dexter23pl pisze:Tylne lampki działają jedynie wtedy jak jest instalacja na LIN czyli sterowniki gen3 a to było dopiero czasami po 2008r.
W innym przypadku sterownik szyb przyjmie kodowanie ale nic nie będzie świecić bo w wersji Lin zasilanie lampki idzie ze sterownika komfortu. I koduje się to wtedy w komforcie i ster szyb tył.
Ilość kabli w słupku nic nie znaczy.
Sprawdź z ciekawości, może były jakieś wcześniej zmiany.
... trochę nie tak

otóż przy sterownikach 3 Gen (tył) rolę komfortu, przejmuje własnie tylny sterownik, ( w komforcie kodujesz tylne sterowniki po LIN) do sterownika idą wtedy tylko: 2 zasilania, masa oraz LIN... czyli słupek B: PIN 22 i 26, PIN 21 i PIN 6, reszta czyli centralny obsługiwany jest bezpośrednio przez sterownik drzwi, wtedy lampki powinny być podłączone do sterownika (+) PIN 14 (-) PIN 9 ew PIN 4
... natomiast przy sterownikach 2 GEN, centralny (tył) obsługiwany jest bezposrednio przez komfort i magistrale CAN (wiecej kabli w słupku B) i wtedy zasilanie lampek, tak jak piszesz idzie z komfortu (T18a/3 i jest to właśnie słynny PIN 9 w słupku B

) masa jest ta sama czyłi słupek B PIN 21---->PIN 9 tylny streownik drzwi)
... wiem bo przerabiałem obie instalacje u siebie
dexter23pl pisze:Raczej faktycznie masz do nie tego terminala zasilanie pociągnięte.
Sprawdź miernikiem, będzie jasne czy zasilanie czy coś nie teges w kablomani bcm,
... sprawdzę

tylko dziwne jest to, że lewy tył jest jeszcze po CAN i lapmka podłączone do sterownika Twoim sposobem (wczesniej były korby) i świeci tak ja przód przy zapłonie OFF czyli zasilanie sterowników musi być po 30
... kabloteka BCM nic do tego nie ma, tak jak pisałem komunikacja po LIN z przednim sterownikiem oraz 2 zasilania ze skrzynki SC
----------Edit-----------
... jak się ślepy podłączył do PIN 13 zamiast do PIN 14 to miał ambient po 15-stce, zamiast warning...

mogę również potwierdzić, że masę można podpiąć do wolnego PIN 4 zamiast do istniejącego PIN 9, oba sposoby działają
