Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHold

Zawieszenie, koła, podwozie, układ kierowniczy, hamulce, opony itp.
Awatar użytkownika
yox
Władca postów
Posty: 2982
Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
Imię:: Marek
Lokalizacja: UK
Podziękował: 240 razy
Otrzymał podziękowań: 673 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: yox »

spacewalker pisze:Lepiej na forum wpłac.
... dokładnie, na forum ;)
Awatar użytkownika
tberent
Zaawansowany
Posty: 452
Rejestracja: pn kwie 04, 2016 08:01
Auto::
Imię::
Podziękował: 8 razy
Otrzymał podziękowań: 35 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: tberent »

spacewalker pisze:
marc.zalu pisze:Chętnie wpłace kwotę nie przekraczająca koszty kodowania w aso. Na rzecz forum lub uzytkownikowi który bedzie w stanie pomóc najlepiej w obrębie Warszawy
Lepiej na forum wpłac.
Wizyta w ASO to chyba 150zl w góre..
Roboczogodzina chyba 170 i bez znaczenia czy szwablandia wygeneruje kodowanie czy nie bo to upgrade.



Wysłane z mojego T8s przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Robal
Przeglądacz
Posty: 51
Rejestracja: pt paź 09, 2015 18:03
Auto:: Touran, BKC, 2004
Imię:: Marcin
Lokalizacja: Włocławek
Podziękował: 25 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: Robal »

Panowie, szybkie pytanie.
Wymieniłem pompę mk60 na mk60-at dla hill holda rzecz jasna.
Problem w tym, że chyba jest walnięty czujnik G251 ten od HH właśnie. Nie mogę go skalibrować. Wszystkie inne się udało bez problemu.
W blokach pomiarowych G251 pokazuje cały czas 0.000 bez względu na pozycję samochodu. Sprawdziłem u kumpla i tam się wartości zmieniają, stąd moje podejżenie.
Zatem, czy to uwalona pompa ( czujnik g251) czy może być inna przyczyna?
Awatar użytkownika
hagio
Expert
Posty: 1220
Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
Imię:: BARTOSZ
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 276 razy
Otrzymał podziękowań: 153 razy
Kontakt:

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: hagio »

Robal pisze:Panowie, szybkie pytanie.
Wymieniłem pompę mk60 na mk60-at dla hill holda rzecz jasna.
Problem w tym, że chyba jest walnięty czujnik G251 ten od HH właśnie. Nie mogę go skalibrować. Wszystkie inne się udało bez problemu.
W blokach pomiarowych G251 pokazuje cały czas 0.000 bez względu na pozycję samochodu. Sprawdziłem u kumpla i tam się wartości zmieniają, stąd moje podejżenie.
Zatem, czy to uwalona pompa ( czujnik g251) czy może być inna przyczyna?
A czy aby napewno wszystkie pompy MK60AT mają HH ? podaj numery to pewnie ktoś pomoże
czy są jakieś błędy w pompie?
Awatar użytkownika
Robal
Przeglądacz
Posty: 51
Rejestracja: pt paź 09, 2015 18:03
Auto:: Touran, BKC, 2004
Imię:: Marcin
Lokalizacja: Włocławek
Podziękował: 25 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: Robal »

A czy aby napewno wszystkie pompy MK60AT mają HH ?
Tego nie wiem ale skoro daje się zakodować to raczej tak.
Poza tym kupiłem taką pompę jak ma kumpel w swoim touranie z 2008 i ma HH.
Proszę oto skan, powinien wszystko wyjaśnić.
Problemem jest tylko brak odczytów z czujnika G251

Sobota,29,Sierpień,2020,09:27:13:40580
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 10 x64
Wersja VCDS: AKP 20.4.1.1
Wersja danych: 20200629 DS317.0
www.vcds.pl


VIN: WVGZZZ1TZ4W129053 Numer rejestracyjny: CW96318
Przebieg: 293110km Numer naprawy:



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Typ podwozia: 1T (7N0)
Skanowanie: 01 02 03 08 09 10 15 16 17 18 19 25 37 42 44 46 52 56 62 69
72

VIN: WVGZZZ1TZ4W129053 Przebieg: 293110km

01-Silnik -- Stan: OK 0000
02-Skrzynia biegów -- Stan: OK 0000
03-ABS/hamulce -- Stan: Usterka 0010
04-Kąt skrętu kierow. -- Stan: OK 0000
08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000
09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000
10-Asyst.park./kierow. -- Stan: OK 0000
15-Airbag -- Stan: OK 0000
16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000
17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000
18-Ogrzew.pomocn. -- Stan: OK 0000
19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000
25-Immobiliser -- Stan: OK 0000
37-Nawigacja -- Stan: Usterka 0010
42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000
44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000
46-Moduł komfortu -- Stan: OK 0000
52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000
56-Radio -- Stan: Usterka 0010
62-Drzwi tylne lewe -- Stan: OK 0000
69-Przyczepa -- Stan: OK 0000
72-Drzwi tylne prawe -- Stan: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BKC.clb
Oznaczenie elementu SW: 03G 906 016 BB HW: 028 101 147 9
Komponent: R4 1,9L EDC G000AG 5693
Weryfikacja: 12345678 Numer seryjny: VWZ7Z0D9230860
Kodowanie: 0000078
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 64CDA540A7C53BA68E-8030

Nie znaleziono błędów.
Kody gotowości: 0 0 1 1 1

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 02: Skrzynia biegów Plik etykiet: 02E-927-770.clb
Oznaczenie elementu SW: 02E 300 043 L HW: 02E 927 770 AE
Komponent: GSG DSG 081 1301
Weryfikacja: 04508010 Numer seryjny: 00000702120680
Kodowanie: 0000020
Kod serwisu: WSC 35110 377 08192
VCID: 1D3BD0A4C42F4A6E01-8048

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet:. 1K0-614-517-MK60AT.clb
Oznaczenie elementu SW: 1K0 614 517 AC HW: 1K0 614 517 AC
Komponent: ESP FRONT MK60-AT 0102
Weryfikacja: 00H14001
Kodowanie: 0053958
Kod serwisu: WSC 73430 790 00000
VCID: 68D5B1705BED5FC6A2-803C

3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01279 - Czujnik przyspieszenia wzdłużnego (G251)
005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja
00493 - Jednostka czujników ESP (G419)
014 - wadliwy
01309 - Sterownik układu wspomagania kierownicy (J500)
004 - Brak sygnału / brak komunikacji

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: 1K0-907-044.lbl
Oznaczenie elementu: 1K0 907 044 AE
Komponent: ClimatronicPQ35 066 0404
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 6AD1CB7845E16DD6B4-803E

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 09: Centr.zesp.elektr. Plik etykiet:. AKP\3C0-937-049-30-H.clb
Oznaczenie elementu SW: 3C8 937 049 E HW: 3C8 937 049 E
Komponent: Bordnetz-SG H54 2602
Weryfikacja: 00H54000 Numer seryjny: 00000009127729
Kodowanie: F58B8F0011041500C70F0C006400000080197F075500012C000000000000
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 336F161C52ABEC1EC7-8066

Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 1T0 955 119 B Plik etykiet: 1TX-955-119.CLB
Komponent: Wischer WWS A-MPV 0201
Kodowanie: 16711828
Kod serwisu: WSC 01324

Podsystem 2 - Oznaczenie elementu: 1K0 955 559 AH Plik etykiet: 1K0-955-559-AG.CLB
Komponent: RLS 220911 054 0403
Kodowanie: 00395501
Kod serwisu: WSC 01324

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 10: Asyst.park./kierow. (J446) Plik etykiet:. 3C8-919-475.clb
Oznaczenie elementu SW: 5KD 919 475 HW: 5KD 919 475
Komponent: PARKHILFE 4K H07 0001
Weryfikacja: -------- Numer seryjny: 05211401400364
Kodowanie: 110101
Kod serwisu: WSC 85046 004 02308
VCID: 071792CCB6B3B0BE4B-8052

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 15: Airbag Plik etykiet: 1T0-909-605.lbl
Oznaczenie elementu SW: 1T0 909 605 HW: 1T0 909 605
Komponent: 05 AIRBAG VW62 0506 2112
Kodowanie: 0012341
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 72E1D3186D31A5160C-8026

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 16: Koło kierownicy Plik etykiet: 1K0-953-549-MY8.lbl
Oznaczenie elementu SW: 1K0 953 549 A HW: 1K0 953 549 A
Komponent: Lenksäulenmodul 012 0030
Kodowanie: 0010042
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 30651910A3BDD706BA-8064

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 17: Zest.wskaźników Plik etykiet: AKP\1K0-920-xxx-17.clb
Oznaczenie elementu: 1T0 920 870 G
Komponent: KOMBIINSTRUMENT VDD 3354
Kodowanie: 0007101
Kod serwisu: WSC 76996 146 86864
VCID: 36692F0841D9F936E0-8062

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 18: Ogrzew.pomocn. Plik etykiet: 1K0-815-007.clb
Oznaczenie elementu: 7N0 963 272 E
Komponent: Standheizer 044 4941
Weryfikacja: 00044000 Numer seryjny: 09028239000000
Kodowanie: 0031012
Kod serwisu: WSC 00032 000 00000
VCID: 3777220C46D3003EFB-8062

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 19: CAN Gateway (J533) Plik etykiet:. AKP\7N0-907-530-V2.clb
Oznaczenie elementu SW: 7N0 907 530 AN HW: 7N0 907 530 AN
Komponent: J533 Gateway H56 1642
Weryfikacja: H56 Numer seryjny: 120413F1001523
Kodowanie: 358002
Kod serwisu: WSC 01357 011 00200
VCID: 7CFDFD20FF75E36656-8028

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 25: Immobiliser Plik etykiet: 1K0-920-xxx-25.clb
Oznaczenie elementu: 1T0 920 870 G
Komponent: IMMO 3354
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 36692F0841D9F936E0-8062

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 37: Nawigacja (J0506) Plik etykiet:. AKP\1T0-035-680.clb
Oznaczenie elementu SW: 1T0 035 680 R HW: 1T0 035 680 R
Komponent: RNS-MID H30 6276
Weryfikacja: AB001001 Numer seryjny: VWZ6Z7S2075007
Kodowanie: 00010000010000100009
Kod serwisu: WSC 86741 700 09770
VCID: 3D7B3024A4EF2A6E21-8068

Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 1T0 051 859 AR
Komponent: EU East V17 8555

Znaleziono 1 błąd:
00821 - Antena radiowa 2 (R93)
011 - Przerwa w obwodzie
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101011
Priorytet błędu: 5
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 225
Przebieg: 293112 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 09:23:02


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 42: Elektr.drzwi kier. Plik etykiet: AKP\1K0-959-701-MIN1.clb
Oznaczenie elementu: 1T0 959 701
Komponent: Tuersteuergeraet 09 0127
Kodowanie: 0000124
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 74EDD5001725AB261E-8020

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 1Kx-909-144-G2V2.clb
Oznaczenie elementu: 1K1 909 144 F
Komponent: EPS_ZFLS Kl.10 1301
Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
VCID: 2E590768B989C1F6A8-807A

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet:. 1K0-959-433-MAX.clb
Oznaczenie elementu SW: 1K0 959 433 AR HW: 1K0 959 433 AR
Komponent: 01 KSG PQ35 G2 010 0101
Weryfikacja: 00010000 Numer seryjny: 00000000000000
Kodowanie: 98801A485103407F3F000F0F00084F01803B00
Kod serwisu: WSC 01392 785 00200
VCID: 000589D0539D87860A-8054

Podsystem 1 - Komponent: Sounder n.mounted

Podsystem 2 - Komponent: NGS n.mounted

Podsystem 3 - Komponent: IRUE n.mounted

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 52: Elektr.drzwi pas. Plik etykiet: 1K0-959-702-MIN1.lbl
Oznaczenie elementu: 1T0 959 702
Komponent: Tuersteuergeraet 09 0127
Kodowanie: 0000124
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 75EBE8041C5FB22E29-8020

Nie znaleziono błędów.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 56: Radio (J0506) Plik etykiet:. AKP\1T0-035-680.clb
Oznaczenie elementu SW: 1T0 035 680 R HW: 1T0 035 680 R
Komponent: RNS-MID H30 6276
Weryfikacja: AB001001 Numer seryjny: VWZ6Z7S2075007
Kodowanie: 00010000010000100009
Kod serwisu: WSC 86741 700 09770
VCID: 3D7B3024A4EF2A6E21-8068

Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 1T0 051 859 AR
Komponent: EU East V17 8555

Znaleziono 1 błąd:
00821 - Antena radiowa 2 (R93)
011 - Przerwa w obwodzie
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101011
Priorytet błędu: 5
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 225
Przebieg: 293112 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 09:23:02


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 62: Drzwi tylne lewe Plik etykiet: AKP\1K0-959-703-GEN1.clb
Oznaczenie elementu: 1K0 959 703 B
Komponent: Tuersteuergeraet 06 0201
Kodowanie: 0000088
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 2F671A6CBE83C8FEA3-807A

Znaleziono 1 błąd:
00937 - Przełącznik podnośnika szyby z tyłu po lewej stronie (E52)
008 - Niezrozumiały sygnał

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 69: Przyczepa
Nie może być osiągnięty

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 72: Drzwi tylne prawe Plik etykiet: AKP\1K0-959-704-GEN1.clb
Oznaczenie elementu: 1K0 959 704 B
Komponent: Tuersteuergeraet 06 0201
Kodowanie: 0000088
Kod serwisu: WSC 01324 785 00200
VCID: 30651910A3BDD706BA-8064

Nie znaleziono błędów.

Koniec --------------------(Skanowanie trwało: 02:18)----------------------
Awatar użytkownika
cirek
Zaawansowany
Posty: 490
Rejestracja: ndz cze 03, 2018 00:24
Auto:: Touran 1T3 CFHC 2014 CUP
Imię:: Wojtek
Lokalizacja: DPL
Podziękował: 26 razy
Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: cirek »

Cześć,

Czy po kodowaniu da się sprawdzić czy HH mam włączone?

Adres 03: ABS/hamulce (J104) Plik etykiet: 1K0-907-379-60EC1F.clb
Oznaczenie elementu SW: 1K0 907 379 BM HW: 1K0 907 379 BM
Komponent: ESP MK60EC1 H46 0164
Weryfikacja: 00H46001
Kodowanie: 323B601609240EFC4C1306E490197042A1015021
Kod serwisu: WSC 01357 011 00200
VCID: 7EF2C664E9F774B19B-802A

VIN: WVGZZZ1TZFW022800
1T3 CFHC
Awatar użytkownika
yox
Władca postów
Posty: 2982
Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
Imię:: Marek
Lokalizacja: UK
Podziękował: 240 razy
Otrzymał podziękowań: 673 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: yox »

... masz zakodowany: Byte16 Bit0
... działanie regulujesz w adaptacjach
Awatar użytkownika
cirek
Zaawansowany
Posty: 490
Rejestracja: ndz cze 03, 2018 00:24
Auto:: Touran 1T3 CFHC 2014 CUP
Imię:: Wojtek
Lokalizacja: DPL
Podziękował: 26 razy
Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: cirek »

a tu to już VCDS sobie powinien poradzić, posiadam :)
1T3 CFHC
dexter23pl
Expert
Posty: 1084
Rejestracja: czw kwie 10, 2014 14:38
Auto:: Golf 5
Imię:: Dexter
Lokalizacja: Slaskie
Podziękował: 43 razy
Otrzymał podziękowań: 148 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: dexter23pl »

Robal pisze:
A czy aby napewno wszystkie pompy MK60AT mają HH ?
a czasem czujnik za schowkiem nie ma innego numeru pod hhc?
Juz lepiej było zakładać mk60ec1 z hh, wszystko ma wbudowane w pompę.

-- Cz paź 15, 2020 22:23 --
cirek pisze:323B601609240EFC4C1306E490197042A1015021
jest zakodowany,
Awatar użytkownika
cirek
Zaawansowany
Posty: 490
Rejestracja: ndz cze 03, 2018 00:24
Auto:: Touran 1T3 CFHC 2014 CUP
Imię:: Wojtek
Lokalizacja: DPL
Podziękował: 26 razy
Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: cirek »

w adaptacji są dwie opcje do wyboru. Sprawdziłem obie i spowrotem wyłączyłem. W dsg nie widze sensu włączenia HH.
Załączniki
HHC.JPG
1T3 CFHC
Awatar użytkownika
spacewalker
Władca postów
Posty: 3419
Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
Imię:: Marcin
Lokalizacja: PL
Podziękował: 116 razy
Otrzymał podziękowań: 697 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: spacewalker »

cirek pisze:.......W dsg nie widze sensu włączenia HH.
To sie bardzo mylisz....
Awatar użytkownika
cirek
Zaawansowany
Posty: 490
Rejestracja: ndz cze 03, 2018 00:24
Auto:: Touran 1T3 CFHC 2014 CUP
Imię:: Wojtek
Lokalizacja: DPL
Podziękował: 26 razy
Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: cirek »

spacewalker pisze:
cirek pisze:.......W dsg nie widze sensu włączenia HH.
To sie bardzo mylisz....
Dlaczego?

... i którą opcje w takim razie wybrać?
1T3 CFHC
Awatar użytkownika
tomek12
Zaawansowany
Posty: 396
Rejestracja: wt mar 25, 2014 13:25
Auto:: TOURAN 2.0TDi CFHC , 1T3
Imię:: Tomasz
Lokalizacja: PL/UK
Podziękował: 56 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: tomek12 »

Witam czy może ktoś rzucić okiem czy u mnie w Audi A3(mojej zony) tez dałoby rade zakodować HILL/HOLD?
Porównałem logi Audi z moim Touranem to prawie ze wszystko jest to samo oprócz kodowania.

Audi A3
--------
Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
Part No SW: 1K0 907 379 BJ HW: 1K0 907 379 BJ
Component: ESP MK60EC1 H31 0121
Revision: 00H31001
Coding: 1342401209260001C80D02E5901F0092380800
Shop #: WSC 06314 000 00000
VCID: 7BFE5F00FAE56199BC-802E

Touran
---------
Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
Part No SW: 1K0 907 379 BJ HW: 1K0 907 379 BJ
Component: ESP MK60EC1 H31 0121
Revision: 00H31001
Coding: 333B6016092206FDCC0C06ED90226082310150
Shop #: WSC 01324 020 00200
VCID: 7BFE5F00FAE56199BC-802E
VCDS i wszystko jasne ;-)
był 1.9TDI BKC a teraz jest 2.0TDI CFHC
Awatar użytkownika
yox
Władca postów
Posty: 2982
Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
Imię:: Marek
Lokalizacja: UK
Podziękował: 240 razy
Otrzymał podziękowań: 673 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: yox »

... przezcież napisane Byte 16 bit 0, te pompy akurat obsługują HH

... a audi Byte16 zmień wartość "38" -----------> na "39"
... w touran HH jest zakodowany
miki55
Zaawansowany
Posty: 304
Rejestracja: ndz wrz 04, 2016 11:22
Auto:: 1.9 bls
Imię:: Rafał
Lokalizacja: Tk
Podziękował: 19 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: miki55 »

Mam pytanie do kolegów którzy odpowietrzali pompę ABS przez vcds.
Mianowicie chodzi mi o to że program podpowiada kolejne sekwencje czyli :
-Naciśnij pedał i trzymaj, po chwili pompa zaczyna pracować i pedał rośnie.
-Pusć pedał i otwórz przednie odpowietrzniki z obu stron FL FR, klikamy Next.
-Pompa przez chwilę wypompowuje płyn i pokazuje "Czekaj (10s)".
-Naciskaj pedał 10 razy i zamykamy odpowietrzniki, FL, FR
klikamy Next.
I tak w koło aż program uzna że już wystarczy.
I teraz właściwe pytanie co z tylnymi odpowietrznikami skoro cały czas mamy otwierać przednie.
Jest nawet filmik kolegi z forum G5,
https://www.youtube.com/watch?v=k7rbB_79r2c
od około 16 min.
ODPOWIEDZ