Strona 22 z 37
: śr lip 31, 2013 13:12
autor: lock00
Wszystko w normie

: czw sie 01, 2013 13:32
autor: sandal23rx
byłem zaniepokojony ponieważ podczas przyspieszania na zimnym silniku wywalało mi błąd ESP i silnik pracował na 3cyl. Po ponownym zapaleniu wszystko ok. Sprawdzałem VCDSem i jakiś błąd o 1 wtrysku. Gdzieś wyczytałem że trzeba by przejrzeć instalację biegnącą do pompek. Podociskałem tylko końcówki i dzisiaj miłe zaskoczenie że problem zniknął. Zobaczymy czy problem nie powróci. Co wy na to? ;>
: wt paź 08, 2013 16:54
autor: wachu
Dziś auto z trudem odpaliło.
Wcześniej korekty miałem +- 1.6 na dwóch cylindrach. Dziś nagle poszło na +-3.0 na wszystkich czterech. Masakra.
Dobrze, że w przyszłym tygodniu akcja serwisowa.
Ale chyba odstawie auto do garażu, bo nie dojadę do serwisu.

: pn paź 14, 2013 10:29
autor: max0107
Panowie a co sadzicie o takich wartosciach na pompkach ? Do wymiany ?
http://vaglog.rtnet.pl/max0107_144777.html
Z autem nic sie nie dzieje ale jednak wartosci ciut wysokie...
: pn paź 14, 2013 10:32
autor: lock00
max0107, a czytałeś manuala? bo ja nie widze w Twoim logu korekcji wtrysków, tylko Bipy
: pn paź 14, 2013 11:04
autor: max0107
http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?t=6780
Kolego tu sa moje wszystkie logi, jak mozesz to zerknij.
: pn paź 14, 2013 11:08
autor: lock00
max0107, parametry korekcji elegancko , a bipy troszku za duzo
: pn paź 14, 2013 11:13
autor: max0107
Synchro walka rozrzadu jest delikatnie do poprawki ale czy to pomoze na te bipy?
: pn paź 14, 2013 11:24
autor: lock00
max0107, tak
: czw paź 17, 2013 17:02
autor: FUHradex1980
Witam,
próbowałem sprawdzić pompki,
mam coś takiego - co jest nie tak?????????
http://www.imagic.pl/files/22840/./DSC_0177i.jpg
: czw paź 17, 2013 17:09
autor: max0107
Brak odczytu z 3 wtryskow, ale dlaczego ?
: czw paź 17, 2013 17:38
autor: FUHradex1980
silnik pracuje więc działają, lecz coś mi się w pracy nie podoba, wcześniej mi magik sprawdzał i pewnie jeden wtrysk niedomaga, czy brak odczytu może być powodem wtyczki, zaciski na nich?
Będę dawał pompki do sprawdzenia i chciałem sobie je sprawdzić przed wyjęciem i taki klops mi wyskoczył...
wklejam jeszcze raz i proszę o pomoc kogoś zorientowanego w temacie
http://www.imagic.pl/files/22840/./DSC_0177i.jpg
: czw paź 17, 2013 17:42
autor: admin
Może wiązka coś nie kontaktuje..
: czw paź 17, 2013 18:04
autor: lock00
A ja obstawiam że może to być wina VCDSa, choc nigdy takiego czegoś nie miałem...
: czw paź 17, 2013 19:09
autor: FUHradex1980
Mam kabel VAG106 na jakim programie go odpalić jeśli to wina VCDS-a?
[ Dodano: Czw Paź 17, 2013 22:02 ]
Panowie, zrobiłem test kabla i ruszyło,
mam fotki z pomiarów
Pierwsze - autko zimne zaraz po zapaleniu temp.20-25st.
http://www.imagic.pl/files/22840/./DSC_temp.30st.jpg
Druga fotka
autko zagrzałem tak do 50st.
http://www.imagic.pl/files/22840/./DSC_50st.jpg
Trzeci pomiar - auto zagrzane do temp.odpowiedniej
http://www.imagic.pl/files/22840/./DSC_ ... 0temp..jpg
Auto zimne pali od strzała, ciepłe już kiepsko, wiem że rozrząd jest na 2st.
Proszę o poradę