WJ pisze:Miałem wcześniej LongLife'a u siebie. Po wymianie w serwisie Belg zrobił na nim 6 tysi km, ja dołożyłem kolejne 15. Teoretycznie mógłbym jeszcze pojeździć ale wymieniłem na LM 4600 i różnica w pracy i spalaniu jest zauważalna. Jedno wiem...nigdy więcej LongLife. Silnik ma mieć świeżą oliwę co 10-15 tys i basta!
Wreszcie konkret mądre słowa.
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
Człowiek się wciąż uczy. Pierwszy raz miałem do czynienia z LongLife. W ASO na weryfikacji panowe "mechanicy" mówili że "mam spokój" bo niedawno zmieniany. Dopiero po zalaniu nowego oleju po 2/3 przebiegu dla LL i zmianie pracy silnika przekonałem się że nie tędy droga...
Był: VW TOURAN CROSS, AUDI A3 SPORTBACK S-TRONIC, PASSAT B6 VARIANT SPORTLINE, VW TOURAN R-LINE, VW Golf V TDI, VW TOURAN UNITED 2.0 TDI, FIAT PANDA Jest: AUDI A6 Avant CR, MERCEDES A180, VW UP, SKODA CITIGO "Lieber Geld verlieren als Vertrauen" - Robert Bosch.
Olej wymieniamy max co 15tyś, filtr powietrza zawsze razem z nim, filtr paliwa co 30tyś.
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
Ja tam wymieniam wszystko na raz. Jaca jeżeli masz olej long live interwał masz co 30 tkm. Powiem szczerze ze miałem pare aut z takim interwalem i nie narzekalem. Auta smigaly głownie na trasach.
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
Był: VW TOURAN CROSS, AUDI A3 SPORTBACK S-TRONIC, PASSAT B6 VARIANT SPORTLINE, VW TOURAN R-LINE, VW Golf V TDI, VW TOURAN UNITED 2.0 TDI, FIAT PANDA Jest: AUDI A6 Avant CR, MERCEDES A180, VW UP, SKODA CITIGO "Lieber Geld verlieren als Vertrauen" - Robert Bosch.
Nie jest to znowu taki wielki koszt wymiany filtrów. Ja zalewam wszystkie auta olejem Fuchs.
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
Był: VW TOURAN CROSS, AUDI A3 SPORTBACK S-TRONIC, PASSAT B6 VARIANT SPORTLINE, VW TOURAN R-LINE, VW Golf V TDI, VW TOURAN UNITED 2.0 TDI, FIAT PANDA Jest: AUDI A6 Avant CR, MERCEDES A180, VW UP, SKODA CITIGO "Lieber Geld verlieren als Vertrauen" - Robert Bosch.
Był: VW TOURAN CROSS, AUDI A3 SPORTBACK S-TRONIC, PASSAT B6 VARIANT SPORTLINE, VW TOURAN R-LINE, VW Golf V TDI, VW TOURAN UNITED 2.0 TDI, FIAT PANDA Jest: AUDI A6 Avant CR, MERCEDES A180, VW UP, SKODA CITIGO "Lieber Geld verlieren als Vertrauen" - Robert Bosch.
Wymieniaj co 30, to każdego wolna wola. Nie przekonasz mnie do wymiany co 30kkm. Wystarczy zobaczyć co spuszczasz z silnika po 15kkm, a co po 30kkm. Każdy zrobi jak uważa, ja napisalem swoje zdanie poparte doświadczeniem.
-- 16 lis 2013, o 16:23 --
Wymieniaj co 30, to każdego wolna wola. Nie przekonasz mnie do wymiany co 30kkm. Wystarczy zobaczyć co spuszczasz z silnika po 15kkm, a co po 30kkm. Każdy zrobi jak uważa, ja napisalem swoje zdanie poparte doświadczeniem.
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/