Dziękuję, właśnie tego chciałem się dowiedzieć - czy ktoś na tym forum ustawiał kąt synchronizacji dla silnika 2.0 TDI PD 16V i jakie wartości są najlepsze dla pełnego potencjału. Czyli najlepiej w moim przypadku ustawić na równe zero ?wesol pisze:Tak to wtedy +1. Tylko nie pamiętam czy w tych 16v też dawało pozytywny skutek takie przyspieszenie.
Kat synchronizacji walka rozrzadu
-
- Początkujący
- Posty: 14
- Rejestracja: pn lip 22, 2019 12:56
- Auto:: Touran 2.0 TDI AZV 2004
- Imię:: Andrzej
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Kat synchronizacji walka rozrzadu
-
- Początkujący
- Posty: 14
- Rejestracja: pn lip 22, 2019 12:56
- Auto:: Touran 2.0 TDI AZV 2004
- Imię:: Andrzej
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Kat synchronizacji walka rozrzadu
W/g moich obserwacji po przestawieniu kąta synchronizacji na +1 (wcześniej było -1.5) i po 2 miesiącach obserwacji odnotowałem średnie zużycie paliwa mniejsze o około 0.5 l/100km. Przy zachowaniu takiego samego stylu i warunków jazdy. Dodatkowo na wolnych obrotach chwilowe zużycie paliwa spadło z 0.5 l/h na 0.4 l/h, a czasem nawet pokazuje się 0.3 l/h.