Strona 3 z 31

: sob sie 20, 2011 13:02
autor: piurko2
bozzio pisze:no i po wymianie - tarcze + klocki.
Gościu w serwisie stwierdził jednoznacznie: nowe tarcze = nowe klocki, a te które mi zostały przy następnej okazji założyć, bo gdy założę stare, to mogą mi wyżłobić rowki na tarczach i wtedy dupa zbita... argumentacja jakbym słyszał piurko2, no tyle, że bez dupy zbitej :mrgreen:
To kiedy mam wpaść na browarka.... :mrgreen:

: ndz sie 21, 2011 09:35
autor: bozzio
to nie to forum :P tu browarka nie da się postawić, a nie wiem czy chciałoby Ci się jechać prawie 1000km :mrgreen: ... ale browarek tak i tak stoi.

: wt sie 23, 2011 16:05
autor: Ciapek
a o tarczach Gerlinga nikt z Was nie słyszał?
Podobno również dobre.

Jak z tymi rozmiarami zrobiły osoby które same kupowały zestaw?
Sam przymierzać się muszę do zakupu nowego zestawu na przód i tył.

pozdr

: wt sie 23, 2011 20:48
autor: jeżu
Girling pochodzi ze stajni TRW-Lucas kapkę tańszy w zakupie i sprawdzona firma dużo się tego sprzedało... Może być

: ndz sie 28, 2011 17:36
autor: rock4
spacewalker pisze:Na ten przypadek to moze byc nie odbijający zacisk. Przerabiałem temat u siebie. Po pół roku jazdy z piszczacym zaciskiem, klecek diabli wzieli.
@spacewalker: a w tym okresie, nie grzała Ci się tarcza? bo rozumiem, że piszczenie było wywołane zbyt bliskim kontaktem klocka z tarczą. Pomógł w tym przypadku zestaw naprawczy zacisku?

: ndz sie 28, 2011 18:08
autor: spacewalker
Grzała, ale nie na tyle zebym panikował. Było lato, jazda w korkach, alus duzy, słonce grzało, wszystko było gorące. W nocy nie jeździłem by widziec czy tarcza czerwona.

: ndz sie 28, 2011 19:29
autor: rock4
spacewalker pisze:W nocy nie jeździłem by widziec czy tarcza czerwona.
a mogło by to bardzo ciekawie wyglądać ;)
a co z moim drugim pytaniem: czy pomógł w tym przypadku zestaw naprawczy zacisku?

: pn lis 21, 2011 23:58
autor: Ciapek
jakie tarcze i klocki mają w ASO? Kto dla nich robi dedykowane do Tourana?

a Bosch?

: wt lis 22, 2011 23:23
autor: Cesarz
Ciapek pisze:jakie tarcze i klocki mają w ASO? Kto dla nich robi dedykowane do Tourana?

a Bosch?
kto robi "fabryczne" to nie wiem .... z tyłu mam boscha i... i nic poprostu jeżdze bez uwag... na przód przymierzam sie do nacinanych ATE

: śr lis 23, 2011 00:20
autor: ptomek2
Dla vw robi ate w 3 vw mam właśnie tej firmy

: śr lis 23, 2011 08:53
autor: Dodi
Dla vw robi ate
też mi sie tak wydaje... ja u siebie mam załozony cały komplet ATE, a auto serwisowane bylo własnie w ASO...

: śr lis 23, 2011 09:20
autor: Ciapek
czytałem ten cały wątek i wiem, że trzeba zwrócić uwagę na rozmiar bo ktoś mógł zmieniać.
A ja zapytam w ten sposób.
Jak mi nikt wcześniej nie zmieniał rozmiaru to jakiego rozmiaru powinienem mieć tarcze i klocki?

: śr lis 23, 2011 09:28
autor: Dodi
tarcze 288 mm...

: czw lis 24, 2011 00:33
autor: Ciapek
Dodi, ale to przód czy tył? Space coś pisał że fabrycznie TDI 140 KM ma z tyłu mniejsze. hmm
/pomógł Leksykon Jarry'ego :) 288 przód, 272 tył

Jak kupujecie tarcze i klocki to zawsze w zestawie tej samej firmy?

Zastanawiam się między Gerlingiem, a ATE.
Z ATE ktoś pisał o serii tarcz Power Disc i klocków ATE Ceramic. Dorbze zrozumiałem i poczytałem, że Ceramic to są klocki, a nie tarcze?
Warto to? Duża różnica w cenie między standardowymi ATE?

: czw lis 24, 2011 00:35
autor: jeżu
Warte ale drogie....... :>