Strona 28 z 35

Re: CHIP-TuninG co o tym sądzicie

: pt wrz 11, 2015 17:47
autor: JacaTouran
Damian15 pisze:Jacek mam do Ciebie takie pytanie. Kolega ostatnio kręciła Passerati dokładniej to b5 fl 1,9 TDI w serii 130. Wrzucił tam większego GTB-ka, centralny IC i większe wtryski do tego wstawił jednomas z kevlarem. Zestroili mu to na 250 koni i 460 Nm. Teraz jak zaczyna przyśpieszać to z tyłu zostawia mega chmurę a że ma kolor srebrny to wszystko pięknie widać na tyle, który jest cały zakopcony. Mało tego, sprzęgło nie daje rady tego utrzymać po prostu się ślizga. Powiedź czy to jest normalne że tak sadzi czarnym czy po prostu ktoś spaprał robotę przy programie ? I jeszcze to sprzęgło to też wina złego zestrojenia czy na prawdę to jest taki potężny moment, że nie daje rady tego okiełznać ? Pytam z tego względu, że sam przedstawiałeś ofertę montażu GTB-ka do Tourana wraz ze strojeniem i pisałeś, że seryjne sprzęgło będzie normalnie dawało radę a na wykresie moment miał oscylować w okolicy 400Nm. Więc tamto wzmocnione powinno normalnie dawać radę. Jeżeli byś chciał zobaczyć wykres z hamowni to mogę Ci podesłać na priv.

To nie jest normalne, na tym osprzęcie można zrobić to z lekkim bączkiem, który szybko się rozmywa.
Po wykresie softu nie zweryfikuje , daj soft.

Re: CHIP-TuninG co o tym sądzicie

: pt wrz 18, 2015 11:59
autor: Alfik
Po robocie u Jacka :piwo: "mój bączek" jest naprawdę niezauważalny, za to przyrost mocy jest wyraźny. Fabrycznie było 75 kucy, potem po lekkim wirusie i usunięciu DPF-a 125, a teraz jest ich ponad 140 :brawa:

Image

Jeśli już robić wirusa, to myślę że najlepiej to wychodzi w połączeniu z usunięciem DPF-a.
Pozdrawiam i jak trochę pojeżdżę to opowiem więcej szczegółów np. o spalaniu i zachowaniu się silnika na większym dystansie.
Pozdrawiam pana Doktora i wszystkich zarażonych :super:

Re: CHIP-TuninG co o tym sądzicie

: pt wrz 18, 2015 17:26
autor: JacaTouran
:piwo: niech Ci służy ;)

Ps. Zapomniałeś dodać , że czerwony wykres to nie moja robota ;) tylko kogoś kto przestawil jedynie w sofcie limiter momentu ;).
Ja zrobiłem to od podstaw :). :piwo:

Re: CHIP-TuninG co o tym sądzicie

: czw paź 20, 2016 13:42
autor: Jungi
Ja w swoim 2.0tdi zwiększyła moc z 140 na 174,5 i 390 Nm, do tego zalałem silnik millersem. I auto śmiga juz kilka miesięcy. Przyspiesza do 190km/h podobnie jak golf5 gti.

Re: CHIP-TuninG co o tym sądzicie

: czw paź 20, 2016 19:13
autor: Evo12
Jungi pisze:Ja w swoim 2.0tdi zwiększyła moc z 140 na 174,5 i 390 Nm, do tego zalałem silnik millersem. I auto śmiga juz kilka miesięcy. Przyspiesza do 190km/h podobnie jak golf5 gti.
Chyba gti z połową zdechnie tych koni :D, bo z seryjna 5 gti nie ma szans vii GTD..

Re: CHIP-TuninG co o tym sądzicie

: czw paź 20, 2016 21:18
autor: wesol
W tym.passacie to zalezy jeszcze co to dokladnie za sprzeglo i z jakim silnikiem mamy do czynienia awx mial sprzegla 228 mm a avf mial 240 mm. Pytanie tez co za wtryski zapodane czy jakies kombinowane czy poprostu inne. Zalezyvtez jakie turbo gtb i jak sie budzi. Softem tez mozna nieco pomagac agresywniej w budzeniu sie tutbiny. Wiecej szczegulow modyfikacji tego passeratti.

