śr lut 19, 2014 21:40
autor: collega
Z tego co wiem to rozmiarcz tarcz zalezy nie od wielkosci kola tylko od mocy silnika

Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.

: śr lut 19, 2014 21:43
autor: Cesarz
collega zakładam że KriSSowi chodziło o te ze 15" kolo nie wcisnęła by się fizycznie tarcza i zacisk 312mm

Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.

: śr lut 19, 2014 21:55
autor: KriSSo
Dokładnie.

Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.

: śr lut 19, 2014 22:32
autor: Marko_77_
Dzieki za odpowiedz. Zestaw ATE na przód juz zamówiony. W sobotę pewnie wymiana:)
A swoją droga moze ktoś mi podpowiedziec o co chodzi z czujnikiem zużycia okładzin. Dlaczego zapalił mi sie jednego dnia, następnego sie nie palił. I tak praktycznie na zmianę sie zapala.?

Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.

: sob lut 22, 2014 14:27
autor: radzik128
no i teraz dylemat ATE czy TRW rozmawiałem z Jacatouran i powiedział że ate sie popsuły i polecił trw
ja myślałem o tych pierwszych a teraz jest problem ???