Strona 18 z 28

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

: czw gru 17, 2015 17:25
autor: r00x
Muti pisze:Który rok i ile km zrobione?

NzTT
2006 i 250k nalatane.
Tuner byl bardzo zdziwiony że taka zdrowa motorownia jak na te kilometry. Turbina laduje po programie na 0.9 bara.

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

: pt gru 18, 2015 11:25
autor: cookies-monster
podrzucam moje wyniki ;)

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

: pt gru 18, 2015 11:42
autor: KriSSo
Skoro podrzucasz tak wyśrubowane wyniki, to może napisz parę słów, co zmieniłeś itd, bo jeszcze ktoś gotów pomyśleć, że 80 KM można programem podkręcić :P

Wynik zacny :super:

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

: pt gru 18, 2015 11:55
autor: r00x
KriSSo pisze:Skoro podrzucasz tak wyśrubowane wyniki, to może napisz parę słów, co zmieniłeś itd, bo jeszcze ktoś gotów pomyśleć, że 80 KM można programem podkręcić :P

Wynik zacny :super:
Pewnie i można ale na jak długo :)

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

: pt gru 18, 2015 12:07
autor: Muti
Raczej nie da rady, turbo nie nadmucha tyle.. Chyba że raz :)

NzTT

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

: pt gru 18, 2015 13:17
autor: niko02
Muti pisze:Raczej nie da rady, turbo nie nadmucha tyle.. Chyba że raz :)
Dokładnie, inaczej musi być zmienione.

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

: pt gru 18, 2015 17:36
autor: cookies-monster
Turbo ori ale środek konstrukcji firmy perun turbo, sprzegło "jedno mas" . Dp 2'75 przejście na 2"25 i to tyle ;)

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

: pt gru 18, 2015 18:27
autor: JacaTouran
Sprzęgło przeżywa istne katorgi :).

Co z dpfem??? Jakie EGT?

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

: pt gru 18, 2015 18:45
autor: Muti
Bez sensu te uderzenie momentu i zaraz spadek.. Chyba tylko dla cyferek. Teoretycznie sprzęgło 240mm do tych 450nm trzyma. Tutaj jakby wygladzic przeladowanie, to byłoby bardziej rozsądnie.

NzTT

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

: pt gru 18, 2015 18:52
autor: JacaTouran
Teoretycznie, jednak auto swój przebieg ma i zużycie tez.
Ostatnio robiłem takiego Turka i przy 400Nm momentu sprzęgło się ślizgało , dopiero przy 380 się uspokoiło
Co do cycka to fakt , lekkie spuszcza nie z tonu i jest płasko, ale nie krytykuje bo nie wiadomo jakie było założenie właściciela i zlecenie...

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

: pt gru 18, 2015 20:24
autor: cookies-monster
Sprzęgło teraz tylko "jedno mas " spadek mocy? A do ilu diesla waszym zadaniem się Kreci? 4tys? Przy 3.5tys nadal ma fajny momonet moim zdaniem. tylko teraz wtryski które już nie wydalaja zmienić i tyle a co do użytkowanie Auto świetnie się zachowuje na codzień w mieście jak i na trasie

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

: pt gru 18, 2015 23:28
autor: cookies-monster
JacaTouran pisze:Sprzęgło przeżywa istne katorgi :).

Co z dpfem??? Jakie EGT?


Dpf nie było w tym modelu. EGT muszę zapytać

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

: sob gru 19, 2015 01:12
autor: Muti
cookies-monster pisze:spadek mocy?
Nie spadek mocy, a spadek momentu. Czytamy kolego :piwo: Ten pik momentu przy ok 2500, to przeładowanie turbiny, które nie zostało ogarnięte w sofcie. Zdecydowanie zdrowiej byłoby ten pik złagodzić i wtedy może cyferki nie byłyby takie piękne, ale sprzęgło i silnik by miało lżej, a wrażenia z jazdy wcale nie byłyby gorsze.
Hamownia to inercja? Jeżeli tak, to ten pik na drodze, na wyższych biegach, pewnie jest trochę mniejszy, bo sterownik zdąży zbić ciśnienie,ale na pierwszych 2 na pewno przeładowuje.

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

: sob gru 19, 2015 11:20
autor: abdj
Moj wykres wyglada tak :) Touran 2.0 TDI CR Obrazek

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

: sob gru 19, 2015 12:17
autor: Evo12
abdj pisze:Moj wykres wyglada tak :) Touran 2.0 TDI CR Obrazek
Jak na CR to bardzo słaby przebieg momentu :sorry: