Miki76 pisze:
tak ten będzie działać jak odpowiednio zakodujesz u mnie śmiga aż miło
Po co wprowadzasz kolegę w błąd ?
Widać przecież ze tam siedzi 5K0 a nie 1K0 .
1K0 ..CH nie zadziała bo nie będzie nawet pasował, więc nie szukaj tego.
Musisz zmienic modul kierownicy na 5k0 953 569 L lub nastepca H.
Jak co z index L mam do sprzedania.
modyfikacje.
RNS510
Dynaudio
Podswietlenie LED
Webasto
Kierownica multifunkcyjna.
PFSE WLAN
Asystent zmęczenia
Front Camera Assistance
Miki76 pisze:
tak ten będzie działać jak odpowiednio zakodujesz u mnie śmiga aż miło
Po co wprowadzasz kolegę w błąd ?
Widać przecież ze tam siedzi 5K0 a nie 1K0 .
1K0 ..CH nie zadziała bo nie będzie nawet pasował, więc nie szukaj tego.
Musisz zmienic modul kierownicy na 5k0 953 569 L lub nastepca H.
Jak co z index L mam do sprzedania.
była mowa o sterowniku pod kierownicą ten z końcówką ch działa ze starymi kierownicami jak i z nowymi a moja wina nie sprawdziłem jaki ma rocznik auta opierałem się na moim przypadku
Koledzy, pytanko dla pewności?
Chodzi o wymianę kiery na multi w 1T2 - 8-mio przyciskowa.
Mam (do założenia) moduł 1K0 953 549 BS (hghline) i zupełnie przypadkowo wpadł mi w ręce (jest jeszcze gdzieś w drodze) kabel do poduchy nr 5K0 971 584 D z 2012r. w więc już z 1T3
Czy taki zestaw spasuje, czy kabel też 1K0..... ma być?
Raczej bez przeróbki nie podejdzie, na pewno inny wtyk do modułu z przyciskami do poduchy chyba też.
Jak byś chciał sprzedać ten kabel to odkupie go od Ciebie, pisz do mnie na PW.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Jesli mam obsluge komputera w manetkach i doloze kierownice multi .
To czy bede mogl obslugiwac fis przez kierownice i manetki ??
I czy kodowanie i adaptacje 5K0... odbywa sie tak samo jak 1K0......
Ostatnio zmieniony pn lis 24, 2014 11:38 przez myczek, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli chodzi o działanie prawej manetki z guzikami do komp. i zamontowanej kierownicy Multi to wszystko zależy jakimi mamy licznik z pełnym fisem.
Jeżeli mamy licznik z pierwszych lat to będzie działać i manetka i z przycisków, jak założymy z końcówki polifta to tylko przyciski z kierownicy i do tego trzeba zmienić manetkę na taką bez guzików do kompa.
Przerabiałem to u siebie i miałem licznik z pełnym Fis-em i z przedlifta i z polifta
Na forum jest gdzieś rozpiska liczników, które z czym działają.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Tomasz_W-wa pisze:Jeżeli chodzi o działanie prawej manetki z guzikami do komp. i zamontowanej kierownicy Multi to wszystko zależy jakimi mamy licznik z pełnym fisem.
Jeżeli mamy licznik z pierwszych lat to będzie działać i manetka i z przycisków, jak założymy z końcówki polifta to tylko przyciski z kierownicy i do tego trzeba zmienić manetkę na taką bez guzików do kompa.
Przerabiałem to u siebie i miałem licznik z pełnym Fis-em i z przedlifta i z polifta
Na forum jest gdzieś rozpiska liczników, które z czym działają.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Mi chodzi o Touranek 1T3 .
Czyli mam rozumiec ze manetke bez obslugi komputera tez bede potrzebowal.
moze ktos sprawdzic jaki jest to numer katalogowy do 5K0..
Ostatnio zmieniony pn lis 24, 2014 15:38 przez myczek, łącznie zmieniany 1 raz.