W drugim pomiarze 2 i 4 jest w gorszym stanie. Ale jak mozna poprawic stan pompowtryskow?lock00 pisze:W drugim pomiarze ,4 jest w gorszym stanie...
Mini Manual jak sprawdzić pracę pompowtrysków pompowtryski
- LYJO
- Władca postów
- Posty: 2919
- Rejestracja: śr cze 08, 2011 16:20
- Auto:: 2.0 TDI/BKD/DSG/2004
- Imię:: Olek
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 34 razy
- Otrzymał podziękowań: 17 razy
2 i 3 był wymieniany (na używki)
czasami minimalnie ten 4 się "rusza"
to ja juz nic nie wiem dlaczego te auto sie tak zachowuje
przed wymiana tych wtrysków szarpało strasznie, ale kopyta auto miało
teraz po wymianie zanim ruszy z miejsca musi do 2000obr zegar się nawinąc
w czasie jazdy DSG przerzuca biegi przy 3500-4000 obr
nie szarpie, pali od strzala
spalanie na kompie pokazuje od 30l i w czasie jazdy spada do 15-18
natomiast spalanie wg tankowan to ok 10l gdzie przed awaria i wymiana było 7l po miescie
co robic?
czasami minimalnie ten 4 się "rusza"
to ja juz nic nie wiem dlaczego te auto sie tak zachowuje
przed wymiana tych wtrysków szarpało strasznie, ale kopyta auto miało
teraz po wymianie zanim ruszy z miejsca musi do 2000obr zegar się nawinąc
w czasie jazdy DSG przerzuca biegi przy 3500-4000 obr
nie szarpie, pali od strzala
spalanie na kompie pokazuje od 30l i w czasie jazdy spada do 15-18
natomiast spalanie wg tankowan to ok 10l gdzie przed awaria i wymiana było 7l po miescie
co robic?
- gsmfun
- Użytkownik
- Posty: 251
- Rejestracja: czw lip 05, 2012 21:57
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: WRZ/Poznań
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Powiedzccie tak naprawde jak spreawdzic dobrze te wtryski ? Wszyscy wrzucaja screeny zrobione na szybko itd. Przeciez po odpaleniu ok wyświetlane są jakieś wartości ale wystarczy ze ledwo doda się gazy jeden raz drugi trzeci czwarty i wartości odrazu są inne ... Zabieram się właśnie za statystyke paliw na poszczególnych stacjach ale kompletnie nie wiem jak do tego podejśc i jakimi wartościami operować skoro one są różne w zależności od dodania gazu w danej chwilii.
Mechatronik z zawodu..
bujający w świecie Elektroniki i Automatyki
bujający w świecie Elektroniki i Automatyki
- pabloxxx
- Zaawansowany
- Posty: 412
- Rejestracja: czw lut 02, 2012 18:59
- Auto:: Touran 1,9 TDI
- Imię:: Paweł
- Lokalizacja: LEGNICA
- Podziękował: 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
pomiary wykonujesz na biegu jałowym (bez gazu)gsmfun pisze:Powiedzccie tak naprawde jak spreawdzic dobrze te wtryski ? Wszyscy wrzucaja screeny zrobione na szybko itd. Przeciez po odpaleniu ok wyświetlane są jakieś wartości ale wystarczy ze ledwo doda się gazy jeden raz drugi trzeci czwarty i wartości odrazu są inne ... Zabieram się właśnie za statystyke paliw na poszczególnych stacjach ale kompletnie nie wiem jak do tego podejśc i jakimi wartościami operować skoro one są różne w zależności od dodania gazu w danej chwilii.

- kristouran
- Użytkownik
- Posty: 189
- Rejestracja: sob mar 30, 2013 15:59
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Flensburg Szczecinek
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
-
- Expert
- Posty: 1872
- Rejestracja: ndz paź 30, 2011 14:35
- Auto:: Touran
- Imię:: .......
- Lokalizacja: J-no
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
pabloxxx pisze:pomiary wykonujesz na biegu jałowym (bez gazu)gsmfun pisze:Powiedzccie tak naprawde jak spreawdzic dobrze te wtryski ? Wszyscy wrzucaja screeny zrobione na szybko itd. Przeciez po odpaleniu ok wyświetlane są jakieś wartości ale wystarczy ze ledwo doda się gazy jeden raz drugi trzeci czwarty i wartości odrazu są inne ... Zabieram się właśnie za statystyke paliw na poszczególnych stacjach ale kompletnie nie wiem jak do tego podejśc i jakimi wartościami operować skoro one są różne w zależności od dodania gazu w danej chwilii.
i przy rozgrzanym aucie , przy 90 st.
- Marcinas
- Użytkownik
- Posty: 158
- Rejestracja: sob cze 30, 2012 17:54
- Auto:: Touran 1.9 BKC
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: Wronki
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Witam!
Wklejam opis błędów do PD kanał 018:
- 000 prawidłowa regulacja
- 002 sterowanie podczas rozruchu
- 004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty
- 008 osiągnięto maksymalną wartość prądu
- 016 BIP poza oknem regulacji (np. +/- 100 us)
- 032 liczba próbkowania zbyt mała
- 064 błąd przetwarzania
- 128 rozpoznanie BIP (rozpoczęcie momentu wtrysku) było niemożliwe
Kristouran: coś nie tak w kanale 18tym.
Tutaj miałbym wielką prośbę, mianowicie jeśli by się komuś chciało kto ma silnik 1.9 najlepiej BKC, żeby podać mi jaką ma wartość w kanale 18tym przy obrotach ok 3000 (oczywiście na luzie), ale ciągle trzymając gaz i jaką maja wartość przy puszczeniu pedału gazu?
Oczywiście
stawiam!!!
Wklejam opis błędów do PD kanał 018:
- 000 prawidłowa regulacja
- 002 sterowanie podczas rozruchu
- 004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty
- 008 osiągnięto maksymalną wartość prądu
- 016 BIP poza oknem regulacji (np. +/- 100 us)
- 032 liczba próbkowania zbyt mała
- 064 błąd przetwarzania
- 128 rozpoznanie BIP (rozpoczęcie momentu wtrysku) było niemożliwe
Kristouran: coś nie tak w kanale 18tym.
Tutaj miałbym wielką prośbę, mianowicie jeśli by się komuś chciało kto ma silnik 1.9 najlepiej BKC, żeby podać mi jaką ma wartość w kanale 18tym przy obrotach ok 3000 (oczywiście na luzie), ale ciągle trzymając gaz i jaką maja wartość przy puszczeniu pedału gazu?
Oczywiście

Marcinas - PPD