


Klepniete z HTC One_E8
Tak, ja wymieniłem rozrusznik na wersję z 11 zębami i problem zniknął.Fastener pisze:Witam czy ktoś rozwiązał problem z ciężkim odpalaniem BMN-a po dłuższym postoju ? Też się z tym borykam...
Widocznie nie odpalałeś BMN-a w mrozy...konradkry pisze:Koledzy co wy z tym odpalaniem,
u mnie diesle jak jest poniżej 0 odpalają lepiej jak przy +30 stopni.
A tak na marginesie ostatnio wpadł mi w ręce 1,4 tdi, odpalanie masakra.
Klient twierdzi ze był u fachowców wymienili świece żarowe i nie ma poprawy.
Przed podpięciem polówki maska w górę osłona silnika do zdjęcia a tam ciekawostka listwa do zasilania świec zdjęta.
Odpalam dokonuje pomiarów a tam, synchronizacja lata od 1 do 10 stopni, wtryskiwacz 2 poza granicą.
Tak, jest wielowątkowy. Sam widzisz ze wątek ma 21 stron i w moim opisywanym tu przypadku zrobilem wszystko co ludzie podpowiadali w sposób rzetelny i bez pośpiechu. Wszystko robiłem sam bo mi zależało żeby usunąć ten upierdliwy problem. Żaden mechanior nie pomógł, albo jak próbował to kończyło się zazwyczaj na tekście typu "jedź Pan dalej, ten typ tak ma, sprzedaj Pan to auto" i inne konstruktywne pomysły.konradkry pisze: Reasumując, sadze ze problem jest wielowątkowy, i trzeba przy diagnozie podeści do tego na spokojnie.
Sąjaras99 pisze: Ciekawe czy są tacy którzy ze swoim BMN, BMR:
1. Nie mają takiego problemu. Pali od strzała
To gratulujemy poprawnie palącego BMN-am0nter pisze:Sąjaras99 pisze: Ciekawe czy są tacy którzy ze swoim BMN, BMR:
1. Nie mają takiego problemu. Pali od strzałaJeśli tylko akumulator jest ok, to pali bezproblemowo nawet tak jak dzisiaj przy - 15 po dwóch dniach postoju
Ale jeśli aku słaby, to będzie kręcił dłużej rozrusznikiem rzeczywiście...