Strona 17 z 20
: czw lis 15, 2012 08:30
autor: gregorypeg
Jak pochodzi sobie na odkęconym korku wlewu oleju slinikowego to potem pali elegancko. Jednak coś w tym ściąganiu klawaiatury było związane z odpowietrzeniem skrzyni korbowej. Tylko nie wiem jak teraz znaleźć dlaczego odpowietrzanie tak dobrze wpływa na odpalenie?
: czw lis 15, 2012 10:51
autor: Muti
Hmmm generalnie za odpowietrzanie jest odpowiedzialna odma i zawór w pokrywie
Muszę sprawdzić czy u mnie też jest jakas różnica po tym jak przed zgaszeniem pochodzi z otwartym korkiem..

: ndz lis 18, 2012 13:36
autor: kewcio
Witam,
mam problem z porannym paleniem Tourana (podczas kręcenia chce wyrwać silnik).
Moze ktoś rzucic okiem i powiedziec jak to wygląda:
Czy może ktoś napisać "łopatologicznie" jak sprawdzić ewentualnie zmienić parametr odnośnie ustawienia rozrządu.
: ndz lis 18, 2012 18:37
autor: jeżu
kewcio pisze: jak sprawdzić ewentualnie zmienić parametr odnośnie ustawienia rozrządu.
Było na forum.... grupa 004 ostatnie okienko....
: ndz lis 18, 2012 19:03
autor: kewcio
Dzięki.
A wiesz może jake wartości powinien mieć ten parametr dla silnika BKD
: ndz lis 18, 2012 21:29
autor: jeżu
kewcio, też było najlepiej w okolicach 0.
Muti pisze:jeżu, w 16V ta synchronizacja już nie jest taka ważna,bo ona tylko odpowiada za jeden wałek,a napęd PD jest z wałka od komory(głębiej). Poprawne ustawienie rozrządu w bkd to nie lada sztuka,a złe ustawienie spowoduje zwiększone zużycie paliwa.Ja u siebie chyba z 5 razy rozkładałem i próbowałem ustawić i dopiero jakiś miesiąc temu udało mi się ustawić,że blokady weszły tak jak napisane w elsie(lekko) i zaczął normalnie palić paliwko

: ndz lis 18, 2012 22:30
autor: lock00
kewcio, na swoim screenie zapodales wartości popowtrysków,1 i 2 masz z gorszymi parametrami,rozrząd tak jak kolega Jeżu napisal, kanał 004 ,blisko zera jest bardzo dobrze,
zapoznaj sie z linkiem, jak mozna poprawić to i tamto
http://touranklub.pl/forum/viewtopic.ph ... light=mini
: ndz lis 18, 2012 23:09
autor: kewcio
lock00 wielkie dzięki.
Odnośnie tych pompowtrysków 1 i 2 to tragedii nie ma ?
Manual o weryfikacji pompowtrysków czytałem i masz za niego piwko.
: ndz lis 18, 2012 23:15
autor: lock00
kewcio,nie jest to tragedia lecz, ja mając takie parametry w turku , na początek sprawdził bym stacje, na ktorej paliwo tankujesz, wlał inne ,na innej stacji i rafinerii,najlepsze jakie możesz, i wtedy sprawdzić VCDS-em, a poźniej próbował zmniejszyc parametry jeśli to nie pomoże, thx za

zdrówko

: pn lis 19, 2012 10:39
autor: kewcio
OK. to zatankuję VERVĂ na Orlenie i zobaczę jeszcze raz te parametry.
Ja nie chcę zmieniać tych parametrów (nie wiem gdzie i jak), mogę zrobić większy balagan jak jest - a tego nie chcę.
Czy program vcds pokaże problem z grzaniem świec żarowych.
Co do tego rannego palenia to mam jeszcze pomysł aby wymienić aku i świece.
thx za info.
: pn lis 19, 2012 12:26
autor: gregk
Na twoim miejscu zmieniłbym oringi na pompowtryskach + regulacja i będzie dobrze. Bipy są dobre.
: wt lis 20, 2012 19:19
autor: kewcio
No to jeszcze raz - na ON Verva
I jeszcze parametry z kanału 004 - i jak to wygląda dla specjalistów?
: wt lis 20, 2012 19:44
autor: Muti
kewcio, miałeś robiony rozrząd jakoś ostatnio? Bo synchronizacja jest trochę za wysoka i wygląda na lekko przestawiony rozrząd.
: wt lis 20, 2012 19:53
autor: kewcio
Rozrząd robił poprzedni właściciel przy 136000km, teraz ma 218000km.
Ten kąt można zmienić elektronicznie (vcds'em) czy mechanicznie?
: wt lis 20, 2012 20:37
autor: JacaTouran
kewcio pisze:Rozrząd robił poprzedni właściciel przy 136000km, teraz ma 218000km.
Ten kąt można zmienić elektronicznie (vcds'em) czy mechanicznie?
Kąt zmienia się mechanicznie . 5 minut roboty dla wprawionego

Zmienisz synchro wałków to i początek wtrysku sie zmieni... powinienes zauważyć róznicę.
Pozdro