Strona 3 z 3

: czw maja 16, 2013 22:20
autor: koncio
no to jutro znów do garażu, tylko z kompem, regulacja rozrządu tak aby zmienić wartość, jak się nie zmieni polece po kablach, będę informował wieczorem, dzięki za podpowiedz, prznajmniej jest punkt zaczepienia kolejny, jak coś jeszcze komuś wpadnie do głowy prosze o info

: czw maja 16, 2013 23:14
autor: JacaTouran
koncio pisze:dzięki za zainteresowanie i rozjaśnienie tematu, relacja z dziś .. kolejna turbina, ta się może nie zacina jak poprzednia wczoraj, ale efekt podobny jak na tej przy której rozpisałem cały temat, dynamiczny test z dziś:

http://vaglog.rtnet.pl/rsdownpl_126798.html

nie udało mi się przekroczyć 3900rpm, rozrząd był minimalnie regulowany dziś przez mechanika, wcześniej max to 4100rpm(na turbinie z poniedziałku)

Panowie, rozumie temat turbiny, tego że niby nie ładuje poprawnie od dołu i dopiero przy 2300rpm dmucha tak jak powinna ale to 3 sprężarka w przeciągu kilku dni, nie uważacie, że problem leży w innym miejscu ? może wtryski, rozrząd był nie dawno robiony, kurde, ja się nie znam ale już pojęcia niemam co jeszcze można ... po przedstawieniu wyników po założeniu tej turbiny koleś ma oddać kase za robote jeśli nie pomoże, a jak widać nie pomogło, ale ja już na prawdę wątpie że to turbo.. moge wysłać do was sprężarkę ale jaką mam gwarancje że regeneracja u Was pomoże ? :(


Zmień mechanika....
Gwarancje Ci dam na pismie , ale daj mi auto , a nie samą suszarkę.

Auto musi przejść porządną diagnostykę to pierwsza i zasadnicza sprawa.
Fakt, że sprężarki Ci klękają jedna po drugiej swiadczy o tym co to za sprężarki.
Rozrząd i jecho synchro w tym aucie to przyczyna nie osiągania maksymalnych obrotów. Twoje auto powinno sie rozbujać do 4400 - 4500rpm.

Pozdrawiam

: pt maja 17, 2013 07:04
autor: TURBO
Przesledzilem temat jezeli chodzi o problem z ladowaniem turbiny, turbo budzi sie za wczesnie lub za pozno jest to problem regulacji zaworu podcisnienia i sruby na zderzaku karpusu turbiny ,zmienna geometria, lub zawor n75 i w gore. Piszecie ze to juz kolejna turbina i problem nie ustapil wiec raczej mozna wykluczyc uszkodzenie turbiny.

: pt maja 17, 2013 16:38
autor: koncio
koledzy mam prośbę, dziś udało się ustawić rozrząd prawidłowo ale cudów nie osiągnęliśmy.. teraz szukamy nieszczelności w układzie doładowania ale nie takich oczywistych, prosiłbym o wrzucenie loga ze sprawnego 2.0tdi bloku 3 w większym zakresie obrotów w celu porównania zasysanego powietrza przy danych obr/min

----edit..

układ ciśnieniowy turbiny został sprawdzony próżniowo, a także podciśnieniowy, brak nieszczelności

już nie wiem grze wsadzić ręce, jak wspomniałem rozrząd ustawiony na nowo -0,5 i się nie zmienia

teraz wziąłbym pod młotek i porównanie dawek paliwa, wtryski, krzywki na rozrządzie(tylko nie wiem jak się do tego zaprać) bo nic innego nie przychodzi mi do głowy, tylko tyle, że na niskich obrotach jest za niskie ciśnienie spalin które nie rozkręca odpowiednio turbo (na sztywno przesuneliśmy sztange turbo na maxa i nadal poniżej 2k rpm nie ładuje tyle co powinno mimo zadanego 2300mbara) , dopiero koło 2300-2600rpm ładuje max i tam już mocy nie brakuje aż do 4500rpm, nie wiem czy wspominałem.. katalizator został wycięty 2mc temu, auto wcale nie dymi... no na pewno ani odrobine na czarno, jakieś propozycje (tylko nie piąte turbo ;) )?

: pt maja 17, 2013 23:18
autor: JacaTouran
daj to komus ogarniętemu zeby ustalił problem. Przez internet to nie naprawa , tym bardziej że autko wymaga dokładnego namacalnego przeglądu..

: pt maja 17, 2013 23:57
autor: Cesarz
JacaTouran pisze:Przez internet to nie naprawa ,
no i tu Jaca trafił w sedno :?

: sob maja 18, 2013 23:50
autor: rob555
koncio pisze:
układ ciśnieniowy turbiny został sprawdzony próżniowo, a także podciśnieniowy, brak nieszczelności
Zobacz manometrem jaka masz wartosc podcisnienia na wejsciu do "gruszki" turbo

: ndz maja 19, 2013 00:36
autor: koncio
rob555 pisze:
Zobacz manometrem jaka masz wartosc podcisnienia na wejsciu do "gruszki" turbo
manometru podciśnieniowego nie posiadam, ale w praktyce widze, że nawet na postoju po agresywnym bucie podciśnienie bez problemu przestawia sztange aż do końca-do ogranicznika (hamulca czy jak to się tam nazywa.. ) wnioskuje, że jest prawidłowe, tym bardziej, że jak już było wspomniane kołowo 2300-2600 rpm turbina pompuje tyle co powinna.

bipy są w normie, szcegolnie koło 3k rpm, w poniedziałek pewnie będe grzebał pod głowicą jeśli dojde o tego co wogólne i jak moge tam sprawdzić

może ktoś wie czemu vagiem nie moge wbić się na login/adaptacje 12233 ? w 1.9tdi działa, tutaj wywala błąd, dodatkowo nie mogę sie połączyć w pompą..

: ndz maja 19, 2013 09:38
autor: Dodi
koncio pisze:może ktoś wie czemu vagiem nie moge wbić się na login/adaptacje 12233 ? w 1.9tdi działa,
bo to jest login do 1.9 ...
koncio pisze:dodatkowo nie mogę sie połączyć w pompą..
z jaką pompą?

: ndz maja 19, 2013 09:40
autor: admin
koncio pisze:
może ktoś wie czemu vagiem nie moge wbić się na login/adaptacje 12233 ? w 1.9tdi działa, tutaj wywala błąd, dodatkowo nie mogę sie połączyć w pompą..
U mnie w BMM działa 12233

: ndz maja 19, 2013 11:01
autor: rob555
koncio pisze: manometru podciśnieniowego nie posiadam, ale w praktyce widze, że nawet na postoju po agresywnym bucie podciśnienie bez problemu przestawia sztange aż do końca-do ogranicznika (hamulca czy jak to się tam nazywa..
Czesto siada Vacuum pompa i slabo ssie :lol: na niskich obr.
Dasz mu w pedzel i podcisnienie prawidlowe sie pojawia.
Trzeba sprawdzic jakie jest na jalowym bo moze wtedy sztanga nie jest wciagnieta do konca.
Pozatym takie sprawdzenie tez wyklucza awarie n75 bo bywa ze w stanach posrednich glupieje mimo ze na tescie 0/1 wychodzi piknie.