No i w końcu zaczęła się u mnie moja mała akcja serwisowa, autko od dwóch dni u mechanika, a do mnie przychodzą jeszcze części i tylko mu dowożę
A więc takie to rzeczy u mnie są już:
- olej Castrol EDGE 5W-30 (taki był wlewany wcześniej a więc na razie taki będzie wlany)
- filtr oleju MANN HU719/7x
- wkład filtra paliwa MANN PU936/2x
- filtr powietrza MAN C35154
- łapa silnika 1K0-199-262-AS (używka ale po względnie małym przebiegu) (org.)
- łapa skrzyni 1K0-199-555-BC (zamieniona bo zakładana była 1K0-199-555-N) (org. właśnie przyjechała z Niemiec z głównego magazynu bo w Polsce nie mieli)
- gumy sanek silnika 1K0-199-867-A i 1K0-199-868-A (org. kupione razem z łapą skrzyni pewnie z Polskiego magazynu VW)
- uszczelniacz wału 380-103-171-S (org.)
- tuleje wahacza przedniego tylne 1K0-199-231-J oraz 1K0-199-232-J (org. sprowadzone z Niemieckiego ASO VW)
- tuleje wahacza przedniego przednie 1K0-407-182 (2 szyki) (org. sprowadzone z Niemieckiego ASO VW i mała ciekawostka w pudełkach Lemforder, a na częściach wybity numer oryginału)
- płyn hamulcowy ATE Typ 200
- klocki hamulcowe na tył ATE: 13.0460-2887.2
Oprócz łapy silnika wszystko nowe.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa