Strona 3 z 82

: wt sty 31, 2012 23:08
autor: jarry
ja tak miałem jak pierścień nie grał ze sterownikiem, u ciebie powinno być OK, sprawdź schematy, miernik w dłoń i przy okazji robienia kabelka wyjdzie szydło z worka (jak sądzę)

wymiana kierownicy na multi

: ndz lut 05, 2012 11:21
autor: STYLON
dostałem wczoraj kierownice ze sterowaniem wraz z poduszką i kablem do tourana ( taka jak w załączniku) .Mam pytanie. Czy w moim touranie (rok 2003 wersja highline 1,9tdi avq) po jej podłączeniu będzie cokolwiek działać ??Mam tempomat na manetce, mały komputer i radio rcd 300. Sterownik pod kierownicą ma numer 1K0 953 549 A.Obecnie mam zwykłą kierownice 4 ramienna. z góry dzięki za odpowiedź.

: ndz lut 05, 2012 12:31
autor: jarry
1K0 953 549 A - patrzysz w tabelkę, pierścień TYPE 1 wersja MIDLINE czyli komputer i tempomat ale nie kierownica multifunkcyjna, prawdopodobnie będziesz tez miał problem z klaksonem (ciągła praca lub brak klaksonu).

Musisz wymienić moduł na TYPE 1 HIGHLINE lub pierścień na TYPE 2 i do tego moduł TYPE 2 HIGHLINE.

: ndz lut 05, 2012 13:19
autor: STYLON
dzięki za odpowiedź....to się muszę zastanowić czy zostawić tą kierownice i szukać reszty czy może ją sprzedać.

: ndz lut 26, 2012 20:43
autor: QQRYDZA
czy w kierownicy 3 ramiennej tak samo wyciąga się poduchę?

: ndz lut 26, 2012 20:50
autor: STYLON
tak samo z tego co się zdążyłem zorientować

: pn lut 27, 2012 17:06
autor: andreass211
jak juz masz kiere to wymien fajna sprawa nieporzalujesz wymieniłem i jestem bardzo zadowolony

: pn kwie 09, 2012 10:37
autor: tomek163
mam pytanie czy kierownica cztero ramienna jest zamienna z kierownica trój ramienną razem z poduszką bez multifunkcji? Czy zamieniając kierownice cztero na trój ramienna muszę dokonywać jeszcze jakiś adaptacji? Czy tylko zamieniam podłączam kable i działa?

: pn kwie 09, 2012 11:43
autor: jarry
tak, jest zamienna, w takim przypadku tylko jazda testowa z pokręceniem kierownicą i adaptacje się same dokonają

: pt kwie 27, 2012 09:27
autor: soja
Cześć.
Jestem nowy na tym forum.
I niestety nie mam vw tourana, a jedynie vw golfa. Ale czytając zauważyłem, że możecie mi pomóc, o co bardzo proszę. A chodzi o zamontowanie przyciskow do kierownicy multifunkcyjnej.
Problem w tym, ze auta mam z 2005r. Kierownica ma miejsce na przyciski. Ale chcę zamontować te szare, czyli produkowane do 2005-2006r. Potem były już nowsze, czarne, ale one mi nie pasują kolorystycznie.
W związku z tym mam pytania
- Czy jest to w ogóle możliwe do zamontowania?
- Czy na forum są osoby, ktore taką opcję przerabiały
- Czy wiecie może jakie elementy i jakie elementy i cihc wersje bym potrzebował?
Dziękuję, gdyby ktoś zechciał mi pomóc

: ndz cze 03, 2012 16:13
autor: g_b
Wiatajcie, mam na oku kierownice multifunkcje wraz ze sterownikiem , czy do niej bedzie pasaowac moja poduszka czy nie??
dzieki

: ndz cze 10, 2012 10:59
autor: jarry
cześć, powinna pasować, jedynie co to występują 2 główne systemy mocowań poduszek, wzajemnie niekompatybilne

możesz zdemontować swoją, podejrzeć w dziurze od strony licznika patrząc i się upewnić, ale na 99% będzie OK

do tego dojdzie ci kabelek do multifunkcji, powinienem jeszcze jeden mieć na zbyciu

: wt lip 17, 2012 00:19
autor: Matys
Czesc, mam Turanika z 2006 roku skrzynia dsg i kierownice cztero ramienna, chcialbym zalozyc multifunkcyjna z dsg, przy probie akceptacji u "Ksiegowej" :D pojawil sie problem typu "kierownica 12 przyciskowa jest ladniejsza". Moje pytanie do Was Koledzy, czy da sie ta kierownice(12 przyciskowa) do mojego auta zalozyc, oczywiscie tak zeby przyciski byly aktywne czy musze przeforsowac opcje 8 przyciskowej kierownicy, bo jak doczytalem na tym poscie z tym zestawem nie ma problemow z adaptacja? I pytanie do jarrego czy ma moze taka kieronice na sprzedaz z ewentualnym zestawem?

: wt lip 17, 2012 00:29
autor: jarry
jeśli chodzi o kierownicę i osprzęt to coś powinienem znaleźć :) - zadzwoń lub napisz maila

12-sto przyciskowa nowa kierownica wymaga sterownika CH (duuużooo kasy) a żeby dizałały wszystkie przyciski to jeszcze nowy licznik, wyrżnięcie immo ze sterownika silnika, wymiana gatewaya, przebudowa wiązki i zamiana bordnetza i komfortu na zespolony nowy moduł (żeby licznik wyświetlał funkcje komfortu)

no powiem że to może troszkę w sumie wynieść :)

: wt lip 17, 2012 00:56
autor: Matys
Dzieki za blyskawiczna odpowiedz, czyli 8 przyciskowa (oczywiscie ta ktora polecasz bez gumek :) bedzie tansza i mniej problemowa w montazu?
Pozwole sobie jutro do Ciebie zadzwonic :D chcialbym porozmawiac na ten temat, i zapytac co masz na sprzedaz. Jeszcze raz DZIEKI :super: