Strona 24 z 34

Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz

: ndz mar 04, 2018 19:23
autor: wesol
Nieszczelność na oringach to w większości przedmuchy z komory spalania w układ zasilania paliwem. Wtedy też mamy pompki zasilanie zamiast płynnym paliwem porostu pianą. To skutkuje tym że o ile jeszcze silnik na wolnych obrotach chodzi znośnie tak już pod obciążeniem kuleje i korekcje w 013 wariują okropnie.

Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz

: ndz mar 04, 2018 19:53
autor: jaras99
wesol pisze:Nieszczelność na oringach to w większości przedmuchy z komory spalania w układ zasilania paliwem. Wtedy też mamy pompki zasilanie zamiast płynnym paliwem porostu pianą. To skutkuje tym że o ile jeszcze silnik na wolnych obrotach chodzi znośnie tak już pod obciążeniem kuleje i korekcje w 013 wariują okropnie.
No wszystko fajnie, ale co to ma wspólnego w opisywanym problemie? Auto jak juz zapali to potem jedzie bez żadnych problemów

Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz

: ndz mar 04, 2018 21:01
autor: wesol
Więc tu do oringow się nie można czepiać. Po mojemu to albo tandem do luftu albo pompki.

Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz

: ndz mar 04, 2018 21:44
autor: konradkry
Kolega tandemów juz 3 sztuki założył, a pompki tylko raz, najwidoczniej trzeba je wyjąć dać do sprawdzenia.

Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz

: ndz mar 04, 2018 21:52
autor: jaras99
A jest możliwość ze gniazda pompek mogą być wyrobione?
Słyszałem/czytałem po forach ze w 8V glowicach takie rzeczy się zdarzały.

Zrobię jeszcze raz próbę z porannym odpalaniem i zacisnietym powrotem ropy z pompek ale z stojącym autem pod chmurką.

Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz

: ndz mar 04, 2018 22:04
autor: Fastener
jaras99 pisze:A jest możliwość ze gniazda pompek mogą być wyrobione?
Słyszałem/czytałem po forach ze w 8V glowicach takie rzeczy się zdarzały.

Zrobię jeszcze raz próbę z porannym odpalaniem i zacisnietym powrotem ropy z pompek ale z stojącym autem pod chmurką.
Tak zrób i zdaj relację.
Co do wyżej to ja mam wymienione PD-ki na nowe + nowe uszczelniacze, a same PD-ki nie miały wpływu na odpalanie jedynie na drgania i wibracje już po zapłonie. Kolega wymienił tandem pompę a ja uszczelki na niej więc to także nie to.
Gniazda miałem sprawdzane fizycznie przez mechanika przy okazji wymiany PD-ów to tyle.

Przestawiona synchronizacja z +4 na 0 i rozrusznik 11 zębów w ostateczności poprawił odpalanie dopóki nie przyszły mrozy wtedy problem powrócił.
Dzisiaj przy -3 już lepiej odpalał ale dalej z czkawką. Przy temperaturach plusowych problem zniknie...

Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz

: pn mar 05, 2018 00:55
autor: Zbyniu90
Kolego wesol, ja wiem ze mozna robic to bez rzadnych czujnikow ani suwmiarek, ale ja napisalem jak powinno sie to robic wedlog VW i tyle.
A wszystkie opcje dla ktorych ten silnik nie odpala zostaly wypisane w tym watku od poczatku, ja bym proponowal posprawdzac wszystko jeszcze raz, a nie pisac ze cos bylo wymieniane 8 miesiecy temu, bo ja w 8 miesiecy zrobie 100 tys km

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz

: pn mar 05, 2018 09:14
autor: konradkry
w 8 zaworowych się bujają wtryski ponieważ są podparte z jednej strony.

Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz

: pn mar 05, 2018 10:43
autor: nieldos
Tego to jeszcze nie słyszałem żeby się bujały wtryski???

Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz

: pn mar 05, 2018 11:44
autor: wesol
No a od czego się niszczą gniazda i oringi. Cały net o tym trąbi od chyba dekady.

Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz

: pn mar 05, 2018 12:15
autor: konradkry
Bujnie jako synonim zachodzącego zjawiska, nie bujają się jak sternik na omedze, z amplitudą 20 stopni,
Występuje efekt poruszania się wtrysku, wynikające z konstrukcji trzymacza tego elementu. W 2.0 trzymany jest za pomocą 2 śrub przez co jest to wyeliminowane.

Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz

: śr mar 14, 2018 19:31
autor: Krystq.k
Tak wygląda u mnie odpalanie przy 8°C po 8h postoju.

https://youtu.be/Q4h1tZ8u1y0
Troche innaczek jak dotej pory dodawane filmiki. Co wy na to?

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz

: śr mar 14, 2018 19:47
autor: jaras99
U mnie odpala identycznie tyle ze po dłuższym postoju i w temp poniżej 5 stopni

Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz

: śr mar 14, 2018 21:19
autor: puchaty106
Krystq.k pisze:Tak wygląda u mnie odpalanie przy 8°C po 8h postoju.

https://youtu.be/Q4h1tZ8u1y0
Troche innaczek jak dotej pory dodawane filmiki. Co wy na to?

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
A moze to byc wina oringow pod PD? bo mam podobny problem tylko u mnie krocej kreci i jak juz zlapie to odpala na pol zabka.

Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz

: śr mar 14, 2018 21:31
autor: Fastener
Wygląda na to, że się zapowietrza... kręci szybko i sprawnie.
Jeśli nie miałeś robionych uszczelek PD i pompy vacum to zacznij od tego.