Wysokie obroty

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Post autor: JacaTouran »

TomTDI pisze:Dla kolegi zrzut TPI na temat wolnych obrotów. Także jeżeli akumulator jest dokumentnie rozładowany wzrasta obciążenie i zgodnie z załączoną tabelką podnosi obroty.
Przeciez to samo napisałem, ale nie doładowuje akumulatora. Więc nie wiem co chcesz udowodnic.
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
TomTDI
Użytkownik
Posty: 156
Rejestracja: czw gru 13, 2012 00:45
Auto:: Touran 1.9TDI AVQ 2003MY
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Małopolska
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 83 razy

Post autor: TomTDI »

Kolejna informacja z dokumentacji technicznej na temat akumulatora i wolnych obrotów.
Załączniki
Opis BCM
Opis BCM
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Posty: 2325
Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

Post autor: Tomas »

Już się cieszyłem że problem rozwiązany. Ale nie długo. W czwartek elektryk naprawiał alternator, było za niskie napięcie ładowania. Wczoraj odebrałem auto, ładowanie 14,37. No i dziś niestety znów obroty poszły do góry. Nie mam już siły. Akumulator jest dobrze naładowany, klemy czyszczone, czujnik temp cieczy wymieniony.
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Post autor: Muti »

Tomas, a pkty masowe poczyściłeś? pod filtrem na podłużnicy są bardzo dogodne warunki do "rozwijania" się korozji. Tak samo wyczyść masę na kielichu przy aku.
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Posty: 2325
Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

Post autor: Tomas »

masę tylko przy kielichu czyściłem
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Post autor: Muti »

Sprawdź na podłużnicy pod filtrem pow.
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
robertb1974
Przeglądacz
Posty: 89
Rejestracja: pt gru 16, 2011 20:57
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Katowice

Post autor: robertb1974 »

Tomas, u mnie bajka była podobna. Gość wymienił mi cały alternator (jakiś lewy) i dalej to samo, pomimo tego że mu sugerowałem wymienić sam regulator napięcia. W końcu jak wymienił ten nieszczęsny regulator na oryginał Boscha to wszystko wróciło do normy, a chciał mnie naciągnąć na więcej (łajza). Koszt regulatora około 150 + 50-80 wymiana. Temat podwyższających się obrotów zakładałem, a tu link ;

http://touranklub.pl/forum/viewtopic.ph ... sc&start=0
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Posty: 2325
Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

Post autor: Tomas »

Przeczyściłem wszystkie masy na podłużnicy i jeszcze raz na kielichu. Razem 5 szt. Zobaczymy. Mi wymienił komutator w alternatorze, jeżeli czyszczenie masy nie pomoże to wracam do niego.
TomTDI
Użytkownik
Posty: 156
Rejestracja: czw gru 13, 2012 00:45
Auto:: Touran 1.9TDI AVQ 2003MY
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Małopolska
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 83 razy

Post autor: TomTDI »

Zrób odczyty w silniku 002 (3-pole) kanał i w centralnej elektr. 013 kanał (napięcia)
Załączniki
09-bloki-013-015.jpg
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Posty: 2325
Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

Post autor: Tomas »

Niestety znów to samo, obroty idą w górę. Do tego dochodzi odcinanie np podgrzewanie szyby tylnej. Czyli komp wyłącza zbędny pobór prądu. Dziś go przeskanuje.
Awatar użytkownika
Cesarz
Władca postów
Posty: 4415
Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
Imię:: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 629 razy
Otrzymał podziękowań: 223 razy

Post autor: Cesarz »

Tomas, a co z samym aku? Może po prostu nie trzyma pojemności? A w alternatorze to proponuje sprawdzić reg. napiecia
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Post autor: Muti »

marynarz75 pisze:A w alternatorze to proponuje sprawdzić reg. napiecia

Dobrze prawi,polać mu :) Po wyczyszczeniu mas,klem i sprawdzeniu aku to jest następny przystanek :P
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Posty: 2325
Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

Post autor: Tomas »

Napiecie ladowani jest 14,36 V - ksiązkowe, aku trzyma, wszytkie cele ok.
Sugerowałem mu regulator napięcia ale twierdzi ze skoro ładowanie po naprawie komutatora jest OK to z alternatorem tez jest juz OK.
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Post autor: Muti »

Tomas, no to musisz podłączyć auto i sprawdzić napięcia kiedy auto podnosi obroty.U mnie czasami jak był słabszy akumulator podnosił obroty,ale nigdy nie odłączał grzania szyby czy innych,także u Ciebie spadek musi być konkretny.Jak dla mnie regulator napięcia :roll:
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
robertb1974
Przeglądacz
Posty: 89
Rejestracja: pt gru 16, 2011 20:57
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Katowice

Post autor: robertb1974 »

Tomas, to regulator napięcia, miałem identyczne objawy. Wymień i będzie jak ręką odjął :) A magikowi :hahaha: podziękuj :>
ODPOWIEDZ