
do fabi Ukraiński FORSE
do Tiguana Austriacki Banner AGM
Sprawdziłem oczywiście po wątkach na forum.GioW pisze:Chyba coś w tym jest bo mój S5 też dochodzi do 4 lat i powoli chyba umiera... fakt że używałem ostatnio dużo Webasto ale żeby aż tak... dzisiaj poszedł pod prostownik zobaczymy ile będzie trzymał.Ciapek pisze:A ja mam Boscha S5 i powiem Wam że właśnie mi padł a miałem go ok. 4 lat. Auto w garażu.
Czy jakaś alternatywa dla Boscha pod 2.0 TDI?
Co w przypadku kiedy zamówię Aku z netu?
Gdzie mogę stary zostawić ?
Ktoś przypomni jak zdemontować obudowę Aku?
Aha auto też głównie stoi w garażu
Ciapek pisze: Wezme chyba tego z prawej. W Norauto mają dobrą cenę 364 zł
Na akumulatorze daty nie znajdziesz. Jest kod, z którego można wyczytać datę produkcji. W porządnym sklepie przeprowadzą Ci test przy sprzedaży. Dostaniesz wydruk. U mnie to tak wyglądało. Dodam, że mój poprzedni akumulator wytrzymał 12 lat. Był od nowości i była to także warta.Ciapek pisze: Oby mieli całkiem świeże
tak ale w rzeczywistości na testach wychodzi ok 810A no i 89Ahwkpwojtek pisze:Parametry ma imponujące.
Nic z tego nie rozumiem.wesol pisze:O parę procent szybciej się ładuje z racji nie o mniejszego oporu wewnętrznego mini też dlatego nie o większy prąd rozruchowy natomiast kosztem oczewiscie żywotności.
spr ale wydaje mi się że 315mm nie wejdzie max 278 coś kojarzę czyli obudowa L03Ciapek pisze:http://jarpol.torun.pl/akumulator-hertz-78-ah/
Faktycznie masz rację .Przecież 278 wchodzi optymalnie. Nie wyobrażam sobie wiekszego.JEDARO pisze:spr ale wydaje mi się że 315mm nie wejdzie max 278 coś kojarzę czyli obudowa L03Ciapek pisze:http://jarpol.torun.pl/akumulator-hertz-78-ah/