Re: CHIP-TuninG co o tym sądzicie

: pn paź 24, 2016 22:45
autor: john
Swojego Tourana oddalem w ręce JacaTouran, było to w czerwcu tego roku, jestem bardzo zadowolony z osiągów bo z mojej fabrycznej 90tki udało się wydusic 133 koniki i dobry moment, od momentu chipa nic sie nie dzieje, wiec naprawdę polecam i zapraszam do współpracy z solidna firma V-tech Łowicz. Pozdrawiam
:piwo: :ok:

Re: CHIP-TuninG co o tym sądzicie

: wt paź 25, 2016 09:43
autor: JacaTouran
I nie ma prawa się nic dziać bo nie jest w żadnym calu przesadzone

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

: pt lis 25, 2016 11:21
autor: Evo12
wesol pisze:Ladnie. lekko podbity niut do 2000 obr i dobrze dla sprzegla. Potem ladnie wyplaszczone przy 3400. Niut rozsadny no ostatnio gdzies widzialem taki sam silnik i zmodzony do prawie 150 koni i 350 nm co raczej przy upalajacym kierowcy moze sie skonczyc szybko.
Prosze cie tragedia ile masz te 320 NM ? 400 obrotów ? lepiej by było dać 300 od 2 do 3 k i później powoli spadek ....

Dobrze dla sprzegła ? ja na DM 228 mam przy 2 tys 360 NM i nic sie z nia nie dzieje a ma przejechane 20 tys po programie z czego wiekszosc to upalanie w miescie....

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

: pt lis 25, 2016 11:51
autor: wesol
Ta jasne. zebym sie nie orietowal w materii to moze bym sie zgodzil. 360 nawet 380 niuta to sie robilo w golfie 4 asz. Niuta duzego w szerokim zakresie nie pociagniesz tu bo po pierwsze turbo za male to po drugie pompki slabowydajne choc do 160 koni starczaja to po trzecie na tym slupku to zawsze ryzyko jest celujac w duza moc a zwlaszcza niut.
Wykres tez zalezy na jakiej hamowni malowany. Co innego inercja a co innego obciazeniowka.

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

: pt lis 25, 2016 11:55
autor: Evo12
wesol pisze:Ta jasne. zebym sie nie orietowal w materii to moze bym sie zgodzil. 360 nawet 380 niuta to sie robilo w golfie 4 asz. Niuta duzego w szerokim zakresie nie pociagniesz tu bo po pierwsze turbo za male to po drugie pompki slabowydajne choc do 160 koni starczaja to po trzecie na tym slupku to zawsze ryzyko jest celujac w duza moc a zwlaszcza niut.
Wykres tez zalezy na jakiej hamowni malowany. Co innego inercja a co innego obciazeniowka.
Zdrowe AG spokojnie targaja 180 KM i 380 NM .... moje skoncyzly sie na 170 KM z gt1749vb ... Mówisz duzy niut to 320 ? :D chłopie bkc spokojnie targa 450 NM .... Co nie zmienia ze jeden z lepszych wykresów Vtec'a bo nie ma fal dunaju, no ale z kilu mam z krakowa cos mozna juz wybrac, troche podkoloruje sie winols'em i lecimy :D

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

: pt lis 25, 2016 12:04
autor: wesol
A po co ci gt1749vB do 170 koni? jak na vA tyle zrobisz bez bulu. sprzegla 228 i to na jednomasie z g60 robi sie na 380-400 nm. u jednego sie sluzgalo juz przy 380nm a u drugiego jeszcze nie przy 400 choc jak wiemy to zalezy tez czasami gdzie te 400 nm masz. Dwumas 228mm i okolice 400 nm to kiepski pomysl. to samo sprzeglo i DM masz mizna powuedzuec w starym alh asc ahf i tam nie jeden robil juz 10 lat temu mody na 170km i 360nm i sprzeglo sie konczylo.

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

: pt lis 25, 2016 12:07
autor: Evo12
wesol pisze:A po co ci gt1749vB do 170 koni? jak na vA tyle zrobisz bez bulu. sprzegla 228 i to na jednomasie z g60 robi sie na 380-400 nm. u jednego sie sluzgalo juz przy 380nm a u drugiego jeszcze nie przy 400 choc jak wiemy to zalezy tez czasami gdzie te 400 nm masz. Dwumas 228mm i okolice 400 nm to kiepski pomysl. to samo sprzeglo i DM masz mizna powuedzuec w starym alh asc ahf i tam nie jeden robil juz 10 lat temu mody na 170km i 360nm i sprzeglo sie konczylo.
A poto ze róznica w cenie było 200 albo 300 zł i kupilem nówke wiec ? Nawet zrobic korekte na hf25 ktore wpadna na dniach to nie bedzie problem ugrac 190/400 a pozniej gtb2060v fiodorowe, zreszta auto strojone tam gdzie dwa Twoje wiec lipy nie ma :p, ale koniec of top'a mówie ze wykres jest bez szału bo jest bkc mozna zrobic ładniej i sam doskonale o tym wiesz.

no a 170 Km to raczej granica dla va ;p, atutaj malutki zapas został.
Sprzegło lezy i czeka na montaz z KBL, kolo 273c + tarcza kevlar + docisk sachs performance 500 powinno trzymac.
Pozdrawiam

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

: pt lis 25, 2016 12:26
autor: JacaTouran
Są dwie opcje, albo jesteś totalnym ignorantem, albo klepiesz aby klepac.

Popatrz co się dzieje z autem na fabryce.
Zapytaj w jakim stopniu jest wyeksploatowane auto.
Zapytaj w jakim stanie dwumas, wtryski i turbo i potem neguj lub krytykuj.

Dla mnie osobiście nie ma problemu poprowadzić przebiegu kresek inaczej.

Parametry ustawiam zawsze tak na ile stan auta pozwala. Mistrzowie "kina" piszący tego typu posty jak Ty mnie nie podniecaja .
Nie sztuka zrobić auto na jedną lub dwie proste, ale zrobić tak żeby reszta kwiczacych już podzespołów jeszcze trochę pojezdzila za zanim wlasciciel je naprawi. Potem zawsze można podnieść i cieszyć się jeszcze większą mocą.

Pozdrawiam

Evo12 pisze:
wesol pisze:Ladnie. lekko podbity niut do 2000 obr i dobrze dla sprzegla. Potem ladnie wyplaszczone przy 3400. Niut rozsadny no ostatnio gdzies widzialem taki sam silnik i zmodzony do prawie 150 koni i 350 nm co raczej przy upalajacym kierowcy moze sie skonczyc szybko.
Prosze cie tragedia ile masz te 320 NM ? 400 obrotów ? lepiej by było dać 300 od 2 do 3 k i później powoli spadek ....

Dobrze dla sprzegła ? ja na DM 228 mam przy 2 tys 360 NM i nic sie z nia nie dzieje a ma przejechane 20 tys po programie z czego wiekszosc to upalanie w miescie....

Re: WYKRESY Z HAMOWNI

: pt lis 25, 2016 12:34
autor: Evo12
JacaTouran pisze:Są dwie opcje, albo jesteś totalnym ignorantem, albo klepiesz aby klepac.

Popatrz co się dzieje z autem na fabryce.
Zapytaj w jakim stopniu jest wyeksploatowane auto.
Zapytaj w jakim stanie dwumas, wtryski i turbo i potem neguj lub krytykuj.

Dla mnie osobiście nie ma problemu poprowadzić przebiegu kresek inaczej.

Parametry ustawiam zawsze tak na ile stan auta pozwala. Mistrzowie "kina" piszący tego typu posty jak Ty mnie nie podniecaja .
Nie sztuka zrobić auto na jedną lub dwie proste, ale zrobić tak żeby reszta kwiczacych już podzespołów jeszcze trochę pojezdzila za zanim wlasciciel je naprawi. Potem zawsze można podnieść i cieszyć się jeszcze większą mocą.

Pozdrawiam

Evo12 pisze:
wesol pisze:Ladnie. lekko podbity niut do 2000 obr i dobrze dla sprzegla. Potem ladnie wyplaszczone przy 3400. Niut rozsadny no ostatnio gdzies widzialem taki sam silnik i zmodzony do prawie 150 koni i 350 nm co raczej przy upalajacym kierowcy moze sie skonczyc szybko.
Prosze cie tragedia ile masz te 320 NM ? 400 obrotów ? lepiej by było dać 300 od 2 do 3 k i później powoli spadek ....

Dobrze dla sprzegła ? ja na DM 228 mam przy 2 tys 360 NM i nic sie z nia nie dzieje a ma przejechane 20 tys po programie z czego wiekszosc to upalanie w miescie....

No własnie ostatnim zdaniem przeczysz całej idei chip tuningu "Czekać a włsciciel naprawi" smiechłem :D sorry, ale szanujacy sie tuner nie zrobi programu w aucie które nie jest sprawne ...
A co do podniecania to nie wiem co cie kreci, ale lata mi to mówie ze wykres z dupy, a auto jak jest w zlym stanie technicznym nie powinno byc czipowane i tyle.