marcinde pisze:Witam kolejnego nowego tourana na forum
filut pisze:1) "Elektryczne" fotele z konfiguratora faktycznie umożliwiają elektryczną regulację tylkpodparcia lędźwiowego. Czuję się trochę nabity w butelkę, ale na szczęście same fotele są bardzo wygodne i to trochę rekompensuje tą wpadkę VW.
Przecież jest to szczegółowo opisane w konfiguratorze, że jedynie lędźwia regulowane są elektrycznie. Zastanawia mnie, że nie jesteś jedyną osobą, która zdziwiona jest, że fotele nie są w całości sterowane elektrycznie...
W cenniku na rok modelowy 2017 poprawili kilka błędów, w tym nieszczęsny opis foteli.
Opis foteli z roku modelowego 2015 i 2016
"
ergoActive "Art Velours" (fotele Top-Komfort) z elektryczną regulacją przednich foteli
Fotele Top-Komfort ergoActive z elektryczną regulacją przednich foteli
- regulacja przednich foteli w 14 kierunkach
- podgrzewane fotele z przodu
- funkcja masażu dla przednich foteli z elektryczną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego
- brak szuflady pod siedzeniem kierowcy oraz składanego oparcia fotela pasażera"
Opis foteli z roku modelowego 2017
"
Fotele kierowcy i pasażera ergoActive, Top-Komfort
Fotele kierowcy i pasażera ergoActive, Top-Komfort
- regulacja przednich foteli w 14 kierunkach
- podgrzewane fotele z przodu
- funkcja masażu dla przednich foteli z elektryczną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego
- brak szuflady pod siedzeniem kierowcy oraz składanego oparcia fotela pasażera"
Koło zapasowe dla highline
Opis z roku modelowego 2015 i 2016
"Dojazdowe koło zapasowe"
Opis z roku modelowego 2017
"Pełnowymiarowe koło zapasowe stalowe 16" (z limitem prędkości do 80 km/)"
Poza innymi zamianami już opisywanymi nie ma też schowka zamykanego kluczykiem.
Dla instalacji telefonicznej Comfort jest tylko jedno gniazdo USB (ponoć obsługuje też iPhona, ale jeszcze nie testowałem), w tym wypadku szczegóły (dodatkowe informacje opisujące poszczególne opcje) były jedynie w cenniku w wersji Excel, którą dostaliśmy od dealera.
Reasumując
prostują błędy i w cenniku PDF i w konfiguratorze, ale nie jest to z korzyścią dla klientów.