Ciężko pali jak zimny?!Problem ozwiązany. SŁABY I SPORO PALI

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.
Awatar użytkownika
marcin975
Zaawansowany
Posty: 497
Rejestracja: ndz sty 22, 2012 22:10
Auto:: VW PASSAT B7 2.0 TDI
Imię:: Marcin
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 47 razy

Post autor: marcin975 »

jego nie wymienisz, możesz spróbować założyć na powrocie,u mnie nic to nie pomogło,bo trzeba by założyć jak najbliżej pompy,bo jak założysz tak jak ja przed filtrem to jak pompa puszcza to i tak paliwo spłynie w takiej ilości że i tak nie odpali prawidłowo,oczywiście jest to mój przypadek,może ktoś jeszcze podsunie jakiś pomysł.
PS: ja zaczołem od wymiany uszczelniaczy na pompowtryskach i nic to nie dało,zaryzykowałem i kupiłem nową pompę-problem znikł,sprawdź śruby czy jakaś się nie poluzowała i czy gdzieś w okolicy pompy się nie poci,może wystarczy tylko uszczelkę zmienić. :bry:
Touran był i się zmył :)
Awatar użytkownika
darek8677
Użytkownik
Posty: 201
Rejestracja: pt lis 23, 2012 19:54
Auto:: Touran'06BXE 105KM
Imię:: Darek
Lokalizacja: PARYŻ/RZESZÓW

Post autor: darek8677 »

dzieki kolego sprawdze to ;) tzn mialem zdejmowana pokrywe zaworow bo byly szklanki wymieniane, niewiem czy do tego zdejmuje sie vacum? w kazdym razie przed ta robota bylo tak samo takze bez roznicy. A do powrotu to ktory waz? sprobuje tu w Paryzu poszukac cos takiego. Pozdrawiam ;)
Awatar użytkownika
marcin975
Zaawansowany
Posty: 497
Rejestracja: ndz sty 22, 2012 22:10
Auto:: VW PASSAT B7 2.0 TDI
Imię:: Marcin
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 47 razy

Post autor: marcin975 »

kurcze nie pamiętam,ale chyba przy filtrze wąż miał znacznik koloru niebieskiego :roll: najwyżej odkręć jeden i podłóż np.butelkę i zakręć rozrusznikiem :bry:
Touran był i się zmył :)
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Post autor: JacaTouran »

Nie trzeba kręcić rozrusznikiem, wystarczy zaplon ;)
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Awatar użytkownika
darek8677
Użytkownik
Posty: 201
Rejestracja: pt lis 23, 2012 19:54
Auto:: Touran'06BXE 105KM
Imię:: Darek
Lokalizacja: PARYŻ/RZESZÓW

Post autor: darek8677 »

tak ,wiem ;) narazie nic nie bede grzebał bo nie mam warunków poza tym niewidze zadnego pocenia sie czy cos w tym stylu na vacum. Bo po 2-3 dniowym postoju po odpaleniu chodzi równo ale juz po 4 dniach lub dłuzej wystarczy ze 3 razy przekrece zapłon i cofne , to po odpaleniu chodzi równiutko :D co innego za pierwszym grzaniem świec (5-10 sekund poszarpuje jakby mu paliwa brakowalo na początku) wrzucę moze logi na zimnym i rozgrzanym silniku. Pozdrawiam :mrgreen:
logi po odpaleniu (zimny silnik):
http://vaglog.rtnet.pl/darek8677_112704.html
http://vaglog.rtnet.pl/darek8677_112703.html
a tu po rozgrzaniu:
http://vaglog.rtnet.pl/darek8677_112707.html
i jeszcze mam takie pytanie, mianowicie po odpaleniu temp. na MFD+ byla 9 st i na vagu tez 9st takze czujnik temp chyba ok, ale po rozgrzaniu temp. na wskazówce jak zawsze stoi na środku czyli 90st. a na vcds-ie pokazuje mi około 80st. czy to normalne? :P Pozdrawiam ;)
Awatar użytkownika
lukasz22i
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt wrz 07, 2012 17:17
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 3 razy

Post autor: lukasz22i »

Panowie inny problem...po wymianie uszczelniaczy na wtryskach auto osłabło i więcej pali, co jest nie tak? Przy okazji były wymienione też świeczki żarowe, uszczelka pod deklem oraz na Vacum.

Problem utrudnionego rozruchu po nocy został rozwiązany po wymianie gumek ale...no właśnie, prędkość max 160km/h (wcześniej niewiele ponad 180km/h), zauważanie słabszy przy większych prędkościach, do tego spore zapotrzebowanie na ON, ostatnia trasa autostradą, prędkość ok 120-140km/h, spalanie ponad 7.5l/100km (wcześniej w granicach 6.5l/100km).
ODPOWIEDZ