Strona 3 z 3

: śr sie 08, 2012 15:44
autor: niko02
Ja dzisiaj rano wymieniłem kpl. amortyzatory i sprężyny ale manual, który zrobię będzie trochę okrojony, bo miałem za brudne łapy, żeby zrobić dokładne zdjęcia.
Dorobiłem sam ściągacze do sprężyn i jakoś poszło.
Jeżeli chcesz same odbojniki, to możemy coś pomyśleć i porobić razem.

: śr sie 08, 2012 21:33
autor: Rauko
Chętnie, ale muszę się w odpowiednie odbojniki zaopatrzyć na początek :)

: ndz gru 02, 2012 17:48
autor: Cesarz
Muti pisze:Teraz mam bilsteina B4 i dają radę-koszt zakupu to naprawdę niewielkie kwoty,a prowadzenie zawsze pewniejsze niż jakieś uzywki ;)
Teraz będę wymieniał sprężyny na eibachy i amory chyba na bilsteina b6,albo na coś tańszego twardszego ;)
Muti i jak ci sie jezdzi na tych B4? I jezeli nie tajemnica ile płaciłes?
Ja sie szykuje do wymiany tyłnych amorów + odboje wiec zbieram dane...

Mam przedstawicielstwo Bilsteina pod nosem wiec moze sie skusze

: ndz gru 02, 2012 19:52
autor: Tomasz_W-wa
Ja zakładałem do drugiego autka amorki z firmy Bilstein (przód - Bilstein Sport VNE 4575; tył - Bilstein Sport BNE 2917, auto Audi A3 8L) i powiem przejeździłem na nich 2 lata i wszystko było dobrze, zawieszenie oryginalne sportowe.

W tym miesiącu wymieniam tylne amortyzatory w Touranie bo mi jeden wylał i jednak postanowiłem zakupić z firmy Sachs model Super Touring 310 715. Ktoś je zakładał, chociaż do Sachsa raczej nie słyszałem żeby miał ktoś zastrzeżenia.

Pozdrawiam
Tomasz_W-wa

: śr gru 05, 2012 10:41
autor: Muti
marynarz75, bilstein B4 to są zwykłe amory,ale takie mają ichne oznaczenie ;) B6 to sporty,a B8 to już do obniżanych aut.

Jeżdzi się tak jak na oryginałach.Zrobiłem już na nich koło 95tys i ja już odczuwam,że to nie jest to co powinno :P Także u mnie czas rozejrzeć się za jakaś niższą sprężyną i amorem :roll:

: śr gru 05, 2012 11:45
autor: marcin975
Ja ostatnio wymieniałem przód+tył,zaryzykowałem i założyłem firmy Kayaba ale o seryjnym skoku mimo,że auto jest obniżone -35mm. cena przód 210zł/szt. tył 180zł/szt. A co z tego będzie czas pokaże jak założe po zimie 18" :mrgreen:

: ndz lut 24, 2013 15:26
autor: czesio19892404
Koledzy mam pytanko. Szykuje się do wymiany sprężyn tył (najlepiej wzmocnione) amorków tył i przód i kpl. odbojów tył i przód. Co polecacie??Macie może coś do sprzedania??

: ndz lut 24, 2013 18:32
autor: Dodi
czesio19892404 pisze:Koledzy mam pytanko. Szykuje się do wymiany sprężyn tył (najlepiej wzmocnione) amorków tył i przód i kpl. odbojów tył i przód. Co polecacie??Macie może coś do sprzedania??
jaką masz wersję 5-cio czy 7-mio osobową? jak 5-cio to wymień na sprężyny od 7-mio osobowej i już troche bedziesz miał wzmocnione...

: pn lut 25, 2013 18:36
autor: czesio19892404
Dodi, Dzięki właśnie takie najprawdopodobniej założę. A jakiej firmy byś proponował??

: sob maja 18, 2013 18:56
autor: Cesarz
Tomasz_W-wa pisze:W tym miesiącu wymieniam tylne amortyzatory w Touranie bo mi jeden wylał i jednak postanowiłem zakupić z firmy Sachs model Super Touring 310 715. Ktoś je zakładał, chociaż do Sachsa raczej nie słyszałem żeby miał ktoś zastrzeżenia.
I jak tam amory?
A oriętuje sie ktoś jaka jest różnica (poza ceną) w amortyzatorach SACHS Super Touring a SACHS Advantage?

: ndz maja 19, 2013 17:32
autor: STYLON
wymieniłem amorki tył na Sachs model Super Touring 310 715 tydzień temu bo jeden z tyłu wylał. Przy okazji wymieniłem też odboje z osłonami. Cena za części ( 2 amorki ,2 odboje i 2 osłony) 400 zł .Robocizna "0" bo sam wymieniałem - czas godzina na 2 strony spokojnego wymieniania. Teraz czeka mnie wymiana sprężyn z przodu bo jedna pękła :/