Strona 20 z 31
Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
: ndz kwie 13, 2014 11:32
autor: admin
BMM, dzięki

Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
: ndz kwie 27, 2014 15:35
autor: stach
czy może mi ktoś sprawdzić przednie tarcze
1,9 DSG 16"koła z fabryki
bo czytam w różnych aukcjach że 288mm to do 15"
i jak to ma znaczenie to fabryczna rasowa taksa
może po winie
WVGZZZ1TZ5W037214
Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
: ndz kwie 27, 2014 16:19
autor: Muti
288mm. 312mm szły dopiero przy 170km,albo od 140km w 1T3

Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
: ndz kwie 27, 2014 16:51
autor: Miki76
taxi też miało inne lecz nie wiem czy wszystkie
Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
: ndz kwie 27, 2014 16:54
autor: stach
najprościej byłoby zmierzyć ale jestem daleko a chciałbym żeby hamulce na mnie czekały zanim wrócę
może jednak po VINie
WVGZZZ1TZ5W037214
Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
: śr kwie 30, 2014 00:08
autor: Ciapek
ATE Power Disc + Ceramic Brake Pads zamieniamy na TEXTAr'a.
Zobaczymy co to będzie.
Re: Odp: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
: pn maja 05, 2014 01:54
autor: Vincent83
FreeStyle pisze:Dzisiaj wróciłem do starych tarcz. Po zdjęciu nowych wyraźnie widać, że jedna z nich miała kontakt z klockiem na 1/3 powierzchni. W poniedziałek jadę z reklamacją do intercarsu.
Wiesz juz co z Twoimi tarczami??
Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
: pn maja 05, 2014 18:42
autor: FreeStyle
Vincent83 pisze:Wiesz juz co z Twoimi tarczami??
30 kwietnia dzwonili z intercarsu, że reklamacja uznana i zapraszają po zwrot pieniędzy. Tarcze były firmy ATE coś w okolicach 320zł za parę.
Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
: pn maja 05, 2014 20:41
autor: darekm
potwierdzam ! piurko2 ma rację nowe trcze zawsze nowe klocki. stare zostaw na drugą wymiane
Re: Odp: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
: wt maja 06, 2014 00:35
autor: Vincent83
FreeStyle pisze:Vincent83 pisze:Wiesz juz co z Twoimi tarczami??
30 kwietnia dzwonili z intercarsu, że reklamacja uznana i zapraszają po zwrot pieniędzy. Tarcze były firmy ATE coś w okolicach 320zł za parę.
To pieknie

Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
: wt maja 06, 2014 09:31
autor: Cesarz
Ciapek pisze:ATE Power Disc + Ceramic Brake Pads zamieniamy na TEXTAr'a.
Zobaczymy co to będzie.
Ciapek i jak po zmianie?
Re: Odp: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
: wt maja 06, 2014 15:42
autor: andrz3j
Ja mam na przodzie tarczeTextar pro + klocki textar i na razie sobie chwalę. Przejechane ok 3000 km. Po 200 km jak sie dotarły spisują się świetnie. Trochę pylą ale to normalne i nie ma co porównywać do "ceramic".
Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
: wt maja 06, 2014 22:00
autor: FreeStyle
Dzisiaj odebrałem kasę za tarcze. Kierownik Intercarsu był zdziwiony reklamacją tarcz ATE. Mówił, że zdarzały się reklamacje z BMW ale od VW to pierwszy raz słyszy.
Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
: wt maja 06, 2014 22:53
autor: Vincent83
Coz, zdarza sie najlepszym

Ale dobrze, ze kase oddali.
Re: Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
: wt maja 20, 2014 21:43
autor: Ciapek
marynarz75 pisze:Ciapek pisze:ATE Power Disc + Ceramic Brake Pads zamieniamy na TEXTAr'a.
Zobaczymy co to będzie.
Ciapek i jak po zmianie?
Krótka opinia:
-ciche
-niewątpliwie dobrze hamują, nie mam zarzutów
-pylenie jest może nie ogromne, ale JEST przez duże "J"

.
Felgi po krótkim czasie są dosłownie osmolone jak górnik.
Wcześniej miałem ceramiczne klocki. Ewidentnie jest różnica.
Mam nadzieje, że z czasem jak się dotrą pylenie będzie mniejsze (aczkolwiek przejechałem już ok. 600 km).
Nie ma różnicy w mocy hamowania zaraz po założeniu jak i po kilkuset kilometrach.
Jak było cicho i skutecznie po wyjechaniu z warsztatu tak jest i teraz.
W porównaniu do ATE Power DISC i ceramic pads to są cichsze. To zasługa zwykłego braku bieżnika tarczy. Coś za coś.
Mam wrażenie, że lepiej hamują, ale miałem też robioną przy okazji regenaracje zacisków (pełen zestaw gumki + tłoczek) i wymieniany płyn hamulcowy do tego tuleje predniej osi (4X).
To narazie tyle

Z tamtych ATE byłbym może dłużej zadowolony jakby podczas montażu były ogarnięte zaciski, a niestety nie były i zwichrował się zestaw. Zwłaszcza przód.
No i cena na korzyść Textara dość spora
