Strona 3 z 35

: czw lut 09, 2012 18:27
autor: n00
A jak z wymianami oleju u was po zrobieniu Chipa , co ile kilometrów wymieniacie ?
Ja po rozmowie z tunerem wymieniam co 15 tyś. po zrobieniu programu i leje Olej LongLife ;)

Pozdro

: czw lut 09, 2012 18:39
autor: sianko86
ja tez robie co 15tys i leje shel helix 5w30

: pn mar 05, 2012 16:10
autor: JacaTouran
sianko86 pisze:ja tez robie co 15tys i leje shel helix 5w30

Panowie, jak robić chipa to w firmie, która nie robi tego na OKO tylko ma hamownię i wszystko na bierząco sprawdza.
W dobrze zrobionym chipie są same plusy, jeżeli ktoś robi autko na większą moc i robi to na OKO to różnie może być.

W razie potrzeby mogę pomóc :)

: pn mar 05, 2012 18:48
autor: sianko86
ja leje shell helix 5w30 i nic sie niedzieje . moj chip byl robiony w inowroclawiu i nie moge powiedziec nic zlego. samochod sie fajnie zbiera i pali ok 0,5l mniej

: czw mar 08, 2012 13:08
autor: JacaTouran
Po chipie wymiana co 15 tyś w komplecie z filtrem powietrza.
co 30tyś wymiana filtra paliwa

140KM vs 170KM + DSG + chip

: czw kwie 12, 2012 22:20
autor: yataman
Hejka,

Jak myślicie co lepiej kupić
a) 140KM + DSG
czy
b) 170KM + DSG

Opcja a) da mi po wirusie osiągi opcji b).
Natomiast opcja b) nie pozwala na zwiększenie mocy ponieważ skrzynia DSG nie wytrzyma?

Wspomnieć muszę że różnica w cenie jest bardzo znacząca.

Zastanawiam się nad rocznikiem 2007.

pozdr.,
y.

: czw kwie 12, 2012 22:24
autor: Turanek
Zapraszamy kolegę do Powitalni

: czw kwie 12, 2012 22:24
autor: JacaTouran
yataman pisze:Jak myślicie co lepiej kupić
a) 140KM + DSG
czy
b) 170KM + DSG
Myślę, że 140PS będzie lepszym rozwiązaniem i do chipowania i do eksploatacji. Aota 170 konne nie cieszą się zbyt dobrą opinią ze względu na układ wtryskowy siemensa, który bardzo często podupada :shock:

: pt kwie 13, 2012 21:24
autor: aki
Kolego yataman powiem ci że insteresowałem się chipowaniem i znam gościa który to robi i zna się na tym (DYNOSOFT ALIGATOR), ale z tego co wiem nie dasz rady wyciągnąć ze 140 + DSG 170 KM, na bezpiecznie zrobi ci 160, jeżeli masz sprawne auto. DSG cie ograniczy, a znam też takowych którzy zrobią ze 140 + DSG te 170 KM, ale ciekawe jak długo pochulasz...
Ze 170 KM na manualu robi się 195 KM, niestety nie osiągniesz tego gdy masz DSG, sytuacja podobna jak wyżej. Ja bym kupił 170 KM w manualu i zrobił bezpiecznego virusa, jak zależy ci na DSG (tak jak mi) to zostawił bym te 170 KM w serii, Touran to nie auto wyścigowe :)

: pt kwie 13, 2012 21:26
autor: niko02
Aki, wszystko zależy od tego, kto jak uzywa sprzęgła i jak jest poprowadzony moment.

: sob kwie 14, 2012 07:40
autor: aki
No tak ja mam nowe sprzęgło i Aligator może zrobić z mojego 160 KM, do 20 KM nie opłaca mi się wydawać 1000 zł. Wole ten 1000 zł wsadzić w samochód czy części do niego jak będą potrzebne.

: sob kwie 14, 2012 10:13
autor: jarry
dobry chip-tuning (hamownia, strojenie) kosztuje 400-700zł, jak dobrze się to załatwi to wyjdzie 350zł nawet do 0zł, zainteresowanym opowiem na Zlocie jak to zrobić :)

: sob kwie 14, 2012 10:13
autor: niko02
W sumie masz rację. Ja tak właśnie zrobiłem. Za 900. Myślę, że było warto. Spalanie przy oponach 205/55/60 było na poziomie 5-5,5l, gdy u innych widziałem 7-9l. przy 25000km zaoszczędziłem minimum 2100zł przez 1,5 roku.

: sob kwie 14, 2012 10:28
autor: aki
jERRY na zlocie mnie nie będzie napisz na PW, był bym zainteresowany, Aligator też robi to na hamowni wraz ze strojeniem i przy grupowym chce 1000 zł a normalnie 1500 zł.

: sob kwie 14, 2012 10:30
autor: jarry
niestety nie używam PW (mam wyłączone) - poza tym takie informacje lepiej się przekazuje osobiście w miłej chmielnej atmosferze :)