Strona 26 z 34
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
: pt mar 16, 2018 15:28
autor: m0nter
Wiedziałem że ktoś to napisze... Przejrzyj ten bardzo krotki log, w zależności od danej chwili będzie 3 i 4 wtrysk do robriy albo 1 i 3, albo wszystkie w tolerancji do 0,2, czyli że są ok... To jest kilka sekund po odpaleniu zimnego auta po 12 godzinnym postoju przy 0 stopni...
Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
: pt mar 16, 2018 16:10
autor: Muti
Jest ok. Koryguje sobie "gorsze" spalania.
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
: pt mar 16, 2018 16:40
autor: JacaTouran
Co sobie koryguje?? 1 i drugi wtrysk ma rozjechane dawki w fazie zimnej. To sie reguluje na stole probierczym i jest efektem eksploatacji i zuzycia wtrysku.
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
: pt mar 16, 2018 17:41
autor: jaras99
Ale koledze monter BMN pali od strzała. Także odpuście sobie te wtryskowe dywagacje i dajcie im dalej pracować, jeśli auto pracuje bez zarzutu.
Bardziej interesuje nas, czy może są jakieś różnice w blokach pomiarowych naszych słabo palących BMN-ów w porównaniu do Monterowego wozidła.
Jutro zloguje na zimno moją padline i wrzuce do porównania.
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
: pt mar 16, 2018 17:44
autor: JacaTouran
Nie ma i nie będzie
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
: pt mar 16, 2018 17:49
autor: jaras99
A moze któryś ze znawców ma informacje, czy podczas regeneracji głowicy sprawdzają szczelności linii paliwowych?
Ja mialem zregenerowaną głowicę ze wzgledu na pęknięcia pomiedzy zaworami. Silnik pracował nierówno, dymil na niebiesko etc.
Po regeneracji problemy te znikły, ale kiepskie odpalanie pozostało.
I tak sie zastanawiam, czy po wszystkich akcjach sprawdzających i wymian części ktore wykonalem mozr sie na koniec okazać, ze mam nieszczelna głowice i schodzi mi ropa po dluzszym postoju?
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
: pt mar 16, 2018 18:53
autor: Fastener
jaras99 paliwo Ci nie schodzi tylko coś nie tak z rozruchem przy ujemnych temperaturach. Ja dzisiaj też musiałem dłużej zakręcić żeby zapalił, a było -2. Gdybym go podgrzał do +3 to by już normalnie zapalił...
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
: pt mar 16, 2018 19:38
autor: karl
@m0nter na tym filmiku podgrzewales II razy auto przed rozruchem?
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
: pt mar 16, 2018 19:43
autor: m0nter
karl pisze:@m0nter na tym filmiku podgrzewales II razy auto przed rozruchem?
Na filmie jest przkrecona stacyjka, podgrzewane świece, ale żeby w miarę oddać odpalanie doczekałem ok minuty i odpaliłem.
Dzisiaj (log i screeny) przekręciłem stacyjke, świece się podgrzaly, ale później grzebalem w vcds i finalnie odpaliłem bez ponownego podgrzewania. Odpala dokładnie tak samo.
Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
: ndz mar 18, 2018 21:59
autor: PanBambaryla
U mnie istotny wpływ na odpalanie miało ustawienie rozrządu. Prawdopodobnie mam nieprawidłowo ustawiony czujnik ma wale i musiałem korygować kąt na walkach rozrządu. Zmiana kąta była konieczna ze względu na smród spalin, pisałem o tym na forum. Ostatecznie ustawiłem tak, że w miarę dobrze pali i niewiele śmierdzi.
Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
: pn mar 19, 2018 00:54
autor: Fastener
Kolego i mówisz że źle ustawiony czujnik miałby na to wpływ jak np. U mnie silnik odpala od razu przy +4 i wyżej, a przy -1 i niżej krztusi się i trzeba dłużej kręcić żeby złapał ? A może to wina wadliwego czujnika ? Wymieniał ktoś ten czujnik lub ma serwisówke do prawidłowego ustawienia ?
U mnie przestawienie rozrządu z +4 na 0 oraz wymiana rozrusznika dało lepsze odpalanie jednak przy temperaturach ujemnych problem dalej występuje.
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
: wt mar 20, 2018 20:22
autor: Rytel
Witam, posiadam Seata Leona 1P 170 bmn 2007, mam identyczby problem jak opisywali niektozy wyzej, tzn ciezkie poranne odpalanie, jak odpali to nierowno pracuje jakby nie na wszystkie cylindry do tego kopcenie na jasno niebiesko I mocny charakterystyczny zapach niespalonej ropy. Zrobilem kilka zdjec z blokow, prosze o ocene.
Jutro bede zmienial rozrusznik na 11 zebow. Zastanawia mnie bardzo ustawinie rozrzadu, jestem laikiemw mechanice dlatego prosze o wskazowki
https://zapodaj.net/40e2333b84893.jpg.html
https://zapodaj.net/ede9ce52ce045.jpg.html
https://zapodaj.net/3072567711e56.jpg.html
https://zapodaj.net/d49d21be68376.jpg.html
Zapach czuc nawet na rozgrzanym silniku ale nie kopci, mam wycietego dpfa.
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
: wt mar 20, 2018 21:06
autor: Fastener
Rozrusznik zmień na 11 zębów jak najbardziej a synchronizację rozrządu możesz lekko na minus przesunąć. Jednak ciężkie odpalanie przy minusie raczej zostanie.
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
: wt mar 20, 2018 21:10
autor: Rytel
To jak zmienie synchronizacje to co sie poprawi? Dodsm ze wskazania sa z cieplego silnika okolo 60-70st
Re: BMN walka z porannym rozruchem. Co jeszcze można sprawdz
: wt mar 20, 2018 22:35
autor: cykraz
Zapach czuc nawet na rozgrzanym silniku ale nie kopci, mam wycietego dpfa.[/quote]
Dawno wywaliles smieciucha? Jakieś przygody na przeglądzie w związku ze smrodem z wydechu?