Strona 19 z 37
: ndz cze 09, 2013 23:16
autor: Muti
Nie wiem czy przy pełnym obciążeniu taka wydajność ma PD,także chyba coś nie tak odczytane.. Jak już to 0,55mg/suw..
: ndz cze 09, 2013 23:31
autor: motyl
ciekawe gdzie jest wina ze tak faluje na obrotach
: wt cze 18, 2013 14:59
autor: marcin975
: wt cze 18, 2013 15:21
autor: Muti
marcin975, co tu oceniać?

Wszystko jest idealnie..

: wt cze 18, 2013 19:02
autor: lock00
marcin975, klasa, wiele osób by tak chciało mieć

: śr cze 19, 2013 12:47
autor: marcin975
Dzisiaj sprawdziłem na zimnym silniku i o to wyniki:

: śr cze 19, 2013 12:49
autor: lock00
marcin975,

: śr cze 19, 2013 12:55
autor: marcin975
a ten 4 nie jest słabszy?
: śr cze 19, 2013 13:16
autor: lock00
Z wszystkich to on jest najsłabszy, ale parametry swietne, a tym bardziej że to na zimnym
: śr cze 19, 2013 13:40
autor: Muti
marcin975, ale spróbował bym dygnąć rozrząd trochę,bo jest opóźniony..
: czw cze 20, 2013 17:13
autor: marcin975
zauważyłem, że im ciężej odpali na zimnym tym wartość na 4 PD jest wyższa.

może przez noc ucieka z niego paliwo i dlatego ciężej odpala puszczając przy tym bąka na niebiesko ,sam już nie wiem

: czw cze 20, 2013 21:57
autor: lock00
marcin975, sam trafnie zauwazyłeś że ostatni wtedy jest gorszy... lecz te parametry z tymi bipami napewno nie mają związku z wtryskami, ale według mnie są jedynie skutkiem....przyczyn
: pt cze 21, 2013 16:16
autor: marcin975

zgadza się. w przyszłym tygodniu będę miał wtrysk na podmiankę to dam znać jak sytuacja z odpalaniem

: sob cze 22, 2013 12:46
autor: rafi
A czy ktos moze mi powiedziec czy u mnie jest w porzadku?

Na zimnym pali na dotyk, natomiast na cieplym czasami mam problem i musze troszke go przytrzymac na rozruchu, po czym ma telepawke przez 2 sekundy, ale pozniej juz jest ok.
: sob cze 22, 2013 19:16
autor: lock00
W drugim pomiarze ,4 jest w gorszym stanie